Ja również testowałem ostatnio G20 320d xdrive i nawet się zacząłem zastanawiać, czy nie zamienić 4-ki na nową trójkę… muszę się jednak przejechać 330i bo w 320d emocje jak na grzybach ;) To co mnie zaskoczyło pozytywnie: 1. Fotele sportowe i kierownica — super wygodne i pozycja za kierownicą rewelacyjna. 2. W końcu lepsze wyciszenie (klejone szyby) 3. Jakość wnętrza — wreszcie BMW weszło na poziom Audi. 4. Prowadzenie bardzo dobre, auto sprawia wrażenie bardzo zwartego ale za krótko jechałem żeby móc coś więcej powiedzieć. 5. Nowe wirtualne zegary na żywo nawet mi się spodobały (a byłem bardzo sceptyczny). HUD super. To do czego mam mieszane uczucia: 1. Cena — za sensowną wersję trzeba dać 290K, w serii F mam wrażenie ten sam poziom wyposażenia był w okolicach 260K — więc jest sporo drożej. 2. Design — hmm… te duże połączone nerki — mam trochę mieszane uczucia… przód trochę zalatuje Peugeotem, a z tyłu Lexus-em. Tył wg mnie jest najsłabszy w tym projekcie. W m-pakiecie jeszcze jakoś to wszystko wygląda ale też jakiegoś szału nie ma. Niebieski Portimao jest ok ale o wiele ładnijeszy wg mnie był Estoril… G20 brałbym w szarym Dravit zdecydowanie plus koniakowa skóra i czarne matowe drewno. 3. Panel klimy — no tutaj ewidentnie coś się nie udało, no i znowu nie ma funkcji SYNC :duh: 4. Otwory na klamki — BMW serio? po cholerę te wielkie owale — do Fiata Multipla bardziej by to pasowało… 5. Diesel 190KM poprawny ale emocji zero (dla mnie). Tyle na szybko. PS. Widzieliście, że w konfiguratorze w pakiecie M są dwa rodzaje kół? Koła z ogumieniem Performance i koła z ogumieniem Runflat… Czy to oznacza, że ogumienie Performance jest bez runflat? PS2. Audi A4 Allroad (moje drugie auto) z klejonymi szybami nadal lepiej wyciszone…