Skocz do zawartości

rafaeelloo

Zarejestrowani
  • Postów

    240
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana rafaeelloo w dniu 1 Lipca 2024

Użytkownicy przyznają rafaeelloo punkty reputacji!

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    G20 330i 258KM 2021

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia rafaeelloo

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

  • Pierwszy temat Unikat
  • Reacting Well Unikat
  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat

Najnowsze odznaki

21

Reputacja

  1. Prywatnie (nie leasing) jest taniej. Taniej jest też, jeśli się nie wybiera różnych, wymyślnych pakietów. Przecież nikt pakietu szyb, ochrony zniżek, czy assistance super-hiper-wyciągamy-z-dna-atlantyku nikt nie da za darmo 😉 AC też potrafi być różne i co TU, to różne warunki i różne sposoby liczenia składki.
  2. Bez przesady. Chyba nie do końca zrozumiałeś, co chciałem przekazać. Mówiąc inaczej (perspektywa BMW): jeśli chcesz mieć kolejny rok spokoju = zapłać dużo, a my na tym mamy czysty zysk bo prawdopodobieństwo usterki w piątym roku jest tylko o *5% wyższe niż w czwartym roku, więc nawet jak wystąpi, to i tak zarabiamy na tym znacznie więcej, a ty, kliencie, masz rzekomy spokój. *5% - przykładowa wartość. Nie mówię, że tak jest. Chodziło o pokazanie skali. Trochę jak AC w samochodzie.
  3. A może to marketingowa zagrywka do naciągnięcia kupującego pakiet? Przecież oprócz minimalizacji ryzyka z ich strony (wyższa cena na wszelki wypadek wystąpienia usterki), to jednocześnie chodzi o maksymalizacje zysków, a więc jeśli ktoś się zdecyduje AŻ tyle zapłacić za pakiet, to jest szansa, że z niego w rzeczywistości i tak nie skorzysta, a kasiorka wleci na konto.
  4. Ale ani samochód nie wykrywa nowej aktualizacji, ani ASO ponoć nic nie znalazło, a nawet zgłaszałem, że jest dziwny bug, że jak samochód postoi parę dni, to radio po włączeniu zapłonu jest znacznie głośniej niż to jak gasiłem samochód. Oczywistym jest, że nie parkowałbym samochodem na poziomie dźwięku, który przy odpalaniu jest odczuwalny jako dyskomfort 😉 no ale popatrzyli jak na debila i powiedzieli, że aktualizacji nie ma i coś wymyślam...
  5. Chyba mam ID7. Samochód jest z 12.2021 r. Wersja softu to 11/2021.40.
  6. Skąd Wy bierzecie te aktualizacje? U mnie nie było żadnej OTA od momentu wyjechania z fabryki, czyli 3 lata temu. Podczas przeglądu po roku poprosiłem o weryfikację czy jest jakaś aktualizacja. W ASO powiedzieli, że nie ma. Mam tak ubogie wyposażenie, czy coś z tym samochodem jest nie tak?
  7. to warto najpierw przeczytać ze zrozumieniem - kolega GrzegorzKo pisał o "prawie nowym": rocznym z symbolicznym przebiegiem 4kkm it M50, gdzie ktoś chciał się pozbyć i przez to "40-50%" względem ceny katalogowej, ale to ta sztuka i w tej konkretnej sytuacji. A jak Panie Inżynierze chcesz mówić o produkcji, prowizji, rabatach, to jeszcze powinieneś dodać parę czynników jak targety do wyrobienia, pule rabatowe, wyprzedaże rocznika, nowy model i pewnie jeszcze można wymieniać dalej.
  8. ja miałem 5 lat/100k km za 5100 zł.
  9. Wymiana międzyinterwałowa jest tańsza. Takie podejście ma np. Bawaria Motors Janki. Wymianę interwałową oleju liczyli po prawie 1200 zł. Oprócz wymiany oleju silnikowego samochód chce też wymian filtrów powietrza, czy płynu hamulcowego. Jak cenisz swój czas i lubisz wygodę, to wtedy ten pakiet serwisowy wychodzi nieco lepiej niż serwisowanie bez latania i żebrania o rabaty. Jak masz rabaty na serwis, albo nie robisz w ASO, to wtedy BSI jest drogie.
  10. Ale to koledzy porównujcie tradycyjne zegary do tradycyjnych zegarów i wirtualne do wirtualnych. W swojej poprzedniej wypowiedzi porównywałem wirtualne i w mojej ocenie te z Audi są jakieś drętwe.
  11. Mam Audi z 2023 r. i mam całkowicie odmienne zdanie, więc jak widać z gustem jest jak z d... każdy ma swoją 😉 fajnie, fajnie, gratuluję 🙂 ale jednak szukam rozwiązania dla niższych osób.
  12. Macie jakieś sprawdzone patenty na poprawę komfortu osób podróżujących z tyłu? Lepsza połowa przy wzroście ~160cm narzeka trochę niedosięganie do zagłówka i pas drapiący w szyję. Jesteśmy w takim wieku, że już nie rośniemy, więc może jest coś jeszcze oprócz zmiany samochodu? 🤔
  13. pod auto. Miałem też tego samego producenta w E90. Spasowanie jest ok. Gdybym miał wybrzydzać to kupiłbym oryginalne. Mam w drugim samochodzie oryginalne i "czuć pinionc" 😉
  14. Ja mam Rezaw-Plast. Nie śmierdziały, zarówno dywaniki jak i mata w bagażniku. Oczywiście widać, że nie są oryginalne, ale za to cena bardziej ludzka. Spasowanie ok.
  15. Jak dla mnie to żadna. Mam adaptacyjne i lato 19, zima 18. Jedne i drugie RoF. Jedne i drugie to zero komfortu. Po prostu twardo. Mam w drugim samochodzie 19 nie RoF i jest mięciutko.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.