Skocz do zawartości

pawelgawel

Zarejestrowani
  • Postów

    723
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e91 320d N47D20A
  • Lokalizacja
    Poznań

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia pawelgawel

Biegły fan marki

Biegły fan marki (10/14)

  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Posting Machine Unikat
  • Well Followed Unikat
  • Dedicated Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Aplikacja nie ma funkcji adaptacji EGR po wymianie. To co napisał kolega raz3rek to prawda ale dotyczy jedynie ograniczenia działania EGR.
  2. Ten parametr będzie usunięty z silnika 525d. Większość BMW nie posiada precyzyjnego czujnika ciśnienia oleju a jedynie przełącznik ciśnieniowy zapalający kontrolkę na zegarach przy zbyt niskim ciśnieniu. Ten parametr powinien pokazywać szacowane ciśnienie oleju ale jak widać pokazuje bzdury. Nie ma potrzeby robić adaptacji przepływomierza. Silnik zrobi ją sam. Gdybyś jednak chciał wykonać reset adaptacji to na włączonym zapłonie i zgaszonym silniku.
  3. Był to błąd aplikacji przy sterowniku D72N47A0. Aktualizacja z poprawką będzie dostępna w ciągu kilku godzin.
  4. Nic mi nie wiadomo o warunkach do sterownia EGR. Powinno działać na odpalonym silniku.
  5. Tak jest. Jedynie funkcje sterowania nastawnikami działają krótkotrwale.
  6. Tu akurat zmiana powinna być trwała. Napisz na PW jaki ECU pokazuje aplikacja. Sprawdzę w czym problem.
  7. Sterowania EGR, turbiną, wentylatorem jest to sterowanie krótkotrwałe. Po wyjściu z funkcji lub po kilkudziesięciu sekundach sterownik silnika przejmuje kontrolę nad komponentem. Do trwałej zmiany służy adaptacja EGR.
  8. Jest to poziom oleju w misce olejowej w milimetrach. Jeśli chcesz wiedzieć czy poziom oleju jest w normie to lepiej spojrzeć na poziom oleju w zegarach lub iDrive. Ewentualnie można poobserwować ile mm odpowiada wartości min. w zegarach/na bagnecie a ile max. Aplikacja nie nie jest w stanie podać ile mm to min a ile max.
  9. W końcówce serii E oraz całej F i G, sterownik silnika podaje stałą wysoką oczekiwaną masę powietrza więc nie można już brać tego za punkt odniesienia.
  10. Jeśli taka wartość się pojawia tylko po wyłączeniu silnika to prawdopodobnie tak ma być. Na wyłączonym silniku lub zapłonie sterownik silnika nie udostępnia niektórych wartości i zamiast tego podaje minimalną lub maksymalną wartość .
  11. Daj Ciśn. wsteczne DPF oraz Ciśnienie przed DPF
  12. Na zgaszonym silniku Funkcje serwisowe > Silnik > Reset adaptacji czujnika ciśnienia DPF > Wykonaj. Ale jeśli wartość jest 8 tysięcy hpa to coś jest nie tak. Jakieś błędy w sterowniku silnika?
  13. To błąd aplikacji. Zapewne włączona jets opcja 'Czytaj live data blokami' i wtedy przy pierwszym odczycie live data sterownik musi ustawić sobie parametry które będa odczytywane a to trwa chwilę. Zrób 'zgłoś problem' zobaczę czy da się coś z tym zrobić. Są to błędy aplikacji. Nie mam możliwości przetestowania każdego auta, dlatego dodaję parametry według specyfikacji sterownika ale jak widać to nie zawsze działa. Na razie możesz to zignorować. Gdy będę miał dostęp do takiego sterownika to postaram się to naprawić.
  14. Jakieś błędy w sterowniku silnika? Będę potrzebował logów z aplikacji żeby sprawdzić w czym problem. Trzeba w Menu > Ustawiania zaznaczyć 'Logowanie komunikacji', spróbować wymusić regenerację, następnie Menu > zgłoś problem. Do wiadomości zostanie dołączony log.
  15. U mnie wymiana oringa też nic nie dała. Uszkodzona była rura. Pierścień zabezpieczający przetarł ząbki w aluminiowym kołnierzu tamtędy wydostawał się olej. Po wymianie rury jest czysto.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.