Skocz do zawartości

reaver

Zarejestrowani
  • Postów

    224
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    X5 50i
    RS5 Competition Plus

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia reaver

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

  • Pierwszy temat Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum

Najnowsze odznaki

3

Reputacja

  1. reaver

    Dźwięk B58

    Dobrze że o tym założyłeś wątek, miałem 440i 2017 dźwięk był super. Na początku roku będąc w Emiratach siedzę na kawie i koło mnie parkuje parkuje nowa 4ka i strasznie klekocze myślę na bank diesel, tylko skąd oni tu wzięli diesla? Jak spojrzałem na oznaczenie 440i byłem w ciężkim szoku..
  2. reaver

    G20 LCI2 2025

    To już nie w tej marce jeśli operujesz na poziomie poniżej 7er. Po covidzie powstał trend redukowania kosztów produktu, każda wariacja taki koszt podbija. Będzie tak że jakieś głupoty można sobie domówić, co im będzie pasowało pójdzie w pakietach a narzekający dostaną opcję Bespoke/Individual gdzie cena skutecznie ochłodzi zapał.
  3. Historycznie miałem najpierw poprzednią 430i GC (252KM), potem pre-LCI G20 330i (258KM) a tearz przymierzam się do nowej 4ki. Wczoraj jeździłem nowym modelem i auto wydaje się zamulone w stosunku do poprzednich, mimo że na forum czytałem zarzekania że jeździ równie dobrze. Na papierze straciła 13KM do 330i, do setki w stosunku względem 7 letniej 4ki ma 0.3s gorzej do setki (rwd). Niby to wszystko marginalne, ale mam nieodparte wrażenie oszustwa i ekobubla, bo oczywiście cena w góre jakby postęp był znaczny. Mając odniesienia do poprzednich aut wydaje mi się to zakup bez sensu jak nie ma opcji tego dłubnąć, ktoś coś z tym zrobił bez utraty gwarancji?
  4. Temat jest wielowymiarowy, tak społeczeństwo jest bogatsze i tak auta premium bardziej dostępny, sam produkt obiektywnie lepszy ale obecnie w fazie kastracji pod przykrywką ekologii a tak naprawdę podkręcania zyskowności. Dawniej żeby mieć BMW które ma 6s musiałeś kupić 545i v8 na które mogło sobie pozwolić 2% społeczeństwa, głównie właściciele rozkręconych biznesów, teraz pracownik w korpo na średnim stanowisku albo dostaje albo sam bierze sobie w leasing nowe 5er i nie jest to wielkie halo.
  5. reaver

    Rabaty na g05

    Z ciekawości - rozważałeś "zwykłe" X5M? Gdy zamawiałem pre-facelift M50i chciałem przejechać się taką wersją ale w całej Polsce nie było opcji, sprzedawca usilnie próbował upselling pakietu Competition którego nie chciałem, argumentował że cena wyjdzie dokładnie taka sama więc czywiście rezydualne wartości byłyby lepsze. Śmierdziało bs ale nie miałem okazji zweryfikować na ile to prawda..
  6. Miałem drugie podejście do 520i... i dalej jestem rozczarowany. Wszystko na czele z wykończeniem czy brakiem postępu w kwestii driving experience już było wymienione więc nie będę sie powtarzał, natomiast rozmiary tego auta w realiach polskiego miasta są dla mnie problemem. Czuć że to duża kobyła i nie wiem czy wynika to z miejsca na baterie czy uśmiech do Chin, ale w środku nie jest to 7ka ani SUV więc te cm gdzieś giną. Dzień później jeździłem faceliftingowanym A6 i znacznie lepiej czuje wymiary tego auta w mieście.
  7. Wybadaj temat i jak tylko wyczujesz próby mateczenia i przerzucenia kosztów na klienta zacznij kontaktować się poprzez dobrego mecenasa który zjadł zęby na kwestiach praw konsumenta, najlepiej w branży automotive bo od razu będzie miał namiary na odpowiednich rzeczoznawców.
  8. Melbourne Red dla mnie porażka, to jakiś ewenement aby jedyny czerwony był smutny i nijaki. W poprzedniej 4ce chciałem czerwony ale jak zobaczyłem na żywo to wziąłem w ciemno Sunset Orange i nigdy nie żałowałem.
  9. Rozumiem że oczekujesz na forum BMW ktoś powie MB i Audi lepsze 😄 Dla mnie 5ka smutasek, 480k za takie auto to jakaś abstrakcja. Myśle że sam sobie odpowiedziałeś, jeśli SQ8 jest mocno poza budżetem szedłbym w E klase, nowy model a jakiś szacunek dla klienta wykazali gdyż nie poszli tak fanatycznie w pseudo ekologie degradując jakość materiałów we wnętrzu.
  10. Podsumowując 20d to najlepszy silnik, kto chce więcej to przepłaca bo nie ma sensu, a każde nowe bmw jest lepsze bo firma tak mówi i nieważne że ma gorsze osiągi od modelu sprzed 10 lat – i tak nie ma gdzie tym jeżdzić.
  11. Dobra weź archaiczne 528i F10 jako punkt odniesienia, też jest szybsza. Może Ty nie kupujesz BMW dla sportowych doznań i nie oczekujesz postępu w kwestii osiągów, a i regres jest dla Ciebie ok. Ja widzę g.. opakowane w papierek, zaraz dostaniemy auta 600KM z osiagami 320d, ale oczywiście w interesie koncernu jest narracja a po co szybciej, nie ma gdzie tym jeździć, itd. Tzn. do momentu aż zieloni sobie uświadomią że te cięzkie krowy szybciej zużywają drogi, a częstsze remonty to takie zyżycie co2 które nigdy nie zostanie zoffsetowane oszczędnością 0.5l/100 które te auta reprezentują.
  12. Totalna klapa, 530e jest 300 konną krową która do setki turla się dłużej niż archaiczne 428i, 520ki ciągle w erze poniżej 200KM chyba dzisiaj Passat tdi jest mocniejszy.. Jakby wrzucili sensowne miękkie hybrydy, albo naprawdę mocne pluginy w podstawie to miało by ręcę i nogi, tak jest to jakaś komedia.
  13. Temat jest jaki silnik wybrać to może dodać jakiego nie wybierać - dzisiaj konfigurowałem auto dla brata (1sze Bmw) i ze zdziwieniem zobaczyłem tam dodany na wesoło odrzut - 316d! Myślałem że przy G20 sobie już darują, albo chociaż podbiją go do tych 140KM, ale skoro 20d stoi w miejscu od 10 lat to i tutaj zero progresu. Ja wiem gdzieniegdzie w Europie road tax jest od mocy, ale po co to tutaj pchać?
  14. Idealna byłaby wersja 25d którą teraz ma chyba tylko X5, te ok. 230KM w dieslu są idealne dla sredniej wielkosci suv'a.
  15. Miasto to pojęcie względne, 30i 252km w 4 GC po stolicy w godzinach szczytu bierze 11-12l, przy mniejszym ruchu 9-10.5l, a to jest niskie auto z niezłą aerodynamiką..
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.