Skocz do zawartości

ziomek1988

Zarejestrowani
  • Postów

    119
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    X3 3.0D

Osiągnięcia ziomek1988

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Odgrzeję trochę kotleta Dziś ja będę zabierał się za wymianę uszczelki, przy okazji pomyślałem o przesmarowaniu elementów dachu - jakim smarem najlepiej to potraktować?
  2. Tak, po odpięciu jednego lusterka, drugie działa jak trzeba
  3. U mnie też niby wszystko było ok, wszędzie przejścia a po odpięciu lusterka, wszystko zaczęło działać :) Wracając do mojej sprawy, czy te taśmy, które mam uszkodzone można wymienić albo jakoś je zastąpić cienkimi kablami, które bym przylutował? Szukam po allegro i samej taśmy nie mogę znaleźć, tylko kompletne lusterka za 400-500zł ;/
  4. Spróbuj z tym lusterkiem, elektryk mógł sprawdzić i spróbować je odpiąć. Musisz kombinować jak u mnie, metoda prób i błędów. Wymieniałem panel, moduł komfortu, czyściłem styki, kostki, kilka razy rozkręcałem boczek ;/
  5. 1. sprawdź bezpiecznik 2. może miałeś to samo co ja i ktoś po prostu odłączył lusterka, musiałbyś zdjąc boczek i ramkę przy lusterku, rzucić okiem
  6. No i wyszło szydło z worka...odpiąłem kabelek od lusterka kierowcy i wszystko działa!!! (no poza tym lusterkiem) Muszę wymienić cały silnik lusterka czy może jest na to jakaś rada??
  7. Mam jeszcze jedną opcję... Znajomy pokazał mi filmik w necie, że powodem takiej sytuacji może być silnik lusterka. Po jego odłączeniu, wszystko działało jak trzeba. W weekend zrzucę boczek i sprawdzę
  8. Porobiłem kilka testów, mam nowy panel i moduł komfortu, w żadnej konfiguracji nie chodzi jak trzeba. Po sprawdzeniu instalacji doszedłem do tego, że ktoś zamienił piny w kostce wchodzącej do panelu sterowania szybami (są dwa szaro czerwone kable, były odwrotnie), całość jakby odżyła...jakby, bo żeby otworzyć szybę, muszę trzymać przycisk otwarcia jakieś 10-15 sekund, podobnie żeby zamknąć i tak jest z każdą. Lusterka otwierają się i składają tak samo...trzeba trzymać przycisk, podobnie sterowanie nimi. Jest postęp, to chyba świadczy, że są przejścia między kablami, tylko kable od tej wtyczki idzie w różne miejsca z tego co patrzyłem ;/ Kostki w drzwiach były czyszczone i psikane kontaktem...w Inpa wchodząc w centralny zamek, pojawiają się 4 błędy jak poniżej. Może teraz coś ktoś pomoże?
  9. No i kicha...moduł wymieniłem i dalej to samo...jeszcze spróbuję się z nim kompem połączyć, bo może trzeba jakieś błędy pokasować albo zaadoptować? Wydaje mi się jednak, że oba moduły mam sprawne, podobnie jak panele sterowania...czy ma ktoś schemat instalacji od przełącznika szyb, przez co idzie do modułu komfortu? Czy bezpośrednio przewody idą do kostki w słupku i dalej do modułu czy gdzieś po drodze jeszcze wchodzą? Nie wiem już gdzie mam szukać przyczyny...zauważyłem jeszcze, że po wyjęciu kluczyka i zgaszeniu świateł, panel dalej się podświetla, gdy pozostałe przełączniki podświetlenia już nie mają
  10. Masz dokładnie to co ja :) wczoraj dotarł do mnie moduł na podmiankę, dziś wieczorem lub jutro będę go zamieniał, to zobaczymy czy coś pomogło. U mnie też brak łączności z modułem a w kablach w kostce przy panelu sterowania napięcie jest. Odezwę się
  11. Ok, czyli e46 jest ok :) patrzyłem wcześniej na te różne niby zamienne numery ale szukając według nich, moduły mają inne SW i HW
  12. To może chociaż ktoś podpowie czy moduł x3 jest dokładnie taki sam jak w e46?:)) Szukam dokładnie o takim numerze jak mój i pokazało mi jakieś z x3 oraz e46. Jest jakaś różnica jeśli mają ten sam numer?
  13. Żeby nie zakładać nowego tematu...wprawdzie 3.0d i w automacie, ale ja zauważyłem, że podczas przyspieszania z gazem min na 3/4, tak pomiędzy 3-4tys obrotów szarpie, jakby tracił moc chwilowo, jak odpuszczę trochę gazu problem zniknie...z kolei jak od zera ruszam z gazem do oporu, to czasami tego szarpnięcia w ogóle nie ma. Szczególnie uciążliwe jest to przy wyprzedzaniu, kiedy auto się rozpędza a między 60-80km/h zaczyna szarpać ;/
  14. Witam :) Jestem na etapie zamawiania modułu komfortu, według realoem, pasuje kilka modeli. Mój ma oznaczenie high hw 2.0 sw 4.1, czy muszę kupić koniecznie ten sam? Czy jeśli kupię z wyższym hw i sw, to coś mi to da?
  15. Kolega Artur sprawdzil mi autko i albo instalacja (kabelki dochodzace do przelacznika) albo modul jest do wymiany. Instalacje sprawdze miernikiem, czy dochodzi w kazdym kabelku, jak bedzie ok, to biore sie za modul. Czym sie kierowac przy doborze modulu? Wchodze na realoem i po vinie mi pokazuje mój oraz kilka zamienników...ale jak szukam po allegro po tych numerach, to kazdy ma inne SW i HW niz ten, który realoem sugeruje jako pierwszy pasujacy. Te wartosci SW i HW maja duze znacznie? przepraszam, że bez PL znakow ale pisze na obcej klawiaturze :))
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.