Skocz do zawartości

zuraw0

Zarejestrowani
  • Postów

    87
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana zuraw0 w dniu 23 Lipca 2023

Użytkownicy przyznają zuraw0 punkty reputacji!

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36=>E36=>E34=>E39=>E91=>F11
  • Lokalizacja
    Zachodniopomorskie

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia zuraw0

  1. @pawelgawel Czy mógłbyś wypowiedzieć się na temat adaptacji przepływomierza? Zapytanie 3 posty powyżej.
  2. Wtryskiwacz był po regeneracji z nowym kodem IMA, a nie używany, niby sprawdzony. Samochód był już w kilku warsztatach związanych i nie związanych z BMW i mimo wydania kilkunastu tysięcy, nikt nie rozwiązał problemu z wibracjami. Silnik to N47N w BMW F11 184km. Na ciepłym silniku korekty są ok, dzisiaj sprawdzę i wrzucę na forum. Zastanawia mnie tylko ta korekta na zimnym.
  3. Pierwszy wtryskiwacz został zakupiony w pierwszej lepszej firmie na Allegro. Później zapadła decyzja, aby wymienić pozostałe 3, które zakupiłem już sam w serwisie Boscha i te wydają się w porządku.
  4. Około 40 tyś po regeneracji.
  5. Dolot sprawdzony dymiarką i jest szczelny, turbina po regeneracji. Poniżej zdjęcie z testu przelewowego, od lewej 1,2,3,4 cylinder. Trzeba wziąć pod uwagę, że w Bimmertool wtryskiwacze odpowiadają cylindrom: 1=1, 2=3, 3=4, 4=2.
  6. Czy korekta na zimnym silniku w okolicy 1,5 mg/stk jest w normie, czy trzeba się zająć tym wtryskiem? Czy można sprawdzać korekty w czasie jazdy? Wtedy na tym wtryskiwaczu rośnie nawet powyżej 2 mg/stk.
  7. Czy możecie sprawdzić, jak wyglądają u was wartości adaptacji przepływomierza w Bimmertool? U mnie są równe 0.
  8. U mnie wibracje występują w trakcie przyspieszania, delikatne już po przekroczeniu prędkości 60 km/h, mocniejsze w zakresie 100-130 km/h. Wibracje pochodzą jakby z tylnej części pojazdu, odczuwalne na fotelu oraz delikatnie na kierownicy. Nie zawsze są tak samo intensywne, po odpuszczeniu gazu przy prędkościach 130 -100 km/h i schodzeniu z obrotów słychać cykliczny hałas 010101, który występuje również po przyłączeniu skrzyni na luz. Wszystkie koła wyważone 3 razy na Hunterze, czy to możliwe że nie zostało wykryte jakieś uszkodzenie wewnętrzne opony? Wymieniłem już tarcze i klocki tył, półosie, flanszę mostu, oba łączniki elastyczne wału, podporę, poduszkę skrzyni oraz poduszki silnika, a także tarcze i piasty przód. Co dalej? Nie mam już pomysłów, a mechanicy niechętnie podchodzą do tematu.
  9. Czy liczba opiłków widocznych na zdjęciach to norma? Czy należy przygotować się na remont? Czy mogą pochodzić z turbosprężarki, która jest po regeneracji? Olej po przebiegu 11 tyś km.
  10. Czy nikt nie zna odpowiedzi na powyższe pytanie?
  11. Potrzebuję kupić obie tyle półosie do 2.0d 184 KM ze skrzynią automatyczną. Według Realoem mają one numery 33207581027 - lewa oraz 33207581028 - prawa, obie o średnicy półosi 31,5 mm. https://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=MX11-EUR-07-2011-F11-BMW-520d&diagId=33_1466 Według katalogu GKN dostępne są LÖBRO o numerach 305981 odpowiadająca 33207581021 oraz 305982 odpowiadająca 33207581022, czyli do skrzyni manualnej - o średnicy półosi 31mm. W katalogu tym nie ma odpowiedników dla skrzyni automatycznej. Czy ktoś wie, czy można zastosować te półosie i czy różnią się czymś jeszcze? Czy może kupić półosie SKF VKJC 1615 oraz VKJC 1616 lub GSP 205112 oraz 205113?
  12. zuraw0

    BMW F11 N47 stukanie

    Witam. W moim silniku, po rozgrzaniu do temperatury roboczej, w zakresie około 1000 -1500 obrotów występuje jakieś terkotanie, stukanie lub coś podobnego, słyszalne wewnątrz auta. Nie występuje, kiedy silnik jest niedogrzany oraz w innym zakresie obrotów. Mogłoby się wydawać, że to rozrząd, układ tłokowo korbowy - ze względu na rozrzedzony olej, jednak zauważyłem że po uruchomieniu opcji pomiaru korekt wtryskiwaczy, dźwięki ustają. Wtryskiwacze były regenerowane pół roku temu, czy może to być stukający wtryskiwacz? W jaki sposób to zdiagnozować? Co dokładnie włącza funkcja pomiaru korekt wtryskiwaczy? W jaki sposób działa?
  13. pawelgawel co dokładnie włącza funkcja pomiaru korekt wtryskiwaczy? W jaki sposób działa? Chodzi o silnik N47N. Mam jakies dźwięki, stukanie lub coś podobnego w zakresie około 1000 -1500 obrotów, zauważyłem że po uruchomieniu opcji pomiaru korekt, dźwięki ustają. Czy może to być stukający wtryskiwacz? W jaki sposób to zdiagnozować?
  14. W takim razie, czy rzeczywista masa powietrza w okolicy 330mg/stk jest prawidłowa przy działającym egr? Kolejne pytanie, jaka jest średnia i maksymalna temperatura spalin za chłodnicą egr?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.