Skocz do zawartości

dada_bmw

Zarejestrowani
  • Postów

    54
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E90 2.0i Automatik

Osiągnięcia dada_bmw

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Auto jest moje, zamknąć możecie się Wy skoro nie pomagacie. Ojca niestety nie stać na E90 i jeździ Celicą 1.8 vvti. Widać takie z Was fachowcy bo albo nie posiadacie takich aut z takim silnikiem albo się h*ja znacie. Każecie rozbierać połowę auta po kolei, podmieniać i czarować zamiast powiedzieć co jest nie tak. Mało Wam objawów napisałem ? Zresztą auto jest już u speca. Jak macie tak pomagać to zamykajcie temat. See you.
  2. http://allegro.pl/przeplywomierz-bmw-e46-1-8-1-9-2-0-valwetronic-n46-i5693871857.html A to co jest ? Jajco ??
  3. Panowie, przepływomierz jest na 100% nie róbcie ze mnie kretyna! Auto odstawiłem dzisiaj do speca, będzie dłubał od jutra. Też myślę że to serwomotor, ale błąd 2a59 może świadczyć o czujniku wałka mimośrodowego. Zobaczymy.
  4. Jak to nie ma, no teraz to żeś do.jebał jak łysy grzywką... Oczywiście że jest przepływka! Dzisiaj auto odstawiam do gościa który ponoć kuma BMW nowsze.
  5. Nie no Panowie, chodzi o to że ja po prostu chcę rozwiązać ten problem, a po drugie nie mam nawet garażu ani czasu na to aby rozdłubywać auto. Dodam że komputer pokazuje spalanie rzędu 15.2 litra, i na bank nie jest to normalne. Tym bardziej że jej nie duszę pod czerwone bo nie ma w mieście warunków. Jutro oddaje auto tym razem do gościa który zna się na BMW. Ja obstawiam albo serwomotor vvt, albo czujnik wałka mimośrodowego. Ps. czy warto kupić ori używkę w bdb stanie z małym przebiegiem ?
  6. To żeś mi pomógł... Brawo!
  7. Co to jest STFT i gdzie to jest w INPIE ?
  8. Generalnie nie mam teraz tego nagranego ale wygląda to tak że po odpaleniu przy minusowych temperaturach przez minutę buja obrotami bardzo mocno (czasem gaśnie), i trzeba poczekać minutę- dwie. Potem tego objawu nie ma.
  9. Dodam, że dziś na zimnym zabujało obrotami, a po sprawdzeniu błędów był tylko 29f4 Wyd. katalizatora bank 1. Zauważyłem że auto zaczęło palić około litr- półtora więcej, oraz jest minimalnie zamulone, czy mam się szykować na wymianę kata ? Czy używka wchodzi w grę ? Czy to spalanie większe i troszkę mułu to wina katalizatora ? Pozdrawiam
  10. Ale błędy wskazują na VVT ? Zaznaczę że auto potrafi też samo zgasnąć jak włączę wsteczny ®. Kurde nie mam jak podmienić bo przecież nikt mi ze swojej fury tego nie wyjmie, człowieku... Czy ktoś ma pomysł jaki to czujnik po tych błędach ?
  11. czujnik wałka rozrządu, czy mimośrodowego ? można to samemu sprawdzić ? Czy te błędy są takie same do dwóch innych usterek ? Nie sądzę... Jak to ustalić na 100 % ?
  12. Świece nówki. Zauważyłem że jak skasuje błędy i zrobię adaptację VVT to auto chodzi normalnie. Ale co jakiś czas powracają błędy 2a59 i 2a5b. Z tego co mówi forum to serwomotor vvt. Co Wy na to ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.