Skocz do zawartości

LatajacyHolender1991

Zarejestrowani
  • Postów

    53
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW F30, 318D, sport line. (kiedys BMW e90, 318D)

Osiągnięcia LatajacyHolender1991

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Kolego nie do konca jest tak jak mowisz. Uwierz mi, zyje tu juz zdecydownie za dlugo... Holendrzy to dziwny narod i swoje auta (w szczegolnosci nowsze i drozsze) serwisuja przez caly czas w ASO - moze glownie dlatego ze w innych garazach ceny sa porownywalne z ASO :mad2: Wiec jezeli maja wybor: zrobic cos u jakiegos pseudo mechanika a w ASO za podobna kwote to mysle ze i Ty wybralbys ASO. :cool2: Pomijajac fakt ze auta ktore sa serwisowane w ASO przez caly czas chodza drozej i szybciej takie auto sprzedac... :cool2: Tak wiec uwierz mi lub nie, ale sa jeszcze ludzie na swiecie ktorzy serwisuja auta ktore maja ponad 300tys przelotu.
  2. Kasowanie trybu awaryjnego tylko przez kompa
  3. Holender masz szokujący przebieg jak na ten silnik. Łańcuch zmieniałes? Widziałem dwie belgijskie 318d z przebiegiem 285 i 305 które miały zerwany łańcuch. Witam, ja nic nie zmienialem (bylem na osluchaniu silnika i nic nie wykazalo), tak wiec te ponad 260tys zrobione na 1lancuchu i na ten moment nie ma oznak jego zuzycia... Dodam ze po rozmowie w ASO w Holandii dowiedzialem sie ze oni nie spotykaja sie juz z urywanymi lancuchami (byl problem w poprzednich wersjach). Utwierdzili mnie w przekonaniu ze przy wymianie oleju co 15-20tys (i olej lepszej jakosci) nic nie ma prawa sie dziac temu silnikowi... Twierdza ze urywajace lancuchy to byla plaga, ale w poprzednich wersjach... Teraz podobno nie maja (przynajmniej w NL) problemow z lancuchami. :cool2: A wiec sa dwa wyjscia: albo na Polski rynek trafiaja egzemplarze z fabryczna wada lancucha (oczywiste jest ze to nie jest prawda), albo przy normalnych interwalach wymiany oleju (15-20tys) taki lancuch nie jest problematyczny... Dodam ze moj brat tez ma nalatane ponad 250tys i brak problemow z lancuchem (seria 5). :mrgreen: Tak wiec dbajcie o wymiane oleju a bedzie Wam dane! :cool2:
  4. Witam, Ja mam F30 318d przebieg +260tys i nie ma nawet najmniejszych drgan na zimnym (nawet przy minusowej temperaturze) - dzis rano specjalnie sprawdzalem i nic sie nie dzieje... Schodzi z obrotow idealnie plynnie i rowno. Pozdrawiam
  5. Witam moi drodzy! Przepraszam ze w tym dziale, ale jedna z najdrozszych osob mojemu sercu potrzebuje pomocy. Niestety sam nie jestem w stanie sprostac finansowo temu wyzwaniu i dlatego prosze Was o pomoc, nawet najmniejsza pomoc przyczynia sie do pierwszego kroku kochanej Amelki z ktora wszyscy mamy cos wspolnego - jak my wszyscy Amelka jest milosniczka marki BMW i mam nadzieje ze to ruszy Wasze serca bo to wspaniala dziewczynka ktora potrzebuje pomocy aby mogla zyc jak my wszyscy... Ponizej przesylam linka do akcji wspierajacej pomoc. W imieniu Amelki bardzo prosze o pomoc, nawet ta najmniejsza... To dla nas bardzo duzo znaczy. https://pomagam.pl/marzenie-amelki Bardzo dziekuje Wam za pomoc! Bede Was na biezaco informowal o stanie mojej kochanej chrzesniaczki!
  6. Auto wyglada OK - warto podjechac z kompem i dobrze przebadac, lub podjechac do serwisu :cool2: PS. 170tys przebiegu w aucie ktore ma 19 lat? Wychodzi 8 tys z groszem rocznie :nienie: I to jeszcze sprowadzone z Niemiec :duh: Kolego, Niemcy niestety nie robia takich przebiegow rocznie (znaaaaaacznie wiecej)... :mad2:
  7. Hej kolego, kazdy z nas mial problemy z wyborem dobrego egzemplarza. W Polsce ciezko jest kupic auto w dobrym stanie za niskie pieniadze (pomijajac akcje z przebiegami), sa piekne i zadbane sztuki ale niestety nikt za male pieniadze takiego auta nie sprzeda... Ja przegladnalem pare sztuk w PL i tylko sie zniesmaczylem, bywa ze ciezko poznac auto ze zdjecia, na zywo wyglada calkiem inaczej (niestety prawie zawsze gorzej). Ja kupilem moja F30 (sport line) ponad rok temu za 12450€ w DE z gwarancja na 1 rok. Zrobilem juz +/- 70 tys i nie wlozylem ani zlotowki (pomijajac oleje, filtry itd.) Koszty sprowadzenia takiego samochodu nie sa duze i wszystko mozna zalatwic w 1 dzien, do tego ja mialem tez raport DECRA odnosnie samochodu (tam gdzie kupowalem, wszystkie samochody taki raport posiadaja), gdzie ewentualne (nawet najmniejsze ryski/odpryski) sa zaznaczone i wszystko jest udokumentowane. Czesto salony zalatwiaja tablice itd - tak bylo w moim przypadku, jedyne co musialem zrobic to zaplacic i odebrac kluczyki od wysprzatanego na poczekaniu samochodu :D . Oczywiscie mowa o normalnych komisach w DE a nie u jakiegos Turka (same dziadostwo maja i kombinuja tak jak w PL) :mad2: Podsumowujac, warto czasem opuscic gniazdko i wybrac sie gdzies dalej po fajne auto za mniejsze pieniazki :cool2:
  8. Hejka, ja mialem podobny problem - pomoglo dokladne czyszczenie: EGR + dolot i czujnika cisnienia doladowania... Zacznij od tego, banalne do czyszczenia a na pewno odczujesz roznice na +. Pozdrawiam
  9. Dzieki wielkie za odpowiedz! :cool2: jutro zamawiam mapy i zobaczymy co i jak :D Pozdrawiam i szerokosci :mrgreen:
  10. Witam, czy orientuje sie ktos czy po aktualizacji nawigacji np. w Holandii jezyk nawigacji bedzie w j. holenderskim czy tak jak pozostale menu w PL? Dosc glupie pytanie ale wole sie upewnic zanim zaktualizuje navi w NL. :mad2:
  11. Witam, BMW F30, 318 D, 2012rok 230tys przebiegu. Mam pytanie odnosnie oleju, wiekszosc wlascicieli BMW leje olej 5W30. Ja w swoim pomimo sporego przebiegu leje caly czas 0W30 Castrol Edge wymiana co 15tys i nie bierze oleju. Czy wedlug Was powinienem zmienic olej na 5W30? Czy tak bedzie korzystniej dla silnika? Czy moze lepiej pozostac przy 0W30... :mad2: Pozdrawiam
  12. BMW F30 318 D - przebieg 230 tys - brak dolewek, wszystko pracuje idealnie. Wymiana oleju na Castrol Edge (0W30) co 15tys i wszystko smiga jak nalezy :cool2: Nawet przy jezdzie 200 km/h nie bierze oleju. :mrgreen:
  13. Witam, czy wie ktos moze czym moze byc spowodowany nadmierny swist powietrza podczas jazdy? Czy tez tak macie ze slyszycie swist powietrza a nawet pogwizdywanie wiatru? Efekt jakby jakas uszczelka nie przylegala tak jak powinna... Ewidentnie swist powietrza pochodzi z przodu samochodu... Moze tragedi nie ma, ale jest to slyszalne i troche denerwujace :mad2:
  14. Hej, Ja w mojej F30 318d sportline juz mam 220tys i rozrzad nie byl wymieniany :D O dziwo silnik chodzi perfekcyjnie i nie jest slyszalny nawet najmniejszy szum z okolicy rozrzadu... Mam nadzieje ze tak pozostanie i nic sie nie urwie :mad2: Przynajmniej jak walnie to bede mogl miec tylko pretensje do siebie :8) Potraktujmy to jako eksperyment :cool2:
  15. Witam serdecznie, Przeszukalem caly internet ale nie znalazlem jasnej odpowiedzi... Czy rozrzad w wersji F30 zostal poprawiony, czy nadal strach sie bac? Obecnie posiadam F30 318D i zastanawiam sie czy zaczac martwic sie rozrzadem, czy moze zostalo cos poprawione i mozna spac spokojnie...? Autko ma nalatane 190tys ale nie slychac zadnych dziwnych dzwiekow (typu metal o metal czy inne oznaki zuzycia rozrzadu). Co polecacie? Jezdzic czy mimo wszystko wymienic rozrzad?? Pozdrawiam!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.