Skocz do zawartości

waampirr89

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 530i 2003

Osiągnięcia waampirr89

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Dzieki za odpowiedz, mam juz te opony zalozone, tak jak klega napisał nie mam zadnych problemow z systemami wspomagajacymi ale niestety na kazdym dolku opony przycieraja o nadkola. z tylu jest felga 10j i wydaje mi sie ze nawet jak zaloze 275/30 to tez moze obcierac, moze zalozyc weższą opone? co myslicie Panowie? jaka opone mozna na 10 calowa felge zalozyc?
  2. Witam, przepraszam ze nie odnalazłem moze takiego samego tematu ale czas mnie goni i jutro musze kupic opony bo w piątek wyjezdzam i dlatego pisze nowy temat. Znalazłem opony w dobrej cenie,z tym ze do e60 dedykowane opony na tyl sa 275/30 a chce zakupic na profilu 35,czy wszystko bedzie ok? bo w internetach jest wiele roznych odpowiedzi,inni ze beda problemy z dsc i abs a drudzy z kolei pisza ze wszystko bedzie ok. Dodam ze felgi na tyl maja et 18 i 10j. Moze ktos ma takie opony i podzieli sie wrazeniami? z gory dziekuje za pomoc! Pozdro
  3. Dzieki panowie za obszerne odpowiedzi. Tak wymieniałem swiece na platynowe ngk, odme takze wymienialem kompletna, cewki zamienialem miejscami i dalej wypadanie mialem na tych samych cylindrach wiec cewki ok. NIe robilem nic z zaworem disa bo nie wiem co to jest a moj meches o czyms takim nic nie mowil. Kupilem kabel jutro postaram sie po powrocie podlaczyc auto i jak ogarne jak sie obslugiwac tym programem to napisze jaki kod bledu. Jak narazie check sie nie pali wiec czy w ogole bedzie jakis błąd? wczesniej check sie nie swiecil a pod kompem u mechanika wyskakiwało caly czas wypadanie na 1,4,5 cylindrze Dzieki, Pozdro
  4. Na obecna chwile Check kilkadni temu mi zniknal,po tym jak caly dzien przejezdzilem na beznynie troche agresywniej niz zazwyczaj. Do tej pory jezdze caly czas na benzynie i check sie nie pojawił, nawet jak stoi na wolnych obrotach check sie nie pojawia, a wczesniej gdy jezdzilem na lpg wystarczylo 2 minuty zanim nie przelączyl sie na gaz i juz wywalalo check, tego nie rozumiem bo przeciez zanim sie przelaczy na gaz to chodzi na benzynie i wywalalo checka po chwili, a teraz jak jest na samej benzynie to nie wywala. na benzynie tez zniknelo falowanie obrowtow i klekotanie silnika po odpaleniu na zimnym, Czy winne mogą byc w takim razie wtryski od LPG?
  5. Niestety dalej borykam sie z tym bledem, wypadanie zaplonu tym razem juz na 1,4,5 cylindrze, mimo wymiany swiec na nowe. Podejrzewalismy cewki, tak wiec zamienilem cewki 1 z 2, 3 z 4 i 5 z 6 a dalej komp pokazywał wypadanie na 1,4,5 tak wiec cewki ok, swiece nowe platynowe ngk a wypadanie zaplonu dalej sie pojawia, Po wykasowaniu bledu check znika z deski ale wystarczy ze odpale auto i po 2-3 min na pracy na wolnych obrotach check znowu sie zapala. Ma ktos pomysł jak sobie poradzic z tym? Moze cos od strony gazu? Jeszcze jedno pytanie gdzie moge kupic jakis najprostszy komp czy kabel zebym mogl sam sobie kasowac jakies proste bledy i serwisy itp? dzieki i pozdro
  6. Tak pojawiła sie kontrolka check egine, ale tak sie stalo ze akurat kupowałem nowy akumulator i po wymienianie zniknela ta kontrolka chociaz na kompie dalej blad sie pokazywał. Wypadanie zaplonu bylo na 1 i 3 cylindrze. Przepraszam za moja niewiedze ale jestem calkowicie zielony w tym temacie. Dzieki
  7. Witam panowie, z gory sorry ze pisze w tak starym temecie ale nie moglem znalezc swieższego a po wygooglowaniu wyskoczyl mi ten temat. Mam taki sam problem czyli wypadanie zaplony, po podpieciu komputera tak mi powiedzial magik ale nie powiedzial dokladnie ktory na ktory cylinder nie pali. Ja jezeli chodzi o mechanike jestem zielony calkowicie a do tego auto mam od 4 mieisiecy. Zauwazylem kilka dni temu ze jak odpalam auto to obroty faluja i zaczyna silnik klekotac jakby cos sie w nim urwało, juz sie przerazilem ze panewki czy cos w tym stylu bo wczesniej mialem mazde 6 w dieslu i po prostu mam chyba jakas schize na tym punkcie jak silnik zaczyna klekotac. Na poczatku myslalem ze to cos z gazem, poniewaz gdy auto stalo w sloncu w upale,to momentalnie przelaczal sie na gaz i w tym momencie silnik klekotał i falował, ale teraz po nocy gdy odpalam jest to samo. w ciagu dnia gdy postoi pare godzin po odpaleniu nic sie nie dzieje, nic nie stuka nie faluje. Czlowiek od kompa powiedzial ze jego zdaniem nie chodzi na jeden cylinder bo jest gdzies nieszczelna na kolektorze, ze byc moze gazownicy cos spaprali. Tu na forum wyczytałem ze moze swiece albo wtryski. Od pewnego momentu zauwazylem tez spadek mocy w mojej e60, co moze byc przyczyna? Swiece?Wtryski?Nieszczelnosc? Z góry wielkie dzieki za jakies informacje! Pozdro
  8. Dziekuje panowie za szybka odpowiedz. Takie same chce kupic bo mam w mojej miejscowosci wiec nie szukam bardzo jakiegos niewiadomo jakiego wzoru, to w koncu kolo na zime. Tez masz 3 litry w benz i 16tki takie wchodza bez problemu?bo slyszałem ze zaciski trzeba szlifowac czasami zeby 16 tki weszly Pozdro
  9. Witam, z góry przepraszam ze zakladam nowy temat ale jakos nie moge znalezc tego tematu na forum ale jutro mam jechac odebrac felgi zeby miec na zime aluski ale teraz nie wiem czy do mojej e60 wejda felgi 16'? Zdecydowałem sie na alusy 16 cali na zime ale czy nie beda przeszkadzały zaciski? wejda mi te felgi czy jednak musze odwolac transakcje i szukac sobie jakichs 17"? Dzieki z góry za odpowiedz i jeszcze raz sory jesli zasmiecam forum tematem ktory juz moglbyc wyjasniony. Pozdro
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.