Skocz do zawartości

traxik

Zarejestrowani
  • Postów

    227
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e90 325i

Osiągnięcia traxik

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. pierwsze b25 ponoć nie miały wadliwych tłoków, dopiero potem od 2006 (i bodaj koncowka 2005)
  2. traxik

    Bmw e39 530d brak mocy

    luftmassenmesser to przeciez przeplywomierz Czemu tu nikt o tym nie wspomniał? Co do cisnieniam wstepnego paliwa, to przyjrzyj się zaworkowi zwrotnemu, który stabilizuje cisnienie na 4 bary. Jesli przepuszcza, bo ze starosci jest nieszczelny, to nawet najsprawniejsza pompa progowa nie wydoli do wlasciwego cisnienia
  3. Up. Dzieki za podpowiedź, ale n52 nie ma EGR
  4. czyli podobnie jak u mnie. Czuć benzyną po odpaleniu?
  5. po odpieciu tego czujnika bankowo ecu przechodzi w tryb awaryjny i vanos rowniez nie pracuje. Pole poszukiwan sie rozszerza. Zarówno vanos jak i VVT sa wadliwe w tych modelach. Aha, ten sam efekt (trybu awaryjnego) nastepuje po wypieciu przeplywki
  6. Mam to samo. Co ciekawe, jak jest zimno, tak 8st w dół, problem nie występuje, silnik chodzi równo bez zadnych zadławien i zafalowań
  7. ale wypinajac wtyczkę czujnika mimośrodowego, deaktywuje się również vanos, tak więc...
  8. mój mechs mowi, że robota koło stówy, więc nawet sie nie bede za to zabierał.
  9. nie padają, ale uszkodzić się mogą
  10. wszystko wskazuje na to, ze masz racje przyjacielu. Zdjalem osłone i zrobilem próbę odpalenia, ale oczywiscie w tym czasie akurat nie zadymił, jednak w tym miejscu nie ma absolutnie zadnej prądowej wiązki, sa jedynie lambdy, ale jest tam ładnie, bez zadnych przypaleń no i zdarzylo sie, ze zaśmierdziało chwilke jadac w korku po rozgrzaniu już (opcja z grzaniem odmy wten odpada) - widocznie spada kropelka oleju na kolektor W jakim realnie koszcie zamknę się przy tej operacji? Jestem w stanie sam to ogarnać? (sam juz wymienialem separator odmy np.) Czy jest sens cos wymienić/sprawdzić przy okazji? Jaki masz u siebie przelot? (moj 130 ori) PS. Pobieznie patrzac, dużą DISę mam mokrą w oleju - skad niby sie tu wzial olej? Moze to podstawa filtra oleju cieknie i leci po całym bloku i tamtedy sobie scieka na kolektor? Wiem ze to typowa przypadlosc chyba wszystkich n52 i moze nawet n53 i przypada dokladnie na 120-130tkm (chociaz tu bardziej wiek ma znaczenie)
  11. faktycznie uszczelka jest zapocona, ale osłona pod silnikiem jest czysta. Za wcześnie na dym z rozgrzanego kolektora. Dym leci zaraz po uruchomieniu silnika praktycznie
  12. Na zimnym zalaczany jest system dogrzewania kanalow odmy na przyklad. Dziala to tylko chwilkę
  13. Hej. Zaraz po odpaleniu zimnego silnika, po ok 5sek zaczyna mi się dymić w miejscu zaznaczonym na zdj. Dymek trwa kilkadziesiat sek. To jest po prawej stronie silnia (czyli po lewej patrząc od frontu) miedzy wlewem do spryskiwaczy a wlewem chłodniczym, jakos spod widocznego bloku. Ktos kojarzy jakie tam sa obwody? Czy to moze być wiązka ogrzewania odmy i dolotów? Ale te wiązki raczej bardziej z lewej są... Pomóżcie bo sytuacja groźna ;/ ZDJECIE - KLIK
  14. Mój n52b25 utrzymuje miedzy 94 a 96
  15. cieszymy się razem z tobą
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.