Skocz do zawartości

geno1234

Zarejestrowani
  • Postów

    227
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O geno1234

  • Urodziny 30.11.1982

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Jest: BMW 6GT G32 640i xDrive B58C 2019, BMW 120i F40 B48 2020.
    Było: F10 520d xdrive B47 2015
  • Lokalizacja
    Wrocław

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia geno1234

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

  • Reacting Well Unikat
  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Tydzień na forum

Najnowsze odznaki

5

Reputacja

  1. Z tymi fotelami M to według mnie zależy kto jaką ma budowę ciała. Ja zrezygnowałem z ich wyboru właśnie z uwagi na te ograniczenia na nogi. Siedząc chwilę w tym fotelu uznałem, ze to mi bardzo przeszkadza i będzie to duże zmniejszenie wygody w porównaniu do foteli komfortowych szczególnie na dłuższej trasie.
  2. geno1234

    LCI 3.0d vs 4.0d

    Wrzuciłem dane do tabelki https://docs.google.com/spreadsheets/d/10lhqrtimo9S6HM-yMd1L5KjYZL6ICB3FIu8OicTW-QM/edit?gid=89166828#gid=89166828 Jak ktoś coś dorzuci jeszcze to uzupełnię tabelkę
  3. geno1234

    LCI 3.0d vs 4.0d

    To dorzucę dla porównania 40i z 6GT xdrive: 10.2 l/100 spalanie z community. U mnie trochę więcej, ale to wynika z stania w korkach, jazdy bez start-stop i dynamicznego przyspieszania.
  4. Zrobiłem małe sprawdzenie w nieautoryzowanym serwisie. Powiedzieli, że nie ma się do czego przyczepić. Sprawdzanie przed końcem gwarancji w ASO będę miał w listopadzie, od razu z serwisem i zmianą kół na zimowe. Ze sprzedawaniem to nie wiem jeszcze, pewnie jak 3 auta nie będą jakoś uciążliwe to zostawię 🙂 Na razie to kilka razy miałem okazje pojeździć, raz dłużej to na 2 dni z wypożyczalni, ale to 25d wtedy. X5 40i jeździłem na jeździe testowej. Oglądałem niedawno jedno X5 40i z premium selection z przebiegiem około 100 000 kilometrów to wiem jak ten silnik się w x5 sprawuje (sam egzemplarz okazało się miał trochę rzeczy do zrobienia jak wyszło w warsztacie, to finalnie wybrałem nowe, bo już szukać mi się nie chciało używanych dłużej). Zobaczymy czy polubię na stałe X5 🙂 Szyby podwójne mam w konfiguracji. Tak to będzie wyglądać:
  5. 122 956 km przebiegu. Olej zmieniany przy około 115k km (wymiana między wskazaniami komputera) Dzisiaj odebrałem auto z czyszczenia oraz konserwacji skór i czyszczenia wnętrza auta. Kilka zdjęć poniżej. Raz na rok takie czyszczenie zlecam. Efekt jak zwykle jest super i aż się chce jeździć więcej 🙂 W listopadzie kończy się gwarancja 5 letnia i będę oddawał auto na sprawdzenie przed końcem gwarancji. Dla bezpieczeństwa oddam do sprawdzenia w ASO i też w nieautoryzowanym serwisie. Zobaczę jak wyjdzie sprawdzenie przez dwa serwisy. Najpierw do nieautoryzowanego serwisu pojadę. W międzyczasie przedłużyłem też pakiet serwisowy z limitu 120000 na 160000 km. Serwisy w pakiecie jak dopytywałem to wychodzą trochę taniej niż jakby to robić w ASO. Zamówiłem też X5 40i do produkcji na początek roku 2025. Jak przyjdzie to będę myślał czy sprzedać 6GT, czy może jedynkę (już się przymierzałem do sprzedaży jedynki ale było veto 😉 ), czy może zostaną 3 auta 🙂 To się wyjaśni w 2025. Spalanie od początku 13,4 l/100km:
  6. Auto będzie do sprzedania - z przebiegiem 5800 km 🙂 tak, nie zabrakło zera. Auto używane prawie codziennie, ale na bardzo małych odcinkach. Potrzebuję zmienić na coś trochę większego. Jakby ktoś był zainteresowany to proszę o kontakt na priv. Na otomoto niedługo też wleci ogłoszenie.
  7. Poszukaj coś w ofercie firmy Brodit. Mieli zawsze dopasowane pod konkretny model auta. Minus to u nich cena i konieczność kupienia dwóch elementów (osobno uchwyt do konkretnego auta i osobno uchwyt do konkretnego telefonu)
  8. 120 to teraz pojemność 1,5 litra oraz 3 cylindry. Wcześniej w 120i było 2 litry i 4 cylindry. Masa została zwiększona o około 100kg.
  9. Wygląda mega dobrze ta konfiguracja, szczególnie te koła fajnie się prezentują. Dzięki za porady o wyposażeniu. Ja jeszcze jakiś czas pojeżdżę 6GT, ale przy zmianie pewnie skończy się na X5 bo aktualnie jak przeglądam co jest na rynku to najbliżej jest do X5 z 6GT jeśli chodzi o moje wymagania co do auta.
  10. Jak oceniasz X5 - swoją konfigurację i silnik M60i? Widziałem na forum, że już odebrałeś. Ja zawsze tego silnika 4,4 w BMW się obawiałem ze względu na awaryjność. Teraz niby jest zupełnie nowy i poprawiony, ale tak też się mówi o TSI od VW od ponad 10 lat, że to już teraz jest ten nowy, poprawiony 😉 U mnie obecnie przebieg 110 000 (4,5 roku od zakupu). W tym sezonie założyłem nowe opony Pirelli P Zero. Poza tym nic się nie dzieje, nuda 🙂
  11. O to ciekawe z tymi oponami. Ja w tym sezonie kupiłem nowe Pirelli P Zero. Będę obserwował jak się u mnie sprawują.
  12. Przebieg 98000 Znowu musiałem szybę wymieniać. Słyszałem, już komentarz, że specjalnie rzucam kamieniami w szybę, aby autami zastępczymi pojeździć 😉 Myślałem, że jeszcze da się naprawić tym razem, bo najpierw był mały odprysk ale kolejnego dnia rano już było większe pęknięcie. Jako auto zastępcze dostałem tym razem X5 G05 przed liftem z silnikiem 25d. Całkiem fajnie wyposażone. Fotele sportowe i zaskoczyłem się ich wygodą. X5 jezdzi dużo fajniej niż Jagur, którego miałem poprzednio. Nadal jednak pozycja za kierownicą i odczucia z jazdy sprawiają, że lepiej mi w 6GT. Miejsca też mało w x5. Jak wstawiłem fotelik dziecięcy za fotel pasażera to ja już ledwo co się mieściłem na miejscu pasażera i fotelik też był sporo bliżej fotela pasażera. Spodziewałem się większej ilości miejsca. To spory problem, bo planowałem zmienić auto w kolejnym roku, a nie mam kandydata na zmianę. Pierwotne założenie to było kupno nowego 6GT ale już nie produkują. Nowa piątka też nie zachwyca.
  13. Mam 6GT z tym silnikiem. W tym silniku dużo zależy gdzie jeździsz. To szczególnie w mieście istotne jest. Jak na trasie dom-praca masz duże korki to 15-17 litrów / 100 km może wychodzić, czasem nawet koło 20l (zerknij na https://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/1262575.html). Znowu jak byłem kiedyś w innym mieście przez kilka dni (mniejsze miasto, mniejsze korki) to spalanie wychodziło 11-13 litrów / 100km. Pisząc o tym jakie ktoś ma spalanie w mieście powinien podać też średnią prędkość przejazdu, bo miasto miastu nie jest równe, a nawet w ramach jednego miasta są różne trasy i różnie zakorkowane. Poniżej screen z przejazdu autostradą w Holandii. 150 kilometrów przejechane z prędkością średnią 102 km/h (ograniczenie prędkości prawie na całym odcinku to 110 km/h). Spalanie wyszło 6,6 litra / 100km Na tempomacie da się fajne spalanie osiągnąć, ale jak się chociaż trochę dynamiczniej jeździ to spalanie sporo rośnie 🙂 Ogólnie polecam. Jakbym miał wybierać teraz BMW to też z tym silnikiem, pomimo tego wysokiego spalania w zakorkowanym mieście.
  14. Chyba tu trochę dopłacone jest do wersji standardowej jednak 🙂 Fajny kolor Tak z ciekawości: czy teraz jest jakiś podział na różne rodzaje multimediów/nawigacji w idrive 8.x?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.