Skocz do zawartości

bodo67

Zarejestrowani
  • Postów

    172
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 2007 330xd; E70 3.0d 2010 LCI, E71 4.0D 2013
  • Lokalizacja
    Kołobrzeg

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia bodo67

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. bodo67

    tylny most - oleje

    Czyli na Forum "Jaki olej" do silnika tysiące komentarzy i dywagacji a jak konkretne pytanie to cisza. Nie ma mądrego który by poradził czy i kiedy robić wymianę oleju w bocznych "dyfrach" tylnego mostu. Tu po prostu pytanie do kogoś kto orientuje się jak pracuje ten olej przy zwykłej jeździe po asfalcie. Czy tylko sporadycznie jest tam jakaś praca czy non stop? Jak często jest wykonywana jakaś korekta na momencie obrotowym kół tylnych? No i konsensus: po jakim przebiegu zalecana jest wymiana tego oleju?
  2. Znalazłem bezpiecznik nr 132 przepalony. Wzmacniacz Audio odłączyłem, ale przepala bezpiecznik bez wkładania kluczyków. Co i jak mogę sprawdzić dalej? Podejrzane są prawe tylne drzwi bo jak miałem kiedyś włączony komfort bezkluczykowy to jak mokro było czasem wariował. Ale wyłączyłem bo nie miałem ochoty w tym grzebać a i auto zajumać trudniej. Ale czy komfort klamki może palić bezpiecznik? Albo czy Jednostka kontroli dostępu komfortu może palic bezpiecznik?
  3. Witam i Pozdrawiam wszystkich forumowiczów. Wczoraj nagle nie gra mi radio, nie działa bluetooth - w czasie łączenia z telefonem komunikat "proszę czekać" i mieli okrągła strzałka, kiedy wchodzę w sterowanie dźwiękiem nic nie da się ustawić - wszystko neutralne na 0, kiedy wkładam "kluczyk" powiadomienie "komunikaty głosowe niedostępne". Oczywiście CD i USB też muza nie gra. Może to bezpiecznik. Gdzie szukać? Od czego zacząć? Żeby chociaż wiedzieć co się stało bo komp samochodu nic nie pokazuje więcej i Carly też.
  4. bodo67

    tylny most - oleje

    Wymieniłem tylko srodkowy dyfer, te boczne to w rzeczywistosci nie dyfry tylko cos w rodzaju sprzegieł wielopłytkowych. olej jest do nich dość drogi. Wlaśnie dlatego założyłem ten post by dowiedzieć się od kogoś jakie są zalecane interwały wymiany w bocznych sprzęgłach.
  5. Witam. Czy ktoś może poradzić czy felgi Double Spoke 468 M 20", numer kat 7 846 788 przód i 7 846 789 tył pasują do E71. To co widzę w specyfikacji jaką znalazłem to mają odpowiednio ET 40 i 37 i szerokości odpowiednio J10 i J11 jak również rozstaw śrub 5x120. Wygląda jakby powinny pasować. Ale oficjalnie pasują do F15, F16. Pozdrawiam
  6. Czy radar aktywnego tempomatu ma jakąs miniumalna regulację kąta? Mam minimalnie skrzywiony kąt radaru po stłuczce. Sam radar działał po stłuczce ale łapał za bardzo prawy pas. Potem pokazał bład. Widze że belka ma minimalne skrzywienie i musze skaibrowac radar ,ale nie wiem czy to jest mozliwe w tym modelu E71. Mieszkam w Kołobrzegu. Może ktoś może polecić gdzie można nie drogo to zrobić.
  7. Mam pytanie. Czy to co jest u mnie S2VAA CHASSIS & SUSPENS. SETUP"ADAPTIVE DRIVE" S217A ACTIVE STEERING to jest to co zmienia X6 w osobówkę? Fizycznie mam tylko przycisk który niby ma utwardzić zawieszenie do sportowej jazdy. W sumie to i tak jest dość sztywno. Na kiepskiej drodze nie będę próbował a na autostradzie trudno wyczuć czy jest coś twardziej. Totalnie nie mogę wyczuć co z tym Adaptive Drive
  8. Widze że nikt długo nic. Nierówna praca na zimnym to przeważnie świece żarowe albo sterownik, Jednak w sierpniu to raczej niemożliwe. Pewnie już ogarnąłeś temat więc podziel się co to było. Szkoda tylko że nikt z doświaczeniem nie odpisał. Tak w ogóle to proponuje ci mechaniczne awarie opisywac na forum e70. Bo silniki, skzrynki i itp. te same a więcej ludzi tam czyta i pisze. Model x5 bardziej popularny. Tylko jakieś specyficzne problemy dla budowy x6 na e 71, 72 lepiej. Pozdrawiam
  9. bodo67

    tylny most - oleje

    Odgrzeję trochę temat bo z racji COVIDU i wyjazdów służbowych nie wymiłem jeszcze oleju w dyfrach. W jednym z warsztatów BMW (tych nienajgorszych) mówili że co 40-60tys). Największy poblem jest z tymi tylnymi bocznymi. W sumie to nie dyfry tylko tak jakby sprzegła. Olej drogi. CIężko o info o zamiennikach i kiedy trzeba wymieniać olej. Może ktoś poradzi.
  10. bodo67

    tylny most - oleje

    Dzięki serdeczne. Jaka jest rekomendacja wymiany tych olejów w dyfrach? Mówie tu o poradach forumowiczów a nie o LIFETIME BMW Tak jak to się ma ze skrzynią ZF. Że niby LIFETIME olej w skrzyni a wszyscy wiedzą że ZF rekomenduje wymianę co 80-120 tys.
  11. bodo67

    tylny most - oleje

    Moja X6 4.0D ma 115 tys i chce wymienić alej w dyfrach. Panowie w cześcibmw.pl polecili mi tylko jeden rodzaj oleju do tylnego mostu. Taki żeby miał specyfikacje GL-5. Niby wchodzi 2,12l a do przodu 0,6. Wiec polecili mi kupić Ravenol 3x1litr bo ma GL-4 i GL-5. Nic nie wspomnieli, że z tyłu są dwa rodzaje oleju i że są trzy komory. Podałem im VIN mijej X6 i tak im wyszło. Mechanik mi powiedział,że są trzy komory i dwa rodzaje oleju. Pytanie tylko jakie to oleje i ile tam wchodzi? No i dlaczego trzy komory?
  12. Dzięki serdeczne
  13. Czy ktoś może poradzić jakie problemy można spotkać po zakupie F15 po przekładce z anglika? Są takie egzemplarze w ofertach sprzedaży, ale trochę strach takie brać.
  14. Mam pytanie. Jaki jest numer OEM do E70 2010r 3.0D 245KM? znalazłem 6773050 i 6773049, 6773048. Np na częsciauto24 dla różnych firm podane są różne OEM ale model auta w wyszukiwaniu ten sam. Czy moja BMW VIN WBAZW41040L436003 ma elektroniczną kontrolę wytłumiacza uderzeń? Takie sprężyny np. proponuje Sachs.
  15. Dzięki serdeczne. A co możesz napisać o VALVOLINE SynPower XL-III C3 5W30 5L
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.