Skocz do zawartości

kajko

Zarejestrowani
  • Postów

    26
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kajko

  • Urodziny 04.05.1978

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e39 530D Touring Shadowline
  • Lokalizacja
    Piaseczno

Osiągnięcia kajko

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. A może masz po prostu za ciężkie breloczki przy kluczach... :lol:
  2. Obstawiam pompkę pod siedzeniem kierowcy, podjedź na kompa i diagnoza. Jak daje mniej niż 3,8-4.0 bara to do wymiany. A co do wypowiedzi przezabawnego kolegi od 318 to przyczyną jest nie cudowny i bezawaryjny silnik (nie ma takich), ale cudowne i niechrzczone polskie paliwo... Ponieważ sam posiadam e39 530D z 99r., i mój szwagier też posiada... pochwalę się że... Masz 2 opcje: 1-sza = oczywista to wyżej opsane pompki 2-ga = ukryta i tajemnicza to pompa wtryskowa - co m.in. było u mnie. Była testowana przez zakłady wtryskowe i nikt nic nie mógł znaleźć dopiero specmajster z Nadarzyna k/W-wy wykrył przepuszczanie pompy wtryskowej na wyższych prędkościach obrotowych - czyli nieszczelność na większych ciśnieniach. Każdy chaciał wymieniać pompkę, wtryski ale za kazym razem było to samo. Wyższa szkoła jazdy ale sądząc po opisanych przez Ciebie objawach wszystko na to wskazuje na nieszczelnośc pompy. Pozdrawiam kajko
  3. Tłoczki są ok. Sprawdzone. Stawiam na podporę układu wydechowego. Dzis wymieniłem, zobaczymy co dalej. Dzięki za pomoc. Pozdrowionka. Dam znac jak problem zniknie dla informacji innych.
  4. Przebieg ~215.000; Samochód serwisowany w prawie ASO. (specjalizacja BMW) Wtryskiwacze są ok. Na komputerze nie pokazuje żadnych błędów.
  5. Własnie nie jest to wina ani silnika, ani wału i jego mocowań. Koła dwumasowego w autmacie nie ma - więc też odpada, jest za to konwerter ale on jest u mnie ok. Co to może być. Czy mocowanie układu wydechowego może powodować takie wibracje?
  6. Za późno ale dziękuję. Niestety ten problem nie widnieje. Wszystkim drży non stop i przeważnie silnik. U mnie cały napęd jest ok. Podpora wału, poduchy, łącznik. Drgania występuja jak wyżej - raz na jakiś czas przy nagrzanym silniku.
  7. Witam Mam mały problem (530D Automat). Podczas jazdy przy nagrzanym silniku samochód wpada nasilające się w wibracje (przy V=60-100km/h). Przy odpuszczeniu gazu drgania stają się mocniejsze i przy dodawaniu znów łagodnieją i zwiększają częstotliwość. Taka operacja trwa 3-5 minut - potem ustępuje jakby nigdy nic się nie działo. Auto robi mi taki psikus co 100-150km. Co o może być??? Ostatnio na postoju usłyszałem piszczenie na wysokosci podpory wydechu na wysokosci tylnych drzwi. Czy to wina uszkodzenego elementu napędu czy może taki efekt daje słynna zużyta podpora wydechu? Będę wdzięczny za pomoc.... każdą pomoc. Pozdrawiam Michał.
  8. Dzięki, dzięki tyle że u mnie z mocą i przyspieszeniem jest wszystko cacy... Muszę podjechac na komuter... ostatnio wykazał błąd przy recyrkulacji gazów spalinowych więc chyba to jednak ERG.
  9. Na czarno... kopcenie na szaro raczej kwalifikuje silnik do wymiany :) Na czarno dlatego pytam o erg.
  10. Witam Mam pytanie czy zawór ERG (lub EGR jak niektórzy wolą) czyli recyrkulacja spalin, może mieć wpływ na wzrost spalania w aucie? U mnie waha się ono między 10-11l/100 w cyklu mieszanym. Przy mocnym przyspieszaniu auto podkapca a wiem że raczej nie powinno. Jaki jest koszt wymiany zaoru ERG? Czy ktoś zna koszty?
  11. Witam Ja równiez mam E39 530D i powiem Ci kolego jedno... raz zatankowałem na BP zwykły ON .... i to był ostatni raz.... Teraz leje SHELL ON V-POWER lub VERVĘ na ORLENIE, czasami dolewam dodatku SHELL do czyszczenia układu paliwowego do diesli i samochodzik cyka nie spala, efekt oszałamiający.... Szagier ma tez 530D i po tankowaniu na PETROCHEMII wyskoczył mu też błąd. Jakośc paliwa w BMW to podstawa - a u nas różnie z tym bywa. Dlatego np. MAZDA6 w wersji diesel nie jest u nas sprzedawana... niestety wtryskiwacze w tym japończyku tego nie trawią :) Życzę powodzenia i życze ci żeby to nie były wtryskiwacze bo to ciut kosztuje..
  12. kajko

    Same szroty

    Bądź cierpliwy, ja szukałem 7 miesięcy E39 530D.. i wyszukałem... :) Przejechałem swoją 2000km i jak narazie nie mam zatrzeżeń :)
  13. Witam ponownie Mam e39 jak widac w opsie jednak mam problem z wyświetlaczem pod zegarami .. ozsiadam ten nieszczesliwie duzy i niestety nie wyswietla mi wszytskich pixeli.... Pytanie jest takie! 1) Naprawiać? Jesli tak to czy warto i gdzie polecacie? 2) Wymieniać> Jesli tak to gdzie i ile to kosztuje? Dzieki za pomoc M.
  14. kajko

    Ringi do lamp przed liftem

    :) no bez uniesień :) Ale mniej satysfakcjonujące z wkładu pracy w swoje autko:) Kupic umie kazdy a zrobic tylko niektórzy ..Osobiście wole sam sobie wykonać niż kupowac coś za 999PLN w promocji bo mnie stać... Trochę zaangazowania i nawet jak sie z baba pożresz to zawsze z wielka radością mozna iśc umyc kochanke :) hihihihi Ps: A z tym łokciem to taki żart :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.