Ja właśnie jestem po wymianie w mojej M235i. Stare już były do wymiany, słabo amortyzowały i hałasowały. Mam 155tys przebiegu. Jak każdy kto ma takie zawieszenie wie, ceny nowych są odstraszające. U mnie stanęło na Eibach B12 PRO KIT, czyli sprężyny Eibach oraz amorki Bilstein B8. Po pierwsze, wymaga to fachowca od elektroniki i kodowania, żeby je wykodować. Po drugie, niestety zwykłe amorki z przodu nie pasują plug&play. W EDC jest różny prawy i lewy (mają inne mocowania do łącznika stabilizatora). Dość prosta sprawa do przerobienia, ale wymaga ingerencji w amortyzator (wycięcie i ponowne przyspawanie mocowania). Po wymianie, moja M235i nie jest niższa niż była, co trochę mnie zdziwiło bo podobno miała się obniżyć o 15mm przód i 10mm tył. Nie wiem, może stare zawieszenie już było mega zużyte. Druga bardzo istotna dla mnie sprawa to prowadzenie i komfort. I tutaj w obydwu przypadkach jest o wiele wiele lepiej. Prowadzenie jest bardziej precyzyjne, dużo lepiej się czuje samochód i kierownicę. Komfort o dziwo jest ... chciałem napisać bardziej komfortowy ... jest sztywniej, ale zawieszenie o wiele lepiej amortyzuje i wybiera nierówności nawierzchni. Pewnie to znowu sprawa zużytego poprzedniego. Reasumując bardzo polecam!