Skocz do zawartości

WojtekX

Zasłużeni forumowicze
  • Postów

    1 197
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana WojtekX w dniu 10 Września

Użytkownicy przyznają WojtekX punkty reputacji!

2 obserwujących

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E21 E34 E39 E38 E53/F10

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia WojtekX

Mentor marki

Mentor marki (12/14)

  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Posting Machine Unikat
  • Pierwszy temat Unikat
  • Tydzień na forum

Najnowsze odznaki

12

Reputacja

  1. spójrz na wydech od góry, w miejscu gdzie kończy się głowica/przy grodzi z tyłu, czy nie kapie tam olej?
  2. walczyłem kiedyś z E90 z podobnym problemem, skończyło się na wymianie sterownika silnika, tam był problem
  3. WojtekX

    Felgi do F10

    nie wiem czy ktoś takie felgi zakładał do swojej, ale ja załozyłem i jeżdżę już ponad 3 lata, mianowicie X5 F15, jest tam nieco inna średnica piasty ale po zastosowaniu pierścienia, ładnie leżą..Świadomie zdecydowałem sią na takie, ponieważ są solidniejsze/mocniejsze, nie pękają były projektowane do solidniejszego, cięższego auta. Zdecydowałem się na nie, ponieważ zaraz po zakupie okazało się że te co mam na swojej, 3 były spawane, po niedługim czasie jedna pękła, podjąłem nawet próbę reanimacji jej, ale wystarczyła ta naprawa na 3 miesiące, podjąłem decyzję że wyjazd z nimi. Pierwsze i ostanie wyważanie tych kół, było w momencie ich montażu, są szersze od serii w tym modelu, ale w ogóle nie zależało mi na tym, priorytetem była wtrzymałość i na prawdę zdają egzamin, rozmiar opon na mojej jest seryjny, felga nieco szersza.
  4. no widzisz, Allegro/tanio, biorę..wtryskiwacz jest elementem który jest zaprojektowany na określony przebieg, dlatego pytałem, po jakim przebiegu... ich parametry siadają, regeneracje wychodzą róznie, na Allegro pojawiają się śmiecie w atrakcyjnej cenie, własnie te spracowane, niby jako sprawne, zakładzasz i okazuje się że coś jest nie tak, i dumasz...co jest nie tak? Napisze to wszystkim amatorom zakupów w sieci, warsztat który na biezążąco rozwiązuje problemy ma inne karty przetargowe w zakupach w sieci, mają Oni swoich dostawców, i jezeli wkrada się błąd, i coś nie działa, wykonuje się jeden telefon i wymienia się daną część na drugą, zwykły allegrowicz jest skazany na porażkę. Owszem są użytkownicy którzy są ogarnieci, znają swój sprzęt, mają samodzielną diagnostykę, i działają, ale większość, niestety nie. Polecam zaparkować swój samochód w jakims serwisie BMW, nie ASO, który zna temat, który szanuje klienta i dba o to aby sprawa została doprowadzona do końca, to będzie bardzo duża kwota zaoszczędzona w Waszych portfelach. Piszę rzeczy nie zgodne z tym forum, poblokowano mi tu już niektóre wątki, za moje wypowiedzi, ale trudno..inaczej nie potrafię
  5. pisze to ponieważ kiedyś współpracowałem z kimś kto prowadził pracownię wtryskową i się tym zajmował, wychodziło to róznie, to się odbywało w jednym warsztacie, miałem do tego bierzący wgląd, dlatego pytam
  6. podmień ten wtrysk na drugi, zobacz jak zareaguje na to silnik, regeneracje różnie wychodzą, wtrysk też ma swój przebieg do poprawnej pracy, odchyłka jest duża w stosunku do pozostałych
  7. jakim przebiegiem legitymują się te wtryski?
  8. 8HP70, generalnie opis typu skrzyni, ale to co zawiera w środku, jakie sprzęgła, przełożenia, definiuje to jej konkretny numer, najbezpieczniej poszukać skrzyni ze zgodnym numerem ze starą, jezeli taką znajdziesz a elektronikę masz sprawną (też się uszkadzają), przełożenie sterownika załatwi sprawę. W mojej uszkodził się sterownik (przestała reagować na lewarek) jak ją rozebrałem, na deser zobaczyłem jeszcze opiłki z kosza także przeszedłem tą operację całą. Skrzynia wjechała po zgodnych numerach ze starą, kasowanie ISN i kodowanie, jeździ, wszystko jest ok
  9. jeżeli masz to aktywne w swoim sterowniku to tak
  10. "Wilkers" silnik po grubszym remoncie, honowanie/wymiana pierścieni zaraz po złożeniu może troszkę brać, pierścienie muszą się dotrzeć/ułożyć, czasami tak jest że zaraz po złożeniu można zaobserwować nieco większe zużycie, ale po niedługim czasie, powinno się to normować i zanikać, daj mu trochę czasu, niech te tłoki polatają po ten honowanej gładzi trochę
  11. Pomiar ciśnienia oleju, zrzucić miskę i obejrzeć panewki, ale jak już sypie złotem, nie pachnie to niczym dobrym. Błędów nie będziesz miał żadnych. Rozbiórka/weryfikacja uszkodzeń i na końcu decyzja co z tym dalej robić. Ale skoro już to zobaczyłeś, samochód na lawetę albo najkrutszą drogą prosto do mechanika. Pompy w tych samochodach mają dużo nizsze ciśnienia niż poprzedniczki, dlatego dochodzi do szybszego zużycia panewek i spadku ciśnienia w całym układzie, jest na to rada, ale na samym początku, zobaczcie co się stało?
  12. Dziś prawie wszystkie diesle i benzyny są kolizyjne, napisałeś wcześniej że nie dasz zarobić mechanikom i nie bedziesz wymieniał rozrządu, że lepiej sprzedać z uszkodzeniem silnika. Zastanów się ile będziesz musiał zejść z ceny przyszłemu kupującemu jak to usłyszy? Jak zaniedbasz to i nic z tym nie zrobisz i przykładowo urwie się łańcuch, uszkodzenia będą tak duże, że oprócz tych jak napisałeś 7 tyś na rozrząd, bedziesz musiał jeszcze dużo więcej znaleźć w kieszeni aby to odbudować. Zadałem Ci pytanie na samym początku, kiedy rozrząd wymieniany? nie odpowiedziałeś, wnioskuję że sam nie robiłeś i nie do końca znasz historię, decydując się na taki samochód, niestety musisz to wiedzieć
  13. to nie jest wina wtrysków, mimo że nawet któryś tam nie domaga, ewidętnie po starcie zimnego motoru, zanim napełni się olejem, słychać metaliczny dźwięk i brzmi on jak łańcuch rozrządu, jeżeli jest na tyle wyciągnięty że dotyka gdzieś do aluminiowej obudowy, bedziesz miał w filtrze aluminiowe opiłki. Stan ten motoru dyskwalifikuje go z dalszej jazdy, zdejmij skrzynię, odkręć dekiel rozrządu i sprawdź co tam się dzieje, poki to się jeszcze kręci i nie narobiło bałaganu
  14. jaką pompę założyłeś, używka?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.