Skocz do zawartości

Stolar79

Zarejestrowani
  • Postów

    513
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW X3 F25 20d Xdrive
  • Lokalizacja
    Wrocław

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Stolar79

Zapalony fan marki

Zapalony fan marki (9/14)

  • Pierwszy temat Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Posting Machine Unikat
  • Tydzień na forum

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Stolar79

    Start stop kodowanie

    Ale żeby były te zegary to musisz sobie je włączyć BimmerCode.Wczesniej też można było je włączyć ale nie działały tak jak i start-stop.Teraz wszystko działa
  2. Stolar79

    Start stop kodowanie

    Robiłem w Inchcape Wrocław.Dosłownie teraz w sobotę.Nie wiem kiedy ty robiłeś,ale wcześniej wymieniali tylko chlodniczkę.Teraz chłodniczka,zawór,przepływomierz i nowy soft
  3. Stolar79

    Start stop kodowanie

    Nie wiem jaką mam wersję softu,ale mój też jest z 2011
  4. Stolar79

    Start stop kodowanie

    Wszystko zależy od wersji softu w komputerze auta.Ja miałem ten sam problem co ty.Niby wszystko szło ok a start-stop dalej włączony.Ostatnio byłem na akcji serwisowej chłodniczki egr.Gdzie wymienili chlodniczke,zawór egr i przepływomierz.Powiedzieli też że muszą wgrać nowy soft do auta,żeby to wszystko śmigało.Po wgraniu nowego softu zrobiłem kodowanie start-stop i już zapamiętuje ostatnie ustawienie.Dodatkowo pojawiła mi się opcja sportowe zegary,które ładnie działają
  5. Pojawił się problem z tylną klapą.Klapa elektryczna.Z lewej strony pękła sprężyna w siłowniku elektrycznym, klapa nie chciała się zamknąć,a że byłem daleko od domu, to musiałem jej pomoć ręcznie.Zamówiłem siłownik, oryginał identyczne numery.Wynieniłem klapa się zamyka i otwiera ale powstał inny problem.Klapa jest przestawiona w prawo.Tzn z lewej strony jest duża szpara, a z prawej prawie jej nie ma.Dodatkowo od góry między klapą i dachem też się szpara powiększyła.Generalnie jak klapa jest zamknięta to powinna pójść z 1cm do góry.Jak to wyregulować ?
  6. Że cooo?Przecież w f25 jest wspomaganie elektryczne!!!To o jakim pasku jest mowa?
  7. Tam nic nie zobaczysz.W środku prawdopodobnie takie dźwięki wydaje sprężyna.Taka środku jest też sprężyna.Przy zamykaniu się spręża a przy otwieraniu rozpręża i to ona wydaje takie dźwięki Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  8. U mnie takie same dźwięki Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  9. Był już gdzieś podobny temat.Szwankuje lewarek.Trzeba go wymienić i problem z głowy Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  10. Nie bardzo da się bez zdejmowania kolektora,słaby dostęp.Zdjęcie kolektora to raptem 15 minut roboty Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  11. Zmień mechanika.Koszt nowych oryginalnych klapek a ASO to 150zl .Robota niech będzie 100-150 zł max.Bo tam dużo roboty nie ma,wiem bo sam robiłem.Mechanik chce się wzbogacić twoim kosztem Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  12. Akumulator jest w takim stanie,ze ładowanie pomaga tylko na chwile.Wymień akumulator i po problemie,takie moje skromne zdanie.Ale co ja tam wiem Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  13. Wymień akumulator,a nie czepiasz się prostownika.Akumulator widocznie nadaje się już tylko na śmietnik Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  14. Ja kupowałem w Inchcape Wrocław Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  15. Tutaj masz schemat jak założyć pasek Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.