Skocz do zawartości

bogdanex

Zarejestrowani
  • Postów

    29
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 320d 2006

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia bogdanex

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Tak, zawór EGR czyszczony był z kolektorem.
  2. Klapki usunięte. Dodatkowo 1x świeca Beru wypalona (wymieniłem wszystkie 4) oraz sterownik nie dawał prądu na świece (również wymieniłem). Koszt całej operacji z wymiana 800 zł. Po podłączeniu kompa i odpaleniu auta 0 błędów. Po pierwszej jeździe od wymiany nie zauważyłem spadku mocy, wręcz przeciwnie nieco żwawsza jest :)
  3. Koszt ok. 500 zł. Jednak postanowiłem usunąć klapki, jutro wizyta u mechanika. Zauważyłem pod kolektorem zarzygany silnik olejem więc na pewno uszczelniacze już nie trzymają stąd ta decyzja. Dam znać jak auto funkcjonuje po zabiegu. Mam tylko jeszcze pytanie o filtr DPF. Czy po wstawieniu zaślepek jest bardziej narażony na zapchanie?
  4. czy ktoś korzystał z usług https://pt-pro.pl/?
  5. Witam wszystkich. Podłączam się do tematu gdyż 24.06 mam umówioną wizytę u mechanika. Zastanawia mnie jednak jedna sprawa. Mianowicie, czy zamiast wstawiania zaślepek nie lepiej by było wstawić zregenerowany kolektor?
  6. Ok a jakie są mniej więcej różnice cenowe przy wymianie dynamicznej i statycznej? I czy przy wymianie dochodzą jeszcze jakieś dodatkowe części do wymiany oprócz oleju?
  7. Panowie włączam się do tematu i zadaję pytanie. Jestem posiadaczem F10-tki i chcę wymienić olej przy przebiegu 170 tyś. Możecie mi doradzić jaki olej najlepszy i w jakich ilościach?
  8. Jest jeszcze doza niepewności jeśli chodzi o poduszki silnika !?
  9. Tak olej, uszczelki spod kolektora wyświechtane po przebiegu 221 tyś
  10. Podłączam się do tematu, u mnie też występuje kołysanie budą przy gaszeniu silnika. Podejrzenie początkowo padło na koło pasowe lecz koło okazało się sprawne. Kolejnym krokiem będzie zbadanie kolektora dolotowego. A być może ktoś rozwiązał już podobny problem? Proszę o odpowiedź. Pzdr.
  11. Panowie z warsztatu diagnozę postawili, że w 90% są to uszczelki od kolektora przelotowego.
  12. Witam, podłącze się do tematu. W piątek odstawiam swoją betę na warsztat z tym samym problemem. Mokra listwa wtryskiwaczy, na chwilę obecną ciężko stwierdzić czy to ropa czy olej. Mam nadzieję że panowie znajdą przyczynę to wtedy napiszę co było przyczyną. Aczkolwiek pokrywa silnika jest z plastiku więc po przebiegu 220 tyś. możliwe są odkształcenia?
  13. Wracając do tematu skrzyni biegów, postanowiłem odwiedzić chłopaków z CarFix-a w Szczecinie. Przejechaliśmy się i diagnoza była jedna: kultura pracy skrzyni biegów (szóstka) po przejechaniu 215 tyś. znacznie się obniżyła. Tragedii nie ma ale czasami ciężko wchodząca jedynka z dwójka dają do myślenia.
  14. We wtorek byłem w warsztacie wymienić okładziny hamulca ręcznego więc przy okazji zapytałem o ciężko wchodzące biegi (R,1) i czy płyn hamulcowy ma jakikolwiek wpływ na tę zależność, ponieważ co niektórzy na tym forum twierdzili że tak jest. Odpowiedział że nie ma żadnego związku !? A tak przy okazji czy ktoś ma problem również z drgającym drążkiem zmiany biegów???
  15. Oryginalnie malowane elementy BMW są od wewnętrznej strony matowe. Chyba że robił to mechanik, który zadał sobie wiele trudu aby nie rzucać cienia podejrzeń, ale mało który robi takie rzeczy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.