Skocz do zawartości

Jackill

Zarejestrowani
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    X3, Golf IV
  • Lokalizacja
    Lublin

Osiągnięcia Jackill

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Powiedz coś więcej, jaki silnik, wyposażenie itp. !
  2. moze to Cię zainteresuje : http://allegro.pl/bmw-e92-335d-biturbo-7-logic-jasna-skora-i6781882860.html ? ? O rak starsza, o pare tyś km przebiegu więcej, troche lepiej wyposazona, no i mocy delikatnie więcej :) :norty: pare tyś km przebiegu więcej :mrgreen: Wolałbym z takim przebiegiem, niż z tym kręconym z linku powyżej... To jest 2007-2008r, wierzysz w cuda ?
  3. Cześć, może któryś z kolegów coś więcej podpowie na temat tego modelu ? Auto od ponad 3 lat w Polsce używane. W Polsce tylko informacje z bazy CEPIK, naprawy w prywatnym warsztacie. Ale może coś więcej na temat zagranicy ? https://www.olx.pl/oferta/bmw-x3-3-0-diesel-bezwypadkowy-100-prywatnie-lublin-CID5-IDkvnuq.html Dziękuję za chęci ! Zdrówko
  4. Nie sprawdziłem, bo sprzedający mi go nie wysłał, a większych prób kontaktu nie podejmowałem, bo nie mam noża na gardle. A żeby jechać ogladąć to przynajmniej w 90% trzeba być zdecydowanym na daną wersje/egzemplarz. Myślisz, że komputer powie wszystko, oczywiście osobie siedzącej w temacie ? A jeśli błędy i inne były skasowane wcześniej. Oczywiście nie pomijając wizualnego i praktycznego sprawdzenia stanu technicznego auta.
  5. Dziękuję wszystkim kolegom, nie ukrywam, że te wasze porówanania wykorzystam przy następnych poszukiwaniach :) PS. 1) Jeśli kierownica jest z M-pakiet to reszta też musi być, czy były tylko takie wersje ? Na co patrzeć jeśli trafia się mpakiet ? 2) Ile realnie można dać, żeby nie przepłacić za 2.0D automat 2007-2010 ? 3) Patenty handlarzy znam, bo kilkunastu jest moimi klientami i wiem jakie pakiety stylistyczne robią :) Komis to pół bidy (chociaż zależy jaki) według mnie najgorsi są handlarze przydomowi-okazjonalni.
  6. Według mnie jeden z najładniejszych wzorów do X3 :) Chyba z Mpakietu.
  7. https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-x3-2-0d-177km-2007r-lift-skora-ID6yQg3x.html#xtor=SEC-8 Co koledzy sądzą o tym egzemplarzu ? VIN w trakcie.
  8. wszystko w temacie. Spalanie i pozostałe km pokazuje na licznikach każda wersja ?
  9. Jakie dodatkowe funkcje daje wyświetlacz na środku w E83 ? oprócz nawigacji i zestawu głośnomówiącego ? warto ? czy tylko zbędny gadżet ?
  10. jedyna konstruktywna opinia, trafiająca w setno tematu.
  11. i co wyszło ?
  12. Cześć, Dołączę do tematu, który wertuje już dłuższy czas. Mam ochotę stać się się nabywcą X3 E83. Raczej wersja po lifcie, tak 2007-2010. Postawiłem na Diesla, bo lubię jeździć tymi silnikami. Na co uważać ? Mam na myśli DPF itp. No i jaki silnik wybrać 2.0 ? (ilu konny najlepiej) czy 3.0 ? Dodam, że nie zależy mi na kosmicznych osiągach, bardziej skłaniam się ku 2.0D, bo jednak mniejsze opłaty. Postawiłem też na skrzynię automatyczną, czy to dobry wybór w tych modelach ? Ja wiem, że są różne egzemplarze, wyeksploatowane itd. więc pewnie będzie ciężko coś ciekawego trafić. MPakiet mi się podoba, z dodatkowych wymagań to xenon, podgrzewane fotele, skórzane fotele i klikamtronik. Może ktoś ma taki podobny egzemplarz do sprzedania po znajomych itp. :) Na jaki przedział cenowy za dobry egzemplarz należy się przygotować, bo ceny na portalach dość zróżnicowane, tzn. ile warto dać. Dziękuję. Zdrówko
  13. Wybacz sfinks311, od soboty przeczytałem wszystkie 52 strony tematu i jeśli wierzyć wiedzy forumowiczów, to wiem co było wadliwe, kiedy był lift itd. Przepraszam :duh: Nie doszukałem się informacji jak sprawdzić czy rozdzielacz poprawnie działa i skrzynia biegów (mówię o manualu), czy są jakieś charakterystyczne objawy ?
  14. Jak nie masz panormy, to najprostszy jest magnes. Ewentualnie uchwyt klapowy ale też zostaną ślady po demontażu, dwa malutkie wgniotki po wkrętach, które muszą werżnąć się w blachę-masę. Pod warunkiem, że klapa jest zmasowana. Dziura w dachu to najlepsze rozwiązanie aczkolwiek w takim samochodzie też miałbym wątpliwości.
  15. Niestety tak nie jest do końca... Jeśli widzimy, że ząbki są słabe to albo kupić nowe złodziejki albo założyć zwykłe śruby. W BMW, gdzie złodziejka jest fabrycznie wpustowa, ratować się można także nabijając odpowiedni klucz Torx dobrej firmy i odkręcać ale mając nadzieję, że śruby nie są dokręcone na siłe. Znajomy z komisu nie posiadał złodziejki po kupnie z Zachodu. Wybrał się do zaprzyjaźnionego salonu Audi i dostał worek z 200 rodzajami wzorów i co ? Żadna nie pasowała.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.