Skocz do zawartości

u95

Zarejestrowani
  • Postów

    577
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    JEEP GRAND CHEROKEE V8 4.7 (WG)
  • Lokalizacja
    Warszawa

Osiągnięcia u95

Biegły fan marki

Biegły fan marki (10/14)

0

Reputacja

  1. Obawiam się, że bez uszkodzeń może się nie obyć. Możesz spróbować podgrzać jakąś farelką skrzynkę akumulatora od spodu (długo, ryzyko zwarcia), możesz wezwać też fachowców od zamków.
  2. panie czytaj pan,czytamy ze zrozumieniem,, nie nabijaj postów bo wiesz moderator czuwa i posądzi ciebie o coś Znamy się Kolego? Nie stwarzajmy sobie sztucznych problemów... t.w.wiesław Nie zauważyłem, że kombiaki nie mają zamka w tylnej klapie. Bez nerwów Koledzy, bo przez takie reakcje już niektórym nie chcę się nawet próbować pomóc.
  3. Doładuj akumulator bezpośrednio. Najlepiej go wyjmij i zanieś do domu niech odtaje. Jest mróz i to normalne, że akumulator traci pojemność w takich warunkach, dodatkowo po odpaleniu samochodu go nie nie podładowałeś.
  4. Sprawdź kolektor czy nie ma pęknięć. W moim mieście jest gazownik, który kleił kolektor i taki zamontował klientowi...
  5. miedzy zagłówkami chyba też. Gratuluje sukcesu :cool2: .
  6. Potwierdzam na oryginałach był znaczek lemfordera. Do wymiany potrzebny jest ściągacz składający się z dwóch tulei np.: http://www.motoallegro.pl/item630384254_sciagacz_tuleji_wachacza_opel_bmw_tarnow_okazja.html
  7. Chwyć za oparcie pod zagłówkiem i mocno pociągnij.
  8. Odpowietrza się poprzez włączenie zapłonu i odczekanie wtedy pompka elektryczna pompuje paliwo do filtra i wypiera powietrze. Zassanie powietrza jest bardzo szkodliwe dla pompy wtryskowej. I tak jak pisze hary66 koniecznie odessij cały syf z puszki filtra (zanieczyszczenia stałe i woda).
  9. u95

    Cudowna obsługa w ASO BMW

    Też tak podejrzewam :) . Ale te wszystkie wspomniane serwisy też nie są państwowymi kołchozami i ktoś (właściciel, kierownik) powinien zweryfikować swoje priorytety.
  10. u95

    Cudowna obsługa w ASO BMW

    Pewnie chodziło Ci o pana Chilińskiego - dla przeciwwagi dodam, że miewam od niedawna z nim kontakt i chwalę sobie sprawność (z mailami, paczkami i fakturami wszystko ok.) Faktycznie Chiliński. Może się wyrobił, ja ostatnio byłem tam w lipcu. Ale co innego jest mail a co innego sam na sam z klientem (ok. godziny 18). Przedtem (chyba jeszcze rok temu) był tam inny mrukowaty pan o lekko dziwnym podejściu do klienta, który nie zawsze kupuje pół samochodu, a na przykład tylko filtr czy olej. U Fusa też jest różnie, ale to chyba wynika z rotacji. Ale uważam, że ogólnie jaki szef, tacy są i pracownicy. Dla odmiany mogę pochwalić panie z Narbutta w Warszawie, zawsze miłe i do tego znają się na tym co robią (etk nie stanowi dla nich tajemnic).
  11. u95

    Cudowna obsługa w ASO BMW

    Bawarii w Warszawie nie polecam, kiedyś pisałem jak mnie potraktowali (ale oczywiście bardzo grzecznie) przy likwidacji szkody z AC. W wielkim skrócie: samochód miał mieć polakierowane trzy elementy, a przy odbiorze wyglądał jak po dzwonie, tłumaczenie tak e46 mają :mad2: . Kiedyś zamawiałem kluczyk, zażądali zaliczki :lol: . Po zapłaceniu okazało się, że naciągnęli mnie na 70zł (w stosunku do kwoty na jaką się umawialiśmy). Poprosiłem o zwrot, obsługiwał mnie pan Chyliński, nie radził sobie z fakturami i w końcu pokazał "uprzejmość". Straciłem prawie godzinę i zero przeprosin. Co do Inchcape to wiem, że jeszcze miesiąc temu szukali kogoś do działu części, a wiecie że wszędzie teraz zatrudniają tylko po znajomości. Żenada. Jednak kilka razy tam byłem i nie mogę narzekać.
  12. No może dlatego, że tłoczek nastawnika nie chodzi płynnie, a sterownik może awaryjnie sam ustalać dawkę. Dla skrajnych zakresów robi to dobrze ale dla pośrednich już przydałby się sprawny nastawnik.
  13. Miałem to samo przed remontem pompy. A powodem przegrzania sterownika jest na ogół właśnie przycierający się nastawnik (tłoczek). Żeby tą pompę cokolwiek zdjagnozować bez wyjmowania potrzebna jest specjalna przystawka do kts-a. Nie kojarzę żeby ktoś to w Braniewie miał. Szukaj serwisu boscha który się zajmuje tymi pompami. W Elblągu coś kiedyś chyba było, ale teraz nie wiem. U mnie przycierający się tłoczek wyszedł dopiero po rozebraniu pompy, na początku też to był tylko sterownik. Moja rada jest taka żebyś się tym szybko zajął, bo jeśli mam rację to niedługo może znowu paść sterownik, a laweta kosztuje.
  14. Co do lusterek wydaje mi się, że mają cały czas zasilanie tylko ścieżki mają wykonane z takiego materiału, który im jest cieplej tym ma większą oporność. Ale mogę się mylić.
  15. u95

    Sonda lambda M50, a M52

    I chyba jeszcze do M52 robił siemens i jest 5V-a, a do M50 (B25) robił bosch i jest 1V-a. Więc raczej musisz szukać pod konkretny silnik.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.