Skocz do zawartości

Cymek10

Zarejestrowani
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Cymek10

  • Urodziny 01.09.1983

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E91 325i 2009 LCI
  • Lokalizacja
    Leeuwarden

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Cymek10

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Swięta racja ja tez jak najprędzej pozbęde sie tej plagi nieszczęsc bo to kupa złomu ,ale jak sie gazu da to sie miło robi :norty:
  2. Witam kilka miesiecy temu walczyłem z cykaniem wczoraj wymieniłem napinacz paska , bo po wstępnej diagnozie stetoskopem to na niego padło ,lecz okazało sie ze nie potrzebnie cykanie nie ustało niemam juz pomysłów co to moze byc moze macie jaką podpowiedz? w powyrzszych postach zamiesciłem linki do filmików na rozgrzanym silniku i na zimnym na rozgrzanym nie cyka
  3. A to mój silnik całkowicie juz rozgrzany i niesłychac cykania dziwne na zimnym taki klekot a cieply całkem inaczej E91 325i n53 Rozgrzany https://www.youtube.com/watch?v=AuwvlAtOTlc Zimny https://www.youtube.com/watch?v=yvpeWVbc_rU
  4. Jest lepiej jezeli obydwa były nagrywane przy tej samej temp silnika to faktycznie niebo lepiej tylko niewadomo jaki wpływ ma gęsciejszy olej na silnik czy to aby nie zaszkodzi by trzeba u dealera popytac co sądza na ten temat :D :cool2:
  5. siema na ponizszym filmiku przedstawiam dzwięk silnika n53 cos tam w nim cyka jak jest zimny to jest cichutko , jak się rozgrzeje to zaczyna odrazu dzwięczyc po jakichs 10 min jest juz ok....... nagram jeszcze jeden film dla porównania jak chodzi kiedy dzwęk ustępuje moze ktos ma jakis pomysł co to moze byc? :cry2: :cry2: www.youtube.com/watch?v=yvpeWVbc_rU
  6. Siema wreszcie jakis konkret -auto ma powyrzej 200 tys km dokładnie 218 -olej spala około 1 litra moze mniej na 6 tys km - po wymianie nox była robiona adaptacja - sondy sprawdziłem wydają się byc ok, napięcie sond za katalizatorem nie rosnie wraz z napieciem tych przed ,inpę zamówiłem od allegrowicza wraz z interfejsem d-kan wie c muszę ją dopiero zainstalowac i sie troche zapoznac - w między czasie pojechałem do BMW specjalist na diagnozę powiedzieli ze kat do wymiany więc go wymieniłem ,po przejechaniu około 500 km znów zapalił się cheeck i po podłączeniu do kompa ku mojemu zaskoczeniu wyskoczył błąd lecz tym razem 29f4 czyli blok 1 bląd konwersji katalitycznej dziwne ze tak odrazu 2gi kat by padł - dodam ze jak jest zimny podczas jazdy pierwsze 500 metrów inaczej chodzi silnik jakby bardziej donosnie i nierówno - wtryski chciałbym sprawdzic tylko niewiem jak?
  7. kurde niewiem popytam w bmw co sądzą na temat zmiany oleju na gęsciejszy. w tygodniu zrobię filmik to se zobaczysz jak u mnie to słychac z twojego filmiku wydaje sie byc wszystko w normie Marecki :)
  8. DZięki :cool2: więc jedziemy dalej
  9. witam juz po wymianie kata bank 2 i błędy 29f5 i 2a27 juz nie występuja lecz ostatnio znów zapalił sie check engine po podłaczenu do kompa okazało się ze 29f4 czyli konwersja katalizatora bank 1 więc pewniw katalizator bank 1 teraz do wymiany( dziwne ze odrazu po wymianie tamtego) sondy niby dobre aczkolwiek głowy nie dam uciąc , dałem zdiagnozowac równierz kopcenie ale powiedzieli mi w bmw specjalist ze to para z powietrza i przy niskich temp to norma w tych silnikach ,po zatym silnik pali na dotyk nie trzesie na zimnym i działa dobrze ,ale po pewnym czasie od odpalenia jak sie troche ciepły zrobi zaczyna cykac z przrodu silnika dzwięk nie dochodzi z głowicy gdzies troche nizej ,jak juz przejade z pół godziny to dzwięk ucisza się i nie słychac juz nic dziwny przypadek bo dlaczego cykanie nie występuje zaraz po odpaleniu tylko gdzies 10 min po odpaleniu :roll: pozdrawiam czekam na propozycje i wypowiedzi
  10. Siema Rafał a jakie błędy miałes ze musiałes wypalac kata ?
  11. Siema osłuchałem go dziś bardzo uważnie i dźwięk cykania w moim aucie na pewno nie jest z pod pokrywy zaworów. Dźwięk dochodzi z kola zamachowego i co obrót wału cyka czy to możliwe?
  12. No racja albo stetoskop albo i chyba najlepiej olewka
  13. Witam wszystkich użytkowników cykających beemek moja e91 2009 325i n53 - tez cyka pierwsze cykanie to zaraz po zapaleniu cyka 5 sekund i jest ok ,to jest normalne olej dochodzi tam gdzie ma i przestaje cykac. - drugie inne juz cykanie występuje dopiero po około 3 - 5 minutach od uruchomienia zimnego silnika i cyka az do momentu gdy silnik całkowicie się rozgrzeje, to własnie cykanie mozna porównac do cykania z filmiku na 1 stronie , tamten silnik to n52 bez wtrysków,a mój n53 z wtryskami a cykanie takie samo dzwięk dochodzi jakby z przodu silnika co to moze byc ? moze słynne popychacze ? moze koło zamachowe co myslicie ? Pozdrawiam "Jak nie rozwiąze problemu cykania to będę jezdził az sie rozjebje samo i wtedy będzie wiadomo co było :twisted: :mrgreen: :D "
  14. Siema A czym dokonac pomiarów zawartosci siarki ?
  15. Witam mam problem z BMW zapalił się cheek engine i wyswietliło 2 błędy 2A27 i 29F5 niewiem co moze byc przyczyną czy katalizator czy moze cus innego dodam ze 1000 km wczesniej pojawiły sie te same błędy oraz błąd NOX który juz wymieniłem auto jezdzi dobrze tylko kopci ale nie cały czas niemam doswiadczenia i niewiem jak tłumaczyc te błędy ten 29F5 to "konwersja katalizatora bloku 2" po tym wyswietlilo tez " Nieciągły". tego drugiego 2A27 to woogle nie roZumiem , znając zycie pewnie szykuje sie droga naprawa, czy miał ktos moze podobny problem ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.