Skocz do zawartości

roseng

Zarejestrowani
  • Postów

    39
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    X1 F48 2.0i
  • Zawód
    Manager Skladu Budowlanego

Osiągnięcia roseng

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Dzieki, X3 M40i zakupione - odbior w czwartek, 2019r. 21800mil (ok. 35tys km), w systemie pisze ze serwis byl przy 15tys mil a nastepny 36tys mil - rozumime ze to ten Longlife, ale ja nie mam zamiaru czekac, nawet nie ufam za bardzo czy zostal wymieniony. Dobrze ze nie wybralem 2.0i - roznica w jezdzie kolosalna a cenowa juz nie taka szokujaca.
  2. Dzieki panowie, wlasnie cena w UK miedzy 2.0 a 3.0 jest niewielka, bardziej balbym sie niespodzianek od 3.0, ale jak polecacie to bede szukal, w granicach 180tys zl idzie kupic M40i z przebiegiem w granicach 60-80tys km z 2018/19r, powiedzcie mi kiedy w ZF wymienia sie olej, chce na to zwrocic uwage. W x1 aisin ma nalatane 60tys km wiec mam nadzieje ze kilka miesiecy wytrzyma:).
  3. Witam, po 2 latach jazdy X1 20i po chipie na 240KM, zastanawiam sie nad X3 -w gre wchodzi 3.0 lub 2.0 + chiptuning. Z racji ze mieszkam w Londynie w gre wchodzi tylko benzyna, srednio po Europie jezdze kilka razy - trasy Polska-UK, narty Austria - UK i wakacje Wlochy/Francja - UK. Interesuje mnie spalanie w trasie (bardziej roznica miedzy 2.0 a 3.0 niz ilosc) i ewentualne problemy z silnikiem 3.0 bo nie mam z nim zadnego doswiadczenia, 2.0 w X1 jak narazie sprawuje sie wysmienicie nawet po chipie, spalanie trasa 8ltr, miasto 13-14 Londyn. ZA X3 przemawia ogolnie wygodniejsze siedzenia i skrzynia ZF, choc Aisin tez jest spoko, myslalem o XC60 T5 lub Q5 ale jakos Q5 mi nie przypadla ani zawieszeniowo ani jakosciowo a Volvo nudne i zbyt stateczne. Czy ma moze ktos porownanie miedzy tymi dwoma, dodaje ze na pewno bym robil stage 1 w 2.0i. Dzieki
  4. Witam, skrzynie mam 8 biegowa Xdrive, tak czulem ze to nie ta sama skrzynia co w 523i, czyli raczej dac sobie spokój ze stage 1 - bo one chyba nie wytrzymuja wiecej niz 350nm, a niby moge zrobic 420nm. Pozdrawiam
  5. Witam, dawno mnie nie bylo, wczesniej mialem F10 523i, aktualnie jestem wlascicielem X1 F48 z 2018r. 2.0i 192KM. Chcialem zrobic u znajomego tunera stage 1, ale okazalo sie wg. niego ze ciezko odblokowac poniewaz sa jakies zabezpieczenia przed tuningiem od BMW i musi rozszczepiac komputer ale moga wystapic problemy, inny tuner powiedzial ze zrobi bez problemu 250KMi 420nm. Nie wiem czy ktos juz próbowal to z 2.0i 192 benzynka, na youtubie sa po stage 1, zalezy mi zeby podniesc koniki ale tez chce uniknac problemów z komputerem jesli ma to sie schrzanic. Acha i zapytam - myslalem ze mam sktrzynie Aisin, ale wg. obojga jest niby ZF, jak moge to sprawdzic. Pozdrawiam
  6. Witam, mam problem, wersja jaka posiadam to F10 523i, kupilem autko ok. roku temu gdzie zrobiono mi serwis lacznie z wymiana oleju, wczoraj system pokazal ze mam dolac 1l oleju a zrobilem raptem 8tys km (miasto londyn), glownie krotkie odcinki gdzie silnik nie nawet nie zagrzewa, rzadko daje mu w czape:), dzwonilem do tego serwisu zalali ja semi-synthetic 10x40i teraz pytanie czy dolac to samo czy raczej wymienic na zalecany 5x30. Dodam ze przebieg to tylko 76tys. km. Pozdrawiam
  7. Witam, czy ktos moze orientuje sie jaka jest precedura zeby wycieraczki zostaly na szybkie abym mogl je wymienic,bo nie moge znalezc na google. Wersja F10 2010r. Pozdraiwam i z góry dziekuje.
  8. Wlasnie chodzilo mi o tryb normalny i sport. Zapytam jeszcze czy jest jakas róznica miedzy trybem sport a sport+, czy jest to tylko wylaczenie trakcji a cala reszta taka sama, mam wrazenie ze sport + wcale nie jest zwawsze. Dzieki
  9. Panowie czy jest/istnieje taka mozliwosc aby automat podczas jazdy pokazywal na jakim biegu jedziemy zamiast tylko D, taka opcje ma np. lexus is250, jak narazie czasami sprawdzam to zbijajac na lopatkach.
  10. Panowie okazalo sie ze mam za duzo powietrza, gosc który mi zakladal opony dowalil 3,5 bara, spuscilem do 2,5 i wszystko gra, totalnie zapomnialem o naklejce na drzwiach dzieki.
  11. Panowie czy wie moze ktos jakie jest prawidlowe cisnienie dla runflatów na tyle i przodzie, moze mam za male cisnienie w oponach 245 x 45 x 18. Pisza ze na tyle 2,6 bara a nawet niektórzy zalecaja 3,5 bara - dla mnie to przesada. Pozdrawiam
  12. Generalnie tak sa rozne, z przodu mam dunlopy, bede na autostradzie w czwartek to sprawdze jeszcze raz, jesli tak jest jak mowisz to czy to jest calkowite bezpieczne?? Cos z tym zrobiles czy po prostu kontynuowales jazde?
  13. Slawomir nie wiem co masz na mysli czas kupic auto, zakupilem ponad miesiac temu wersje 523i z 2010r. F10, parametry opon sa identyczne jak u poprzednika czyli 245x45x18 jedynie innego producenta. P.S Poprawione, juz wiem o co chodzi nawet nie wiem kiedy to wpisalem:):)
  14. Witam,panowie zalozylem nowe runflaty na tyl goodyera efficengrip, nie wiem dlaczego ale mam wrazenie ze tyl auta mi myszkuje przy wiekszych predkosciach,pomiescie nieodczuwam tego ale na trasie nie jest juz tak samo jak na dunlopach. Balance jest zrobiony,powietrza jest dosc,nie mam pojecia co to moze byc,moze dopompuje wiecej powietrza,a moze to poprostu taka guma. Mial juz ktos taki problem??
  15. Czyli dobrze zrobilem wymieniajac, kieruje sie jedynie tym co powiedzial mi oponiarz, mowi ze czesto widuje pekniete felgi na oponach z RUF, juz zakupilem jedna felge akurat znalazlem na allegro, nie chce ryzykowac.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.