Co do tego co piszę Rivasi o silniku n52 to ciężko się z tym zgodzić , dlaczego ? Wujek ma e90 2.5 218 km , kupił ją roczną z przebiegiem 24 tys.km. Dzisiaj auto ma przejechane 211 tys.km i chodzi jak powinno , nic się z silnikiem nie dzieje ... Ja mam w swojej też n52 , mam 145 tys.km i też wszystko chodzi tak jak chodzić powinno i wątpię żeby z dnia na dzień przestało chodzić :wink: Więc takimi postami tylko odstrasza się ludzi ... To coś jak swego czasu silnik 2.0 TDI 140 KM w VW , każdy płakał że to syf , badziew itp. Bo 150 tysięcy i się wszystko w nim sypie , szkoda tylko że ten silnik który kupił Kowalski miał 400 tys.km. a nie 150 ... Druga sprawa to , to o czym wspomniałem wcześniej a mianowicie , każdy silnik ma jakieś tam wady i zalety , nie ma jednostek idealnych :wink: I trzecia sprawa , ktoś kto szuka BMW ,Mercedesa czy Audi musi się liczyć z tym że koszty naprawy nie są małe , tak ? Jak ktoś się boi że nie wiem coś padnie w silniku czy osprzęcie za 1500/2000 tys.zł to niech sobie kupi Lanosa albo Dacie , tam w razie problemów będzie 5 razy taniej - Wiem co mówię bo mam też lanosa :shock: Pozdrawiam.