Skocz do zawartości

bmwe399

Zarejestrowani
  • Postów

    246
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e39

Osiągnięcia bmwe399

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. ok, dziękówa... dosyć mam w tym klocku machania joyem :)
  2. ten gruby czerwony czyli + mocujesz do B12 i z tego b12 robisz mostekz REM czyli wybudzaniem (krótkim kabelkiem łączysz) chyba, że masz oddzielny kabelek do wybudzania, to tym oddzielnym dajesz do REM,a te dwa od sygnalu do glosnikow + i - speaker i wsio
  3. Bardzo dobra sugestia :) to ma sens.. a angol chyba może być?
  4. gdyby to było szablonowe e39, to bym tak zrobił, ale szkoda mi :) jaki koszt mniej wiecej ? z 5 koła?
  5. Witam, jak wygląda sprawa wymiany skrzyni z manuala na automat? tak dobrze napisałem, wiem że kazdy robi odwrotnie, ale ja chciałbym automat :D czy to ma sens?
  6. mianowicie? rozwiń myśl :)
  7. Dobra sugestia, mam czujnik zegarowy, ustawie tarcze tak, żeby miała jak najmniejsze bicie i zobaczymy. Tez mi się wydawalo, że 0.2- 0.3 to juz na tarcze pewnie przelozy z 10 setek, tym bardziej w tym modelu gdzie każdy szczegół ma wpływ.
  8. a bicia na piastach? na jednej 2 setki mam , a na drugiej 3 . Co o tym myślicie ?
  9. Aż tak źle nie było....ślady zostawiłem tylko dwa ale zużyty a jeszcze nie skrzypiący sworzeń tylnego, górnego wahacza powodował złe ustawienie koła kierownicy i drgania auta powyżej 100km/h. ps. obecnie jeżdżę jeszcze z tym uszkodzonym wahaczemTRW w którym niemiłosiernie skrzypi sworzeń. Nie ma żadnych drgań podczas jazdy ale są spore wibracje przy hamowaniu.....zwłaszcza gdy wyhamowuję auto z wysokich prędkości. czyli podczas jazdy masz dosłownie odseparowaną kierownicę od zawieszenia? jedzie jak po sznurku ale tak szczerze :) czy masz jakies minimalne choćby drgania ?wibracje wręcz?
  10. mam wrażenie, że te wszystkie E39 łączy jakaś jedna konkretna bolączka, której nikt nie może zlokalizować.. tak to przynajmniej wygląda, no jak można wymienić całe zawieszenie wraz z amorami, hamulcami itd itd i dalej mieć jakieś micie, to przecież jakaś masakra
  11. A tarcze to niby jaki układ jak nie hamulcowy ? Napisałem przecież, że Nie kwestionuję tego, że tarcze nie ulegają skrzywieniu; nawet z nieznanej Ci przyczyny. a powiedz mi jak bardziej np przy hamowaniu czuć przód auta,że targa a mniej na kierownicy kierownice, albo wcale?
  12. Trochę błądzisz w tym przekonaniu, naprawdę chyba przeczytałem większość postów i rozmawiałem z wieloma posiadaczami E39 odnośnie drgań, i to nie jest wcale wina układu hamulcowego, te tarcze po prostu coś krzywi, czy założysz za 200 zł najtańsze, czy oryginał i tak one się skrzywią, nawet jeśli założysz nowe ASO zaciski,jarzma cały komplet, jeśli masz problem gdzieś w zawieszeniu lub czymkolwiek innym, co ma wpływ na drgania to prędzej czy pozniej skrzywi to tarcze. Ja wymieniłem tarcze komplet przód na zimerman z klockami, zmieniłem płyn hamulcowy, zregenerowałem jeden zacisk, drugi tłoczek palcami wchodził, więc nie było potrzeby, wyczyściłem zaciski, tam gdzie siedzi klocek również , wyczyściłem i nasmarowalem prowadnice, wyczyściłem piasty i co z tego? skrzywiły się i tu wcale nie chodzi o kałużę. Mam też octavie 1, która ma tarcze hamulcowe na których zrobiłem 100 tys ponad już! i naprawdę nie oszczędzam auta i hamują świetnie.. po prostu E39 to jest dramat pod względem drgań, jedno drugie wybija. Wymieniśz zawieszenie, to przeniesie sie na inne podzespoły. ps. znajomy założył do nowych wahaczy bananów i tych prostych gumy poli porządne i tak gdzieś tam ma małe drganie :) to jest choroba tych aut
  13. Miękkie tuleje górnych wahaczy." o których wahaczach mówimy: Zestaw napr. wahacza poprz., 31 12 2 341 219 i 31 12 2 341 296 czy banan 31 12 1 141 717 i 31 12 1 141 718 W sumie to mam wolne, mogę pożyczyć pieniądze i coś znowu wymienić. Fajnie byłoby sobie kupić zestaw do ustawiania zbieżności. Jeżdżę do 3 różnych gości po kolei bo wstyd mi jezdzić ciągle do jednego. jeśli to byłoby tylko w moim, czy w Twoim egzemplarzu, to ok może i błąd w sztuce montażu, lub złej jakości części, ale to jest temat rzeka, większość E39 drga i każdej coś innego dolega,wystarczy poczytać na forach, ludzie pakują grube pieniądze na magle, kompletne zawieszenia nowe opony, dosłownie wszystko i dalej drga... znam typa z forum, pisałem z nim całkiem dużo o E39, bo ma identyczny egzemplarz jak mój, gość mi pokazał faktury na 15 k zł (włozyl tyle, bo lubi mieć wszystko na tip top) i co? oczywiście, że ma drgania :) gdyby mój egzemplarz był chociaż 540i manual, albo m5 to może i bym pakował kase, ale to tylko 530d i nie mam zamiaru tym bardziej, że wszystko sztywne w zawieszeniu nic nie puka.
  14. Szczerze, nie mam pojęcia :D ale bije i na innych,więc to raczej nie opony, już nie chce mi się myśleć nawet :duh: :duh: :duh: :duh: :mrgreen:
  15. To są chyba święte i smutne słowa!!!! A największe pretensje mam do firmy, która sprzedaje nowe opony i jest praktycznie dla mnie monopolistą na rynku - na "O" z Bydgoszczy. To któreś z kolei kupione nowe opony co do których jakości mam bardzo duże zastrzeżenia. Boje się, że wciskane są opony niezbyt dobrze przechowywane może nie takiej klasy jakościowej jak powinny być. Przejście procesu reklamacji to sprawa praktycznie nie do wygrania. Będę próbował kupić opony po za granicami na kogoś znajomego. Nawet w Szwecji ceny wcale nie są wiele wyższe. Problem stanowi tylko rozwiązanie sprawy transportu. na każdym kroku człowiek jest dymany, ja ponad rok temu zainwestowałem w Nokiany nowe z oponeo, póki co majster nie ma zastrzeżeń do nich ... a tak wracając do E39 , to mój kolega kupił parę miesięcy wstecz 540i z szwajcarii prawie 3 dychy go wyszła i co ?? oczywiście, że kierownica bije :) zmienił pół zawieszenia i dalej bije.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.