Skocz do zawartości

lobito

Zarejestrowani
  • Postów

    27
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E83 X3 2.0D (M47/T2) 2006r

Osiągnięcia lobito

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Tera wymyśliłeś. Ja słyszałem inna wersję. Że Berh produkuje dla BMW i to jest ten sam termostat różni się tym że w aso ma znaczek BMW a w zwykłym sklepie tego nie ma jest zmazany. Jakościowo to samo cena inna ;)
  2. Mam termostaty Behr/Mahle ale na nim Behr i napis BMW zmazany :)
  3. A tak M47 :) Dam mechanikowi do zrobienia i kupie raczej BEHR oba gdyż ori 400 z wysyłką a BEHR obok mnie w sklepie 230 to jest trochę różnica. Jeżeli BEHR robi dla BMW to akurat będzie na płyn i wymianę.
  4. Ciekawi mnie tylko czy da się wymieć ten przy EGR bez większych kombinacji. Tzn bez spuszczania płynu. Wymieniłbym wtedy główny a jak nie pomoże to i ten drugi.
  5. Tak muszę wymienić gdyż auto się najpierw zagrzewało bardzo długo a teraz już nawet nie osiąga 90C. Czyli Behr są odpowiednie? Nie powinno być z nimi problemu? Jak się zabrać za wymianę? Dużo zachodu żeby wymienić główny termostat?
  6. Ten główny podejrzewam trudniej wymienić a ten przy egr powinien być widzialny z góry?
  7. Witam Pacjent X3 E83 silnik N47T2 2.0d 150km Powiedzcie koledzy jaki termostat najlepiej włożyć tzn jakich firm polecacie? Najlepiej rozumiem 2 wymienić? Gdzie znajdują się termostaty? Dzięki za odpowiedzi
  8. U mnie wymiana zębatki pomogła na jakieś 150km. Czyli nic nie pomogła. Wymieniłem teraz dodatkowo olej w dyfrze i zobaczę czy coś to zmieni inni pisali że pomogło więc cóż mówię warto spróbować. Jazda testowa na + ale żeby coś więcej napisać muszę pojeździć trochę.
  9. Pewnie napisz jaka cena i wgl
  10. Cóż jeden woli klekot inny petrol :)
  11. Adaptacje mozna zrobić w Dis?
  12. Jeśli nie pomoże to już tylko regeneracja skrzynki zostaje rozumiem.
  13. A wymiana tej zębatki na nową coś pomoże?
  14. Ostatnio rozebrałem nastawnik i przekręciłem zębatkę. Po złożeniu tego w całość wszystko było git. Niestety teraz efekt jest taki że jakby podczas skręcania auta czuć wyraźny opór nie wiem jak to wytłumaczyć. Oczywiście i tak święta trójca się zapala. Podczas gaszenia słychać wyraźnie trykanie w skrzyni. Miałem nadzieję że to może pomoże ale oczywiście jestem w błędzie (taki moje szczęście). Czy po przekręceniu zębatki trzeba robić też adaptację? Jeśli tak to jakim programem można to zrobić?
  15. Jakie inne objawy? Jakie inne kontrolki? Zawsze święta trójca.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.