Skocz do zawartości

riderwawa.com

Zarejestrowani
  • Postów

    46
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Warszawa

Osiągnięcia riderwawa.com

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. E39 520d :) dzieki - poprawilem sie
  2. rozwin myśl ...
  3. Fakt masz rację, u siebie nigdy tak nie robiłem, bo dotąd przykładam, aż odpuści :D , ale u kolegi robilismy podobnie, ale łapalismy na wszystkie śruby lekko poluzowane i poskutkowało. Dokładnie tak samo ja robię... odkrecam wszystkie sruby tylko na tyle by puscily felge i pozostawiam je w piascie. Rundka na jedynce po pacu i po kłopocie. Felgi schodza jak trzeba.
  4. ja kupilem uzywany zestaw za 300 zł (kompletny) i działa bez problemu (zestaw od E39) nowa dysza spryskiwacza do E39 szt.1 - okolo 60 zł nowa dysza spryskiwacza do Z3 szt.1 - około 200 zł pompke moza zapodac od dowolnego auta a spryskiwacze mozna podlaczyc pod przekaznik od wycieraczek i dac np oddz wylacznik zeby tak duzo plynu nie zuzywalo no i zeby nie psikaly na lampy niepotrzebie. Pamietajcie ze potrzeba wysoko wydanej pompki Koszt przy wlasnym nakladzie pracy powinien zamknac se w okolo 300 zł
  5. rezystor duzej mocy i po kłopocie
  6. Podepnę się jeszcze raz pod ten temat (pisałem już wcześniej). riederwawa.com ma rację. Zauważyłem to ostatnio będąc w długiej trasie. Ale po kolei: mam lampy firmy Sonar z wbudowanymi ringami, soczewkami, gładkie szkło, clear chrome bez elektrycznej regulacji. Zamontowałem zestaw Xenon HID z allegro na żarówki H1. Wyregulowałem granicę światła, żeby nie oślepiać i wszystko byłoby gites ale jechałem ostatnio z kumplami nad morze (650km w jedną stronę). Jechaliśmy w nocy, dwóch kumpli siedziao z tyłu i zauważyłem, że granica świecenia światła podniosła się. Poza tym co postój na parkingu wycierałem szkła lamp, bo faktycznie zabrudzone nie dawały tej granicy światła (rozpraszały się w każdą stronę) i świciły słabiej. Teraz już wiem po co te samopioziomowanie i wycieraczki na lampach... Oceńcie sami czy warto jeździć z bajeranckimi xenonami. Dobrze opisales problem o którym ludzie przez zakupem xenonow nie maja pojecia a to wazny aspekt. Xenon swieci lepiej ale tylko w pewnych warunkach sie sprawdza. Uczulam na montowanie spryskiwaczy wraz z xenonami z allegro. Mysle ze niedlugo Polska POLICJA zasadzi sie na XENONY i beda zabierac dowody za brak spryskiwaczy (ja raz straciłem) a pamietacie nagonke na przyciemniane szyby ktora miala miejsce jakis czas temu. Co do szyb mozna polemizowac ale xenon bez spryskiwacza niestety naprawde slabo swieci i oslepia .... chyba ze.... bedziemy czyscic szkla szmatka ,,, ale Policjant nie musi tego rozumiec...
  7. bez przesady ... . obecnie mam e39 320d , e46 turing 330d , z3 1,9 poszukuje E30 2 drz. bez silnika w dobrym stanie blacharskim
  8. ciekawe linki - dzieki przegladam ... przegladam .. ogladam i jestem coraz dalej .... wybrania felg ehhh
  9. Dołączyłem kilka nowych propozycji.... .. może macie jakieś nowe sugestie .. ? .. Apropos .. nie wiedziałem ze Hamann przerobił Z3 M ..
  10. Ksenon w światłach długich świeci po włączeniu świateł mijania ale jest ukryty za przesłoną i dlatego go nie widać. W momencie gdy chcesz mrugnąć lub właczyć światła długie to przesłona bardzo szybko odsłania światła i w ten sposób wyeliminowano tą ni dogodność z rozgrzewaniem się żarówki. W VW tuareg ... xenon podnosi sie do góry w momence właczenia długich
  11. riderwawa.com

    730i manual

    czyli jakies dziwne elektryczne cuda Ci sie wyswietlaja znasz historię samochodu ?
  12. wczoraj kumpel mial podobny problem jak Ty w Hondzie Civic 1997 rok. kable nie mialy wyraznego przebica ale doradzilem ze to moze byc przyczyna przerywania jego silnika.. dodatkowo u niego powolnie wkrecal sie na obroty i nie dochodzil do maxymalnych wartosci obrotowych. dzis rano wymienil kable i swiece i po klopocie. Hondzia smiga mu jak szalona i kolega zadowolony. moze u Ciebie jest to samo - ale pewnosci niestety nie ma !
  13. Przy gazie wystepuje wiele dziwnych "tematow" ktore w wiekszosci jak napisales sam juz wyeliminowales. Nie mialem doswiadczenia z gazem wiec specjalnie nic nie zasugeruje. Czysciles reduktor od gazu z syfu ? Dawno wymieniales swiece i kable ?
  14. szumi spod maski ? czy odglos bardziej jakby z kabiny - tj z nawiewu ?
  15. Na Twoje pytanie ciezko udzielic odpowiedz na lamach forum. Jesli masz mozliwosc autem przez zakupem podejechac do warsztatu (najlepiej Twojego znajomego) ktory auto dokładnie obejrzy od strony mechanicznej i blacharskiej (nawet dwa oddzielne warsztaty) to wtedy bedziesz mial odpowiedzi na wiele pytan ktore nasuwaja sie przed zakuem auta. Auto uderzone w kolo wcale nie musi byc wrakiem, a z drugiej strony moze byc totalna porażką (poprzesuwane konstrukyjne punkty moc. zawieszenia), tego na forum sie nie dowiesz. Jesli nie masz takowego zaprzyaznionego specjalistycznego warsztatu ktore od lat zajmuje sie BMW i nie masz gdzie rzetelnie sprawdzic mechaniki i blacharki - do autka nie podchodz. pozdro
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.