Też masz porównanie...Wiadome że 3,5 nie ma żadnej szansy z 5.0(ani z dołu ani z "góry")Ja Ci też podam przykład 530d R6 0-100 6,8s 0-200 26s, 100-200 18,5s,spalanie średnio 8-9L!! Z tym że parametry o których kolego wspomniałeś były aktualne 20lat temu kiedy ten samochód był produkowany,dziś na pewno są "ciut" słabsze(chodź by nawet z zużycia silnika,czyt przebieg czy skrzyni biegów-też już nie pracuję jak nówka sztuka)Bo chyba się zgodzisz... Wertus,po za tym wiedzę że jeszcze mało wiesz :wink: .Pogadaj z Wiktorem od białej 750i z 7er lub z Jey-em też od 750i(obie E38) i zapytaj się czy oni mają problemy z LPG.Dobra sekwencja i "noł" problem :wink: Tyle że koszt takiej sekwencji to tyle co za dobrą E32.Uważasz że ten silnik ciężko zagazować?Ciężko zagazować jest np silnik toyoty VVTi lub volvo S60/XC70 2,5T i to na LPG jechać nie będzie... Teraz pewnie pomyślisz "gazować V12 to profanacja".Ok a np dla mnie nawet 316 gazować to profanacja.Każdy lubi co innego :cool2: Naturalnie :D Znajomy ma 850i 6gang i zawsze jak się z nim widzę to słyszę odcinkę jak rusza z miejsca :twisted: