Witam przeglądając wujka google trafiłem tutaj bo tez mam podobny problem do waszego Tzn . U mnie w gore biegi wrzuca płynnie , ale przy redukcji biegów 3-2 występuje szarpniecie , a przy 2-1 delikatne kopniecie ze skrzyni jakby jakiś luz był ... wtedy tez znacznie podwyższają sie obroty silnika Jestem właścicielem Jaguara XF z przebiegiem teraz 8000 , ale problem występuję od nowości . Auto już kilkukrotnie było w serwisie robili adaptacje kalibracje , ale nic to nie pomogło nawet na chwile :( Jeździłem 3 innymi jaguarami zastępczymi i tam ta sama skrzynia chodziła bez zarzutu , tzn w jednym f-pace tez było czasem lekkie kopniecie , ale auto miało zaledwie przebieg 500 km , wiec może jeszcze skrzynia się uczyła . Dodam , że moje poprzednie auto BMW F07 GT tez miało chyba ta samo skrzynie gdy sprzedawałem przebieg był 260 tys , a skrzynia pracowała idealnie . Zastanawia mnie wypowiedz tutaj jednego z forumowiczów , który twierdzi ze może to coś mieć wspólnego z systemem start stop , tez tak uważam , bo umnie ten system chodzi tak głośno jak w jakimś starym żuku , jakby się coś urwać zaraz miało , i czasem jest takie uderzenie jakby hmmm z wydechu? skrzyni ?, w innych zastępczych Jaguarach system ten pracował nie słyszalnie . Na szczęście auto mam na gwarancji , ale o wymianie skrzyni podobno nie decyduje Deler tylko firma zf... wiec rożnie to może być ... Tak czy inaczej będę żądał wymiany , co z tego wyjdzie zobaczymy.