Skocz do zawartości

szsemla

Zarejestrowani
  • Postów

    138
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O szsemla

  • Urodziny 15.04.1982

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E30 318i 1991r
    E46 318i -> 2.8
    E46 325i 2001r
    E85 Z4 3.0i 2003r
    E53 X5 3.0d 2003r
    E63 645i 2003r
  • Lokalizacja
    Nowy Sącz

Osiągnięcia szsemla

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Witam. Panowie katalizatory w moim samochodzie się "rozwaliły". Czy macie jakieś sprawdzone zamienniki do tego samochodu? Ewentualnie wie ktoś jakiej długości są katalizatory i jaka średnica rur?
  2. Panowie mam taki przypadek bmw 4.8is x5 jak zimny to wypadanie zapłonów, ale problem jest jeszcze przy ok 1500 obrotów. Przy spokojnej jeździe z tymi obrotami gdy dodaje gazu silnik się dławi i też jest wypadanie. Czy możliwe że to przez valvetronic?
  3. Witam. Czy zna ktoś adres serwera na którym działa WDS (schematy do BMW) - planeta nie działa.
  4. Witam. Udało mi się wymienić w BMW E63 rok 2003 z telefonem na MULF (to znaczy działa mi bluetooth - paruje się z telefonem i normalnie mogę rozmawiać) - odłączyłem w ogóle telefon. Denerwuje mnie jednak że w trakcie diagnostyki DIS (INPA) wiesza mi się na module telefonu. W jaki sposób "wyrzucić" telefon żeby go nie było widać w wykazie modułów zainstalowanych w pojeździe - jeśli można to proszę krok po kroku (ewentualnie link do jakiegoś temetu). Do tego pojawił mi się problem z połączeniem SOS (po zapaleniu samochodu - przekręceniu kluczyka) dostaję komunikat iż jest to nie sprawne. Może ktoś zna rozwiązanie?
  5. Z doświadczenia: Komputer Stag QBOX, 2x reduktor czerwony AC R01, wtryski AC pojedyncze - moja 645 na tym jeździ bardzo dobrze... i oczywiście ogarnięty "gazownik".
  6. Witam. Od 2 dni pojawił mi się problem z radiem tzn. włącza się w najmniej oczekiwanym momencie. Najgorsze jest to że nawet jak samochód jest zamknięty to potrafi się załączyć i wyładować akumulator. Zauważyłem jeszcze że nawet jak wyciągnę kluczyk (zamknę samochód od środka) to mogę sterować elektrycznymi szybami. Radio to MK3 (duża nawigacja). Czy ktoś się spotkał z podobnym problemem?
  7. Jak czytam te komentarze to mnie albo śmiech bierze albo krew zalewa... Panowie BMW e63 jest już samochodem "leciwym", nie powiem fajnym ale nie jest jakimś "niewiadomo czym". Eksploatacja tego samochodu nie odbiega w znaczący sposób od innych samochodów tej klasy (BMW e60, Mercedes W211 czy inne Audi A6). Klocki, tarcze, amortyzatory itp. do wszystkich samochodów przeze mnie wymienionych kosztują w podobnej cenie i niekoniecznie trzeba jechać do ASO żeby to kupić. I jaka jest różnica między tarczami hamulcowymi w E500 a 645? Amortyzatory to też nie cena niewiadomo jaka, opony do wszystkich samochodów wymienionych przeze mnie są takie same. Panowie mamy fajne auta ale bez przesady one mają już po "kilka" lat, a że swoje bolączki też mają to normalne w końcu nie są nowe. A skąd kolega wziął cenę 5000 zł za wymianę uszczelniaczy to już nie wnikam...
  8. Witam. Po zakupie samochodu rok 2004 zorientowałem się że nie działały mi światła skrętne - migała dioda przy włączniku świateł i system nie działał. Stan przetwornicy lewej pod lampą przednią wskazywał iż jest ona uszkodzona (zardzewiała, zielona) - wymieniłem. Nie było jednak możliwości poprzez inpę/dis podłączyć się do modułu AHL. Po sprawdzeniu okazało się że moduł jest dobry a spalony był bezpiecznik. Po wymianie bezpiecznika mogę połączyć się z modułem AHL a podczas testu systemu w INPA światła się ruszają (działają). Przez jakiś czas dioda nie migała (świeciła) ale na postoju system nie działał. Kodowałem więc pustymi plikami MAN moduły LMA, LSMC, RSMC, ALC (nie wiem w jakiej kolejności) i od tego czasu dioda zielona miga a system nadal nie działa. Podczas testu INPA światła się ruszają. Co trzeba zrobić żeby wskrzesić ten system?
  9. Witam. Jestem na kupnie BMW 645. W środę wybieram się w Polskę oglądnąć kilka sztuk. Czy ktoś z Panów zna te samochody? : http://allegro.pl/645-alu-19-jedyna-taka-piekna-ze-szwajcarii-i6061868006.html http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-6-4-4i-serwis-xsenon-nani-skora-oplacony-vip-gwarancja-ID6yhGVH.html http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-6-645i-szyber-skora-czerwona-alu-19-z-m6-ID6yiEVl.html http://olx.pl/oferta/bmw-645-piekna-zamiana-x5-e70-lub-x6-CID5-IDcsJvW.html#31589ba494;promoted http://olx.pl/oferta/bmw-seria-6-4-5i-panorama-hud-navi-alu-klima-xenon-skora-aso-CID5-IDeIspj.html#6c8cd2e07a http://olx.pl/oferta/bmw-645i-smg-bardzo-zadbana-individual-full-panorama-CID5-IDdIqHw.html#d7e05da1b1
  10. To co piszesz próbowałem a błędów żadnych nie ma, sprawdzałem DIS całą procedurę diagnostyczną i też brak błędów dlatego pytam czy ktoś już miał podobny problem. Ale dzięki za odpowiedź.
  11. witam. od jakiegoś czasu mam problem z podgrzewaniem foteli. zaczynają grzac ok 20 minut po ich włączeniu i to w tym samym czasie. ne włączają się od razu. może ktoś spotkał się z takim problemem i wie w czym jest przyczyną?
  12. A czego się wstydzić? Gazu? Niby dlaczego?
  13. Witam. Czy ktoś może sprawdzić u siebie (albo zna wartości) w jakich powinien się widełkach wartości zmieniać potencjometr pedału gazu w BMW 325i e46 silnik m54. DIS mówi że od 0,5 do 4,5V u mnie jest to tylko 0,7 do 3,91V. Może w DIS jest gdzieś możliwość adaptacji pedału gazu?
  14. Bardziej bym sie przyjrzał temu bledowi CAN z ABS ostatnio mielismy identyczny przypadek i identyczne objawy - powodem byla zasniedziala wtyczka łącząca sterownik ABS z ECU silnika.
  15. Miałem podobnie w x5. Problemem był niedokrecony przewód który masz pod maską do palenia samochodu przez kable. Akumulator masz chyba z tyłu wiec powinienes miec tez taki przewod +.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.