Skocz do zawartości

danyblack1987

Zarejestrowani
  • Postów

    710
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O danyblack1987

  • Urodziny 30.09.1987

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Było: E81 118d (2007r.) , e63 645ci(2004r) ,E63 645ci( 2003r.),
    Jest: BMW F21 116d,BMW F30 320D
  • Lokalizacja
    Obecnie: Warszawa (z 71)

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia danyblack1987

Biegły fan marki

Biegły fan marki (10/14)

0

Reputacja

  1. Tutaj się nie zgodzę. Polecam Auto Kamyk koło Raszyna ,niewiele ponad 3000 brutto,dodatkowo w tym wymiana oleju i filtra. I tak wzrosło bo było troszkę ponad 2500 :( Zrobiłem tam 2 rozrządy w n47 i jest git .
  2. Postanowiłem ściągnąć folie... Fabryczny kolor Mondstein Metallic x04 wygląda całkiem fajnie. W dzień w słońcu podchodzi pod niebieskawy,natomiast w nocy bardziej taki szary. Postaram się wrzucić więcej fotek.
  3. Jedynka odjechała do Gdańska więc temat do zamknięcia. :)
  4. Nówki były gdzieś mechanik po znajomości załatwił troszkę taniej. Stare się nie nadawały do regeneracji i mam je w bagażniku.
  5. Chwilkę mnie tu nie było. Jak auto jeździło bezawaryjnie tak w końcu padły wtryski i niestety poszły do wymiany przy przebiegu 252 tys . Postanowiłem ściągnąć folie z auta.. 10 h + suszarka+kolega i praktycznie cała folia zdjęta. Dodatkowo 3 h pracy kolegi mechanika który powyciągał folie zza zderzaków i klamek. Efekt jak na zdjęciu.
  6. 2) Do miejskiej jazdy nawet w zimie wystarczy sam tylny napęd. Auto się naprawdę fajnie trzyma drogi. Chyba że mieszkasz w górach to wiadomo. X-Drive przy ewentualnej usterce tani w naprawie nie jest .
  7. Ja użytkuje 320D od prawie roku i jestem bardzo zadowolony.Przejechane 30 tys km bezawaryjnie. Te klapy to jakaś groszowa sprawa.Rozrząd to eksploatacja i trudno trzeba zrobić. Mi w n47t w bmw1 poszły wtryski przy 250 tys km ale to w dieslu się zdarza. Kolega ma nalatane 300 tys w f30 316d sama eksploatacja. Czy n47t taki awaryjny ? Nie sądzę. Spalanie w 320D jest bardzo niskie,dynamika po chipie jak na moc super. Jakbym miał wybór to zdecydowanie 330 D ale w PL ich praktycznie nie ma a jak są to cena zdecydowanie wyższa niż 320d.
  8. Kurcze fajny Szatan :twisted: Z Diesla,nawet mocnego na M4 to konkretna przesiadka.
  9. Google jak zawsze zawodzi....Postaram się gdzie indziej wrzucać Środek fajny,też mi się bardzo podoba ale po świętach na wsi i deszczowej pogodzie dywaniki do prania a dopiero co mi czyścili... Ogólnie jestem zadowolony z dynamiki,spalania,jako daily car fajne auto. Jednak tęsknie za dźwiękiem,no ale nie było chętnych na cesje leasingu więc póki co zostaje.
  10. Zacznij od znalezienia solidnego nieautoryzowanego warsztatu BMW w Twojej okolicy . Ceny rzędu 6-7 k to jest przegięcie. Na org częściach nie powinno przekroczyć 4000-4500 brutto. Na zmienniku+org tak samo wytrzymałym 2500-3000. Tu nie ma co nasłuchiwać po prostu dla zasady wymienić jak przebieg zbliża się do 200k. Ja w Swoim 320D mam już koło 185 k przebiegu i za chwilkę zabieram się za wymianę.
  11. A ja napiszę tak "nie stać mnie na oszczędzanie" żeby oszczędzisz 3k i mieć masę problemów gdy poleci ci w trasie, a powiedzmy jesteś na urlopie. Więc uważam że jeśli się jeździ i chce mieć auto na dłużej to warto wydać 3k i mieć spokój. Haha znam to. Ja zawsze robie wczesniej, żeby naprawa była na moich zasadach i zaplanowana. Wolę wydać wcześniej i wymienić, naprawić itd niż jak mój ojciec, że samochód jest sprawny dopóki nie stanie w polu, a oleje teraz wytrzymują 50 000 km jak jeździ w trasie:-) NIestety masz dość drogi samochód to nie licz, że jego koszty utrzymania będą niskie. Z drugiej strony zazdroszcze, że macie miejsca gdzie za 3 tys można to zrobić. 3 tys to żadna specjalna cena. Tutaj na forum zachwalany był serwis z Wrocławia która to ogrania za 2500 Brutto. W takiej samej cenie ja robiłem rozrząd w 116d w warsztacie koło Raszyna. Kwestia ile mechanicy liczą sobie za robotę bo są serwisy które ten zestaw mieszany ORG plus zamiennik biorą po 4k.
  12. No i niestety myślałem że ominąłem zająca a tu jednak nie i musiałem go lekko zahaczyć.. Zderzak odstaje przy lampie..wyrwało te 2 mocowania na których się zderzak trzyma przez co powiększyły się oba otwory w które to było wkręcone i teraz odstaje..
  13. Wszystko tylko nie te lampy.... No i manual w tym silniku to katorga. Lepiej troszkę dołóż i bierz z automatem.
  14. Bardziej polecam Code My Bimmer. Wyjdzie dużo taniej a efekt będzie ten sam.
  15. 2 lata praktycznie bezawaryjnie no i zaczęło na zimnym silniku mocno telepać drążek zmiany biegów. Do czyszczenia poszedł kolektor,dodatkowo wymieniono komplet uszczelek. Akumulator też już był na wykończeniu dlatego też jest nowy. Poza tym standardowo olej. Nie taki zły chyba ten silnik n47t...poza tym zapchanym kolektorem tak naprawdę sama eksploatacja a przejechałem prawie 80 tys km .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.