Skocz do zawartości

srekal34

Zarejestrowani
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    X3 G01 LCI

Osiągnięcia srekal34

  1. Wiem ze byly w tej notce, dlatego pojechalem sprawdzic. Szyba na 100% jest pojedyncza, moglem zrobic zdjecie:P
  2. Sprawdzalem samemu w salonie - niestety sa zwykle.
  3. Jak komus zalezy na TU2 to narazie tylko w x3 w Europie. Tylko nie widze sensu zbytnio.
  4. Bylem na jezdzie probnej nowej x3. Jedzilem 20 benzyna, z pakietem msport i zwyklym zawiasem. Spotrzezenia: -na zywo, zarowno w srodku jak i na zewnatrz wyglada lepiej niz na zdjeciach -jest bardzo plastikowo, ale te plastiki sa niezle jakosciowo (klamka jest z tego samego materialu co plastik wokol skrzyni biegow w g01 lci) -technologicznie wiadomo przepasc, headup duzo lepszy i bardziej funkcjonalny niz w g01 -niektore oszczednosci trudno przebolec - brak szyb akustycznych, plastik za ktory ciagnie sie drzwi jest szkaradny, cerata bagaznika jest wykonana z charakterystycznego materialu ktorym podbija sie kanapy (!) -boczki drzwi ogolnie sa bardzo slabe, podlokietnik jest duzo twardszy niz w g01 -fotele super wygodne jak i sama Veganza w dotyku i komforcie jest na poziomie Merino z G01, bez porownania z Sensateciem i Vernasca -narazie nic nie skrzypi ;) wyciszenie tez w miare ok mimo braku podwojnych szyb -do zawieszenia nie mam zastrzezen, wybiera podobnie jak m-adaptive w trybie komfort z m40i. -20 wogole nie jedzie ;) jedyna sensowna wersja to m50 moim zdaniem, ewentualnie 30d jak juz sie pojawi w ofercie
  5. Jak w temacie. Stare x4 podoba mi sie duzo bardziej niz nowa x3. Ja bym to wnetrze jeszcze przebolal, ale zona sie uparla na x4. Bylem na jezdzie probnej x3, fotele wygodniejsze, headup fajniejszy, wiekszy zakres regulacji kierownicy, ale plastiki tragiczne. Cenowo z b58 i podobnym wyposazeniem i rabatami wychodzi na to samo. Jedyne czego sie boje to wieksza utrata wartosci w x4. Nie zalezy mi na duzym bagazniku, m340i/m440i odpadaja ze wzgledu na klaustrofobiczne wnetrze. Jak myslicie, kupno teraz nowego x4 to blad? Zamierzam trzymac to auto dlugo (~10 lat), ale wiadomo jak to jest, czasem sytuacja zyciowa moze zmusic do sprzedania.
  6. Nie przykladalbym sie do tego co pisza w USA, bo G01 tam bylo na RF, a G45 na zwyklych oponach. Wiec porownuja jablka z pomaranczami ;)
  7. Ani przyciskow od klimy ;) Ten idrive 8 to porazka w porownaniu do pre lci.
  8. Moglbys dac namiar gdzie szukasz takich aut w DE? Mobile.de czy gdzies indziej? Szukam rocznego x3/x4 m40i wlasnie :)
  9. Podobno na osobe fizyczna max 11%. Ja sam nie wiem co zrobic. Mam teraz x3 m40i z 2022 roku, ale z kierownica po zlej stronie ;) wracam niedlugo do Polski i zastanawiam sie czy kupowac taka sama jak mam za jakies 280k(raczej w Niemczech, w Polsce malo egzemplarzy narazie, wiekszy problem ze wiekszosc ma szyberdach-nie rozumiem po co ludzie to dalej konfiguruja :/), czy tez brac m50 za jakies 350k po rabacie(z opcjami). W tej nowej nie podoba mi sie wnetrze, z drugiej strony pewnie bedzie lepiej trzymac wartosc niz stary model...
  10. srekal34

    X3 M40d vs X3 30d

    Ja wzialem glownie M40i dla lepszego wyposazenia(do innych wersji nie mozna domowic driving assistant pro, jest gorsze audio, adaptacyjnego m zawieszenia no i podobal mi sie wyglad ;) ) silnik tez przyjemniejszy, cichszy niz 4 cylindry, wcale duzo wiecej nie pali. Remote start w domu bo na drodze publicznej nie mozesz miec wlaczonego silnika w Polsce lub nawet w UE nie ma remote start, można otworzyć auto za pomocą aplikacji ale nie można uruchomić silnika dla aut benzynowych. Zostaje webasto lub elektryk. Mozna zakodowac - tylko jak pisalem, nie mozna tego uzywac na drodze publicznej bo mandacik ;)
  11. srekal34

    X3 M40d vs X3 30d

    Nie mam porownania jak zachowuje sie zwykle m zawieszenie niestety - adaptacyjne jest albo bardzo twarde albo miekkie. Czy 150kmh to nie wiem, bo w UK nie mozna jechac 150 ;) u nas max 70mph, wiec 113kmh, spokojnie da rade przy tej predkosci 8-9 w zaleznosci czy trasa plaska czy nie(w trybie eco pro) Jak masz dom to postojowe Ci nie potrzebne, bo masz remote start przez apke, nagrzeje sie zanim wsiadziesz.
  12. srekal34

    X3 M40d vs X3 30d

    Nie zgadzam się że Vernasca jest gorsza od Sensatecu. Mój M40d ma na desce i boczkach Sensatec i jest w dotyku "plastikowy" nie wyobrażam sobie siedzieć w lecie na takich fotelach. Varnesca którą mam na fotelach jest zdecydowanie przyjemniejsza w dotyku. Z opcją podstawowej nawigacji są tzw zegary półcyfrowe które moim zdaniem wyglądają słabo. W polskim konfiguratorze zawieszenie standardowe dla wersji M40 to "zawieszenie sportowe M" Jak już wyżej pisałem warto dopłaćić LASERY są warte dopłaty te 4000zł. W oczekiwaniu na odbiór mojego dostałem testowe x3 20d z adaptive led i może w mieście nie widać różnicy ale poza miastem jest zdecydowanie lepiej na laserach. Te światła o wiele lepiej radzą sobie z "wycinaniem", nie wspominając o znacznie większym zasięgu. W X3 LCI lasery są w środku ciemne wiec ładnie komponują się z shadowline. Nie ma takich g01 lci - wszystkie maja w pelni cyfrowe zegary. Perforowany Sensatec to inny material niz ten na desce, mimo ze nazywa sie tak samo - macalem oba fotele i wybralem Sensatec. Gdybym mogl zamowic do x3 Merino jak w x5 to doplacilbym bez wahania. Niestety, w modelu dla plebsu nie mozna :D marka premium :mad2: Jak pisalem, ja sie opieram na cenniku w UK - w m40i/40d w UK standard to adaptacyjne m - nie ma innego zawiasu i zgadzam sie ze warto doplacic. Pokaz te zdjecia ciemnych laserow, bo mi dealer wmawial ze nie mozna, nigdy tez ciemnych laserow nie widzialem - same lasery nawet dealer odradzal. Co do wycinania to tez nie wiem z czego wynikaja roznice - ilosc stref wygaszania w obu lampach jest taka sama.
  13. srekal34

    X3 M40d vs X3 30d

    Dlatego właśnie rozważam M40d - przy mojej konfiguracji różnica spada poniżej 30k (380k vs 349k), co jest pomijalne przy takiej kwocie za auto. Jednak jeśli auto zostawie na 10 lat, a może tak być patrząc na to, co się dzieje z motoryzacją, to nie chciałbym przy 200k robić jakiegoś grubego remontu, żeby być w stanie sprzedać to auto. Widzę, że się tu Panowie dobrze wyznajecie na marce :) to mam jeszcze kilka pytań: 1. Co do wentylacji foteli - w M40d do wentylacji jest zmiana tapicerki i z foteli sportowych na normalne, może stad Ci pokazało tylko 3900. Sama wentylacja tyle kosztuje, ale z tapicerką też wychodzi 9500. Może mnie tutaj wspomożesz (albo inny dobry człowiek :) ) - do tej pory jeździłem albo ze skórą/wentylacją albo z alcantarą/tapicerką materiałową. X3 nie ma opcji alcantary. Standard to perforowana skóra ekologiczna. Zastanawiam się czy to nie jest wystarczające? Czy jednak brać wentylację i skórę? Wolałbym mieć te fotele sportowe albo sportowe M, a jak sie weźmie wentylację, to wskakuję takie mniej wyprofilane, standardowe. Jakieś opinie? 2. Nie podobają mi się cyfrowe zegary. Jeśli wezmę tylko standardowy cockpit plus + asystentów podstawowych, to zakładam że: nie mam tempomatu adaptacyjnego a tylko hamowanie, nie mam jazdy w korku i mam takie zegary jakie były przed liftem bez w pełni cyfrowych? Bez gestów i innych cudów. No i oczywiście mam andorid auto/apple car play, na tym mi zależy. 3. Przy jakiej oponie jest koło zapasowe? Przy 19" ? Czy w tych autach w ogóle nie ma? 4. Czy opłaca sie brać pakiet przeglądów na 5 lat? nie mam pojęcią ile kasują potem za jeden przegląd... patrząc na VOLVO i AUDI to się bardzo opłaca, ale nigdy nie miałem BWM, więc nie wiem jak jest tu. EDIT 5. Lubie kamerki 360. Przy M40d to tylko 2800. Żal nie wziąć, ale może widoczność i czujniki dają radę wespół z kamerką cofania? 6. Czy zawieszenie sportowe M w M40d a 30d się jakoś różni? I czy w ogóle jest obniżone jak np. w 5, gdzie to jest 10mm, albo w A6 gdzie to jest 20mm ? EDIT: a masz laserowe reflektory? i tak biore ten pakiet rozszerzonej czerni, więc dopłata do laserowych świateł to tylko 3400. W obecnym aucie mam LED matrix i to jest cudo, nie wiem czy potrzeba mi coś więcej. Co prawda swoja opinie opieram na cenniku UK, ale: -Vernasca jest gorsza od perforowanego Sensatecu. Jak doplacac do skory to tylko Individual. Ten Sensatec jest naprawde wygodny i trwaly. Moim zdaniem nie ma sensu doplacac. -w kazdej wersji sa cyfrowe zegary, nie uciekniesz od tego w aucie z idrive 7, asystenty kierowcy nie maja znaczenia. Cockpit plus vs pro roznia sie rozmiarem ekranu srodkowego, 10 cali vs 12 cali(w uk tylko pro mozna miec). Gesty itp to osobna opcja -nie ma wogole opcji na kolo zapasowe(przynajmniej w uk) -kamera 360 jest swietna, warto doplacic(+zawsze mozesz podejrzec auto w telefonie + rejestrator jazdy 360) -w m40 standard zawias to m adaptive, ktory jest znacznie lepszy od standardowego m, lepszy tez adaptacyjnego edc ktorego mozesz dokupic do 3.0d -laserowe reflektory sa nie warte doplaty(teraz standard to adaptive led), w dodatku w extended shadowline nie maja ciemnego srodka, zatem totalnie bez sensu. Ps. Czemu nie 40i? To jeden z najlepszych cywilnych silnikow w historii BMW, w dodatku 40d/30d wogole nie trzymaja wartosci(wartosc rezydualna po 3 latach w UK nizsza o 7% od benzyny). W miekkiej hybrydzie wcale duzo nie pali jak nie palujesz -spokojnie da sie zejsc do 10l w miescie. W trasie spokojnie 8l do zrobienia.
  14. Dokladnie, ma dodatkowa wiazke ktorej w aucie bez tego nie bedzie.
  15. Na chlopski rozum to Digital Key wymaga dodatkowej anteny Wifi(bo sprzedawany byl wraz z enhanced bluetooth). Sama ladowarka nic nie pomoze - a samo jej dolozenie tez nie jest takie proste bo bedzie Ci brakowalo wiazki do head unitu. Polecalbym uderzyc do tych gosci z Malezji: https://www.facebook.com/groupbuycarparts/ Dostarcza wszystkie potrzebne czesci z instrukcja montazu i zrobia kodowanie przez neta.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.