Skocz do zawartości

marvel.marv

Zarejestrowani
  • Postów

    637
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

2 obserwujących

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    .
    G30 540ix B58 '17
    F11 520xd B47 '15
    F36 B48 '16
    ex E90 N52 '05
    ex E81 N43 '08

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia marvel.marv

Biegły fan marki

Biegły fan marki (10/14)

0

Reputacja

  1. Jest oficjalny retrofit czytania znaków od BMW. Jeśli masz kamerę na szybie to wystarczy wykupić kod FSC który magik wbije w moduł. Nie jestem pewien jaka jednostka jest w x3 2020 (iDrive 6 czy 7) i nie jestem pewien czy są już dostępne kody w przypadku iDrive7, ale o ile masz kamerę KAFAS temat jest raczej do ogarnięcia.
  2. Poczytaj kompendlium z mojego podpisu
  3. Przypomnienie jak powinna wyglądać chłodniczka w środku przy sprawdzaniu endoskopem. Sprawdzenie zajmuje dosłownie 10 minut. Trzeba mieć mały nedoskop żeby się zmieścił pod kątem 90 stopni w otworze po czujniku temperatury. Dzięki wielkie!!! Możliwe że tym postem uratujesz komuś życie. Wkleje tylko 2 ważne zrzuty z tych filmików dla potomnych:
  4. Masz dosłownie 3 posty wyżej...
  5. Temat był poruszany, asystent pasa to tylko wibracja
  6. Bez ACC nie ma szans. Jedynie podpompuje hamulce, nic więcej.
  7. https://cartechnology.co.uk/showthread.php?tid=53228 Jest takie coś ale u mnie nie zadziałało.
  8. Kolego. Tyle dałem. Więc dałeś za dużo i tyle. Pisałem też o tym wcześniej na tym forum, możliwe że nawet w tym temacie. 1600 to mnie prawie caly retrofit ACC kosztował :mrgreen:
  9. Wow, nieźle Cię wykosili, ja za oba kody w sumie dałem 50 EUR. Jak jesteś blisko wypadku będzie piszczeć i mrugać. Czy na Hud czy na liczniku, ostrzeżenie brzmi i wygląda tak samo. Ustaw sobie w komputerze czułość ostrzegania. Jeśli nie masz ACC ten asystent lekko przyhamuje. Nie ma możliwości wyhamowania do zera. Emulatory są bez sensu. Polegają tylko na mapie a ta często ma błedy lub jest nieaktualna.
  10. Kolego zrób sobie backup Twojego aktualnego kodowania (pliki .ncd modułów KAFAS2, ICM, KOMBI, SZL), dodaj co chcesz do FA i zakoduj odpowiednie moduły przy pomocy funkcji "code". Jak dalej nie będzie działać, masz problem sprzętowy lub niekompatybilność software modułów. W KAFAS2 są 3 FSC, SLI (znaki drogowe), FCW (ostrzeganie o kolizji) i PDW (piesi), LCW nie potrzebuje FSC. Mam LCI i KAFAS2 i "u mnie działa". Nie wiem co to znaczy "fizycznie kodował" bo nie ryjesz dłutem w kamiennej tabliczce ani nic takiego :cry2:
  11. Ja mam odwrotne odczucia. Ale każdy ma inne preferencje. Kierownica wibruje jak telefon komórkowy. Jak wibracja jest za słaba, można zdjąć z jednej strony mocowanie (taka blaszka), wtedy obudzi śpiącego ale brzmi mało "prestiżowo" :) . Mówię o poliftowej kierownicy M-pakiet.
  12. Nie. F10 nie ma trzymania w pasie. Jedno to wibracja przy opuszczaniu pasa, a drugie to asystent martwego pola - trójkąty w lusterkach.
  13. No nie. Różni się gałką / lewarkiem / wybierakiem (tzw. sport) i manetkami. Skrzynia też inaczej reaguje - kodowanie modułu skrzyni różni się. Tym niemniej dołożenie tego to banał.
  14. Popatrz na ebayu, idzie wyrwać nowe za 40-50 eur.
  15. Czyli wczesniej miałeś grzanie i teraz przestało działać na nowej kierownicy? Pierwsza rzecz, sprawdzić błędy. Może SZL lub moduł w kierownicy trzeba zainicjalizować do nowego elementu grzewczego. Z tego co wiem (nie jestem pewny) technologia grzania nie zmieniła się mniej więcej od 10 lat, a co dopiero przed i po lifcie ;)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.