Skocz do zawartości

Madzik79

Zarejestrowani
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW e90

Osiągnięcia Madzik79

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Dzięki za podpowiedz, mąż przyjedzie i zadecyduje :)
  2. Dzieki bardzo za sugestie, najpierw na pewno damy na wycene do warsztatu.
  3. Rozumiem my dalismy auto do serwisu ktory zajmuje sie cala procedura pookolizyjna.Mąż caly czas sie zastanawia,czy jednak nie lepieu zabrac auto i zalatwiac wszystko samemu(ubezp.czesci itd...) chcac uniknac wymiany niepotrzebnych czesca co idzie z niepotrzebnym wydawaniem kasy.
  4. Pewnie ze prosciej oddac ASO tylko wiem ze oni potrafia zanizyc koszty odzysku kasy i doplaca sie z wlasnej kieszeni na dalsze naprawy.A ASO nie wskazuje ubezpieczyciel,z ktorego idzie kasa???
  5. Moj mąż również uważa że to klema odcieła wszystko.prąd jako taki jest bo swiatła w kabinie działają.Może ktos doradzi czy zostawic auto w warsztacie,ktory zajmuje sie naprawą poookolizyja łączie z załatwieniem ubezpieczalni,czy tez zabrac auto zalatwic samemu ubezpieczyciela czekac na kase i samemu do warsztatu.Pytam bo chcemy uniknac naciagania przezwarsztatna zbedne naprawy a przy tym koszta.
  6. Dzięki bardzo za odpowiedz, auto juz stoi w warsztacie wiec jestem spokojna.Pozdrawiam
  7. Aku i tak zacząl szwankowac wiec podejrzewam, że bedzie do wymiany, dzieki za wszystkie podpowiedzi
  8. czyli nowy akumulator na bank??? dzięki za podpowiedz
  9. Witam!!!! Wczoraj niestety miałam stłuczkę, auto za mną wjechało mi w tył.Mam uszkodząna klapę bagażnika, zderzak ( przebiła go belka wspomagająca) oraz pękła płyta pod zderzakiem po prawej stronie auta.Błotnik tylny prawy i lewy ok. Autko po zgaszeniu silnika w ogóle już nie chciało odpalić, akumulator nie dawał całkowicie ładowania. Czy zadziałały czujniki zderzenia i odcięły wszystko??? A i jeszcze klapa bagażnika się zablokowała i nie idzie jej otworzyć normalnie i z pilota. Jak ktoś ma pomysł lub podobne zdarzenie to proszę o podpowiedzi, na co zwrócić szczególna uwagę przy wymianie w warsztacie, tak co by człowiekowi chały nie odwalili. Dzięki z góry
  10. Bartku dziękuję Ci ogromnie,ponieważ po wielu,wielu próbach wkońcu udało się!!!!! :-D Jako jedyny poradziłeś mi wejść w menu na ekranie :clap: wiec tak zrobiłam i mam problem z głowy. Jednak ja musiałam wejść w RPA i to aktywowałam,jeżeli wiesz co to znaczy to proszę powiedz. Pozdrawiam i dziekuje
  11. Słuchajcie nadal nie mogę opanować tego problemu. Robie dokładnie jak w roznych filmikach pokazuja, z tym ze ja nie mam napisu RESET!!! Mam podobny problem jak ten kolega z filmiku https://www.youtube.com/watch?v=Uon8zaWix2c Jednak u mnie jest komunikat TYRE PUNCUTRE czy cos takiego , na pewno nie PRESSURE. Wiecie może o co chodzi??? Dlaczego ja nie mam tego cholernego RESET???? :cry2:
  12. Acheron dzięki bardzo za filmi, rzeczywiście przydatny.Niestety robiłam tak ale mi nie wyswietla się napis RESET i tu jest pies pogrzebany. Teraz wyswietlil mi się jakiś kod ICC-163 (chyba dobrze zapamietalam) i następnie napis SERVICE. Masakra jakas z tą moja Niunia ;)
  13. Ten błąd niestety nie pojawił się teraz, wiec to nie ma nic wspólnego ze zmiana temp. Opony również pompujemy do wartości zgodnych ze słupkiem i pierwsze co to były sprawdzane opony. Zreszta sa wymienione na zimowki, a problem pojawil się latem i od tego czasu nie możemy się go pozbyć. Pomimo odwiedzania roznych specow, nikt nie wie co zrobić. Polecono nam usunąć czujniki z opon i wozic w zapasówce co wydaje się nam dziwne i trochę niebezpieczne. Zastanawia mnie tylko, po co sa kody na progu drzwi??? Czy wlasnie on nie sluzy do kasowanie błedow??? Sprobuje jutro z tym BC i zobaczymy
  14. Oczywiście ze wykrzyknik :mad2: nie wiem co mnie wzielo z tym znakiem zapytania. Powiedz mi tylko jak mam wejść w komputer?? Tez przez BC?? Mam nadzieje, ze cala procedura nie wygląda jak przy kasowaniu inspekcji bo tak robiliśmy i nie dalo rady.
  15. Witam!!!! Mam BMW E90 320d 2005r. Wyskoczył mi błąd od czujnika opon, wyswietla się duzy znak zapytania w nawiasie w "ząbki" (tak mi jest to najprościej opisac, choć może brzmi trywialnie). Pokazuje się także na ekranie wiadomość ze cos się dzieje z oponami i należy jechać max 80k/h oraz udac się do najbliższego serwsu. Mąż próbowal wielokrotnie go usunąć lecz bez skutku. Na progu znajduje się jakiś kod, który należy wpisac, problem w tym ze nie wiemy gdzie go wpisac i jak to rozgrysc.Ten znak zapytania wyswietla się caly czas przy uruchomionym silku a nawet zapłonu pomiędzy zegarami predkosciomierza i obrotow,moge jedynie zlikwidować te dluga informacje z ekranu jednak pozostaje ona nadal na pasku dolnym ekranu. Opisałam to najprościej jak mogłam, mąż był już na komputerze jednak nic nie wykazal, a facet stwierdził, ze trzeba jechać na bardziej dokładny. Może ktoś z was wie jak to rozgrysc???
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.