Skocz do zawartości

srekal34

Zarejestrowani
  • Postów

    53
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana srekal34 w dniu 1 Grudnia 2024

Użytkownicy przyznają srekal34 punkty reputacji!

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    X3 G01 LCI

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia srekal34

  1. W UK nowych x3ek pelno do kupna od zaraz z placu. Albo ludzie nie poodbierali, albo dealerzy sie przeliczyli z popytem - szczerze mowiac nie widzialem jeszcze takiej sytuacji by nowego BMW bylo tyle w stocku co przy g45. Jak sie dobrze zakrecic, to m50 w pelnym wyposazeniu mozna ponizej 60k wyszarpac :D
  2. Przeciez wciaz mozesz x4 zamowic ;)
  3. Na m50 spokojnie powinno byc 16% rabatu i wiecej, w dodatku z gwarancja ceny. Jak dany salon nie daje, szukaj gdzie indziej.
  4. Ten pierwszy ma przyciski od aktywnego tempomatu na kierownicy - to takie pasy na srebrnym elemencie. Ten drugi ma Driving Assistant Pro. Z tego co slyszalem, do LCI nie da sie zrobic retrofitu, bo BMW nie udostepnia kodow. Ten drugi swoja droga to dobry zart, w tej cenie mozna miec nowe m40i wyposazone pod korek, ciekawe kto im to kupi.
  5. W g01 lci tez mozna zejsc w okolice 6 w tych warunkach wiec wynik jak najbardziej wiarygodny.
  6. Sugerujesz, ze m340d w trasie przy 140 spali 4.8-5.6l/100km ;)? (m340i pali przy 140 8 litrow) cos mi sie nie wydaje...
  7. No nie - m340d nawet od swiatel jest mniej wiecej tyle wolniejsze od m340i co m340i wzgledem m3. Po prostu niutonometry w 40d Cie oszukuja, ale to jest wyraznie slabszy silnik od 40i: https://m.youtube.com/watch?v=w2Q3u4OLNh8
  8. Na poczatek placisz zwykle 10k, w niektorych salonach 10%. Przy odbiorze wklad wlasny. Na Twoim miejscu pohamowalbym wklejanie calej oferty bo lamiesz tajemnice handlowa, co przy kupnie w leasing moze sie kosztownie skonczyc.
  9. Warto jednak dodac, ze w lci2 narazie tylko boxy wchodza w gre, bo nawet w Finlandii nie odblokowuja ECU. Moze dadza kiedys rade, moze nie. Z drugiej strony jb4 daje rade :)
  10. Moze troche inna wersja (m40i vs m40d) ale dla mnie wybor jest jeden - m40i. Duzo mniej awaryjny silnik, momentu prawie tyle co diesel, nieporownywalna podatnosc na tuning (DP+chip i masz juz 450KM), wcale nie pali duzo wiecej w wersji MHEV. Na dodatek mniejsza utrata wartosci + nie wiadomo co wymysla z SCT.
  11. Odpowiedz jest prosta - bo sprzedaja sie znacznie gorzej od oczekiwan. Nie bez powodu na 2 najbardziej kontrowersyjne, a jednoczesnie swieze modele (g60 i g45) sa najwyzsze rabaty. W poprzedniej generacji nie do pomyslenia by na x3 byl wyzszy rabat niz na serie 3... ogolnie tez w najnowszym filmiku Autogefuhl (porownanie glc43 vs m50) wspomina ze kontaktowal sie juz z BMW i wspominali mu ze beda sie starali to wnetrze jak najszybciej poprawic, bo odbior jest bardzo negatywny. Wiec ja bym poczekal z kupnem g45 ze 2 lata.
  12. Te chinskie tez nie sa metalowe. To jest ten sam material co w g60 - srebrny ordynarny plastik.
  13. Szukaj dalej u innych dealerow. 9.5% to 2x za malo ;) chyba ze mowisz o golasie 20 xline. Ja sie zastanawialem nad m50 z pakietami wiec moze z tego wynikac roznica.
  14. Albo nie doplacac nic i wziac x4 ;) ktore wciaz mozna zamawiac, co sam zrobilem. W pelnym shadowline wyglada duzo lepiej niz nowe x3.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.