Opis regulacji poprawny:) Co do zawieszajacego sie klocka, to przez brak serwisowania hamulcow.... Generalnie prowadnice trzeba przejrzec by byl spokoj z klockami raz na 20max 30tys. Nalezy zastosowac smar ceramiczny , zaden miedziany!!! Co do tarcz,.. sprzedaje ich troche i stwierdze, ze obecne ATE to nei ta sama bajka co kiedys... Textary ok, TRW i brembo odlewane w PL ale raczej klienci zadowoleni przy umiarkowanej jezdzie... Co do Zimmerman, to jezeli uwazacie, ze Zimmerman Sport jest wysoko naweglany, mylicie sie... ;) sami opisuja, ze to normalna tarcza nawiercana... Co wiecej, nawiercanie jest fi 3mm i jak od srodka otworu zbierze sie nalot rdzy i osad z klockow powstaje problem z klockami nawet przegrzewanie... Trzeba przepychac co jakis czas, ale to strasznie upierdliwe.... Zwroce Wam uwage na produkty Meyle. Sprzedaje ich tarcze klocki , zawieche i filtry i powiem, ze to jeden z bardziej zaufanych u mnei produktow!! Tarcze sa odlewane przez huty Krupa i dopiero obrabiane przez zaklady Meyle:)!! Oczywiscie, jak mechanik nie wyczysci dokladnie calego zacisku , prowadnic, to bedzie lipa. Na zaciski smar ceramiczny, ktory wypiera wode, brud i jest neutralny w wysokich temperaturach.. Polecam zmierzenie ilosci wody w plynie hamulcowym.. Woda opada powoli w okolice tloczkow , ktore z czasem sie zapiekaja..