Skocz do zawartości

kacper151

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 320d 163km 05r.
  • Lokalizacja
    Bywam w Kielcach, Mielcu

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia kacper151

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam Ja tak odświeżę temat, i dodam, że problemu nadal nie rozwiązałem, założenie kompletnie nowych poduszek lemforder nie pomogło, jedyne co zostało to konwenter, przypatrzę się czy mam te falowania obrotó i napiszę.
  2. obydwie poduszki wyjęte oto zdjęcia, co z nimi nie tak, możliwe że to są dwie lewe lub dwie prawe, lub to nie jest febi i leofolder a jakas inna firma....maxgayer? http://ifotos.pl/zobacz/201605071_sahqesq.jpg http://ifotos.pl/zobacz/201605071_sahqeas.jpg http://ifotos.pl/zobacz/201605071_sahqwhn.jpg http://ifotos.pl/zobacz/201605071_sahqwhq.jpg
  3. Byłem u mechanika... wtrysku są ok jak twierdzi. Problem ponad w poduszka jest.. Czy może ktoś powiedzieć co to za poduszka numer 13981112 Drugi 6768 800-03 Lewa czy prawa. Oraz jedne mają poduszki na białym kwadracie naklejkę dużą literę G a drugie duża E. Która jest lewa która prawa. Jest jakiś problem z poduszkami...
  4. Witam Troszke nie pisałem, poniewa zamawiałem i wymieniałem a więc po kole CORTECO poprawy praktycznie brak a więc wymieniłem olej w skrzyni z filtrami poprawa minimalna, albo tylko mi się zdaje że drgania siadły wymieniłem więc poduszki lewa prawa oraz te pod skrzynią, czyli KOMPLET. i co? bez zmian, lub nawet mam wrażenie że wibrację większe- lub tylko wrażenie reasumując, władowałem 2 tysiące złotych, i WIBRACJE NADAL SĄ. :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: Już mnie nerwy noszą z tym tematem, umówiłem się na piątek, 6.06.16 do Mechanika, powiem mu aby sprawdził te przelewy na wtryskach, bo mój komp ma problemy z połączeniem INPY, dodam, że przy skręcaniu kierownicy wibracje lekko przenoszone są na en układ też, to ewidentnie wibruje silnik, lecz czemu ja już nie wiem, ciekawe jestem co powie mechanik, co zrobi, przez telefon twierdził że poduszki, lecz nowe zostały założone.
  5. na tą chwilę nie wiem,INPY się uczę a w zasadzie próbuję pierw ją odpalić ponieważ mam problemy z włączeniem na WIN7 co trochę błędy. ( ale tego tematu nie będziemy zaśmiecali kwestiami INPY) są na to inne działy, tutaj jest kwestia drgania - wibracji. Więc będę zamawiał poduszki FEBI i wymieniał, komplet prawa, lewa, oraz pod skrzynię. Są jeszcze MaxGayer ale mając doświadczenia z filtrami tej firmy to chyba słaba jakość. Jutro zamawiam więc środa - czwarek wymienię, wymienię jeszcze pasek wielorowkowy ponieważ ten co mam jest stary sztywny. Wracając do koła pasowego, to ja uważam, że złe prowadzenie paska byłi spowodowane wygniecionym napinaczem,ale oczywiście mogę się mylić i jak najbardziej możesz mieć rację.
  6. Witam Odświeżam temat, ponieważ mam nowe informacje w tej sprawie, a więc do rzeczy. Dokonałem wymiany koła pasowego, oryginalne CORTECO w cenie 510zł - allegro ( czy na 100% jest oryginalne tego nie wiem do końca, wizualnie wygląda tak jak stare) ma wybitą pieczątkę CORTECO. Dokonałem wymiany napinacza SNR wraz z rolką. Poprawa po naprawie? A więc pasek nie zsuwa się już z napinacza, pracuje równo - Równo prowadzi się. Czy to zasługa wymiany na nowy napinacz z rolką czy zasługa nowego koła nie wiem, myślę, że napinacz tutaj pomógł. a teraz kwestia najważniejsza. DRGANIA, WIBRACJIE NIE USTPĄPIŁY, NIESTETY. w skali 1-10 poprawiło się o 1 może 2 a może wcale a to tylko moje wymuszone odczucie. Więc wygląda na to, że dokonna naprawa nie pomogła za wiele, Muszę więc zakupić nowe poduszki, pewnie kupię komplet, a gdy to nie pomoże, o już nie wiem gdzie szukać problemu, już jestem zły ponieważ problem nie ustąpił, a jak po wymianie poduch nie ustąpi.....;/ Czekam na opinie sugestie . Pozdrawiam
  7. Koło zmienię za około miesiąc, ponieważ silnik drga, mnie to denerwuje, podczas jazdy drgania ustaja ale na postoju przy ruszania całe auto wibruje. Mi chodziło o stwierdzenie czy zamawiać koło, czy poduszki komplet, czy to i to, więc zacznę od koła ponieważ wygląda dzięki Waszej pomocy, że problem jest w kole nie w poduszkach. dźwięki bardzo nie są problemem bo i wiele niema, chodzi o wibracje, a pewnie i te wibracje negatywnie wpływają na pozostałe elementy.
  8. Koło zmienię za około miesiąc, ponieważ silnik drga, mnie to denerwuje, podczas jazdy drgania ustaja ale na postoju przy ruszania całe auto wibruje. Mi chodziło o stwierdzenie czy zamawiać koło, czy poduszki komplet, czy to i to, więc zacznę od koła ponieważ wygląda dzięki Waszej pomocy, że problem jest w kole nie w poduszkach. dźwięki bardzo nie są problemem bo i wiele niema, chodzi o wibracje, a pewnie i te wibracje negatywnie wpływają na pozostałe elementy.
  9. Dziękuję serdecznie za odpowiedź, na ego typu reakcję właśnie czekałem. Po Twojej odpowiedzi sprawdziłem jeszcze raz koło pasowe oto filmiki Jeden przedstawia pracę napinacza, koła, itp podczas pozycji P i dodawanie gazu, póżniej jest D i hamulec i próba ruszania z hamulcem, Wnioski z opisem mile widziane:) Drugi filmik ruszam kołem pasowym, czy to uszkodzenie czy naturalny ruch nie wiem do końca, dodam, iż musiałem użyć troszkę siły aby te ruchy wywołać. Dziękuję za pomoc.
  10. Dziś zauważyłem że drgania są tylko gdy nie dodaje gazu jak lekko dodam gazu na N lup P drgania ustają wyspokaja jakby silnik. Ktoś może postawić diagnoze? najbliższą hipotezę? Dziękuję
  11. Tak, to że rolkę muszę zmienić jestem pewien, krzywe prowadzenie idzie tylko po rolce z niej zsuwa się 5 mm, może się źle wygniotła, nadmieniam że bez paska drgania są nadal, zdejmowałem pasek. Cóż więc chyba pozostanie wymienić mi wszystko nie uda się stopniowo zaoszczędzić poczynając od wymiany elemntu powodującego drgania ponieważ nie wiem czy to poduszki czy koło pasowe.
  12. Wiem, że temat był poruszany kilka razy i posty czytałem . Lecz opiszę mój problem, ponieważ chcąc wymienić wszystkie częsci musiałbym zapłacić większą gotówkę. A więc. Chodzi o wibrcje w aucie, drgania silnika, bardziej basowa praca motoru. Jest to automat E91, pod maską widać wibracje silnika, głównie prawa strona widać że wibruje nienaturalnie- wibracje są zbyt duże, w aucie wibracje są wyczuwalne i od jakiegoś czasu narastają . Wrzucenie Biegu D lub wstecznego R nasila przeniesienie wibracji na kabinę na N oraz P wibracje mniej przenoszone są na auto. Moje podejrzenia to Koło pasowe poduszki silnika skrzyni Koło pasowe to koszt ok 500zł corteco plus klucz ok 160-170zł, nie dam do mechanika ponieważ wiem że niema klucza i będzie odkręcał bez niego więc przesili wał. komplet poduszek około 300zł Dalej: po zdjęciu paska z koła pasowego alternatora itp wibracje są nadal zdjęcie paska praktycznie nie ma wpływu na wibracje. Ciekawostka to pasek lekko sam się zsuwa z napinacza około 5-6 mm paska w miejscu napinacza nie prowadzi się po rolce tylko zsuwa z rolki na zewnątrz próby poprawienia , nasunięcia kończą się tym że po 1-2 obroty czyli odrazu się zsuwa, wygnieciona rolka? nie wiem. Dodam że napinacz dobrze napina naciąga i odbija. Jak się patrzy na pracę koła pasowego raczej chodzi normalnie nie strzela na nim i poza nim pasek itd. Stan koła pasowego na zdjęciach, widać zużycie ale czy to powoduje drgania i wibracje? Niewiem Poduszki silnika, ich stanu sprawdzić nie potrafię ale wiem z innych postów że to może być przyczyna. Główny mój problem tyczy się tego co kupić koło i klucz pierw czy poduszki, co może być przyczyną bliższą. Pozdrawiam i Dziękuję koło pasowe: http://zapodaj.net/62d6b17140cb1.jpg.html http://zapodaj.net/d92cf57c66fe7.jpg.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.