witam juz po wymianie kata bank 2 i błędy 29f5 i 2a27 juz nie występuja lecz ostatnio znów zapalił sie check engine po podłaczenu do kompa okazało się ze 29f4 czyli konwersja katalizatora bank 1 więc pewniw katalizator bank 1 teraz do wymiany( dziwne ze odrazu po wymianie tamtego) sondy niby dobre aczkolwiek głowy nie dam uciąc , dałem zdiagnozowac równierz kopcenie ale powiedzieli mi w bmw specjalist ze to para z powietrza i przy niskich temp to norma w tych silnikach ,po zatym silnik pali na dotyk nie trzesie na zimnym i działa dobrze ,ale po pewnym czasie od odpalenia jak sie troche ciepły zrobi zaczyna cykac z przrodu silnika dzwięk nie dochodzi z głowicy gdzies troche nizej ,jak juz przejade z pół godziny to dzwięk ucisza się i nie słychac juz nic dziwny przypadek bo dlaczego cykanie nie występuje zaraz po odpaleniu tylko gdzies 10 min po odpaleniu :roll: pozdrawiam czekam na propozycje i wypowiedzi