Skocz do zawartości

Anti81

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e92 325i 2010

Osiągnięcia Anti81

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Dziekuje za wszystkie sugestie i informacje na temat spalania. A jak z awaryjnoscia 116i a 116d - wersja z 2 litrowym silnikiemw, u mnie cenowo duzej roznicy w zakupie pomiedzy tymi modelami nie ma. W dieslu obawiam sie problemów z łańcuchem rozrządu, czy myślicie żę ten problem został juz dopracowany w modelu z roku 2013??
  2. Hm no tak też brałem pod uwagę ten model! ale pewnie przy swobodnej jezdzie to roznica spalania wyjdzie średnio ze 3-4 literki wiecej niz w dieslu, ale nie ma problemu ze rozrzadem i resztą dieslowskiego osprzętu- to fakt
  3. Witam, to prawda jednak felgi były krzywe i nie pomogło tutaj odnowienie i jak twierdzi firma zajmująca sie renowacja felg "prostowanie" zakupiłem nowe felgi i autko smiga- cud miód :D
  4. Witam szanownych posiadaczy modelu F20 Mam zamiar zmienic auto i mój pomysł to F20 116d 2.0 silnik N47N. rok 2013 przebieg do 50 000km Chcialbym poznać wasze opinie i wiedzę czy w tym silniku nadal występuje problem z rozrządem czy został on juz rozwiazany? Czy powinienem obawiać sie problemów z dpf oraz innymi podzespołami tego diesla? roczny przebieg to ok15 000km 50/50 miasto Auto chciałbym zczipować na 180KM i 400Nm i pytanie czy spokojnie da radę i czy nie powinienem martwić sie czy turbina, wtryski, dpf itp/ dadzą radę? Czy taki Remap ma wpływ na przyspieszone zużycie silnika? to link do firmy ktora w mojej okolicy wykonuje ECU Remap: http://www.more-bhp.com/bmw-1-series-remapping/bmw-f20-f21-116d-115-ecu-remap.html Temat zapewne już poruszany, ale przeglądając forum nie mogę znaleść jednoznacznych odpowiedzi( być moze jestem niewystarczająco wnikliwy :wink: ) Z góry dzieki za odpowiedzi i podpowiedzi na co zwrócić uwagę przy zakupie!
  5. Witam ponownie, potwierdziłęm średnicę piasty oraz otworu centrującego, wszystko się zgadza, nie ma luzu Pozdrawiam.
  6. Hmm, no tego pewien na 100% nie jestem, więc warto sprawdzić, czyli sufmiarka i do przodu?, jak tylko przestanie padać :( zabiorę się za to i oczywiście dam znać, dziekuje za słuszną uwagę i pozdrawiam
  7. Witam , nie sądzę aby w grę wchodziła różnica wielkości otworu centrujacego, ponieważ felgi są oryginalne BMW i na takich felgach auto jest od nowości. Co do wywarzenia kół to robiłem je w dwóch różnych punktach i za każdym razem efekt taki sam,. Fajnie byłoby znaleść kogoś w okolicy na chwilową podmiankę kół, udało by się wyeliminować kilka niewiadomych. Oczywiście koledzy dziękuję za uwagi i pomysły! Pozdrawiam
  8. Zgadzam sie z Kolegami !!! na początek fajnie byłoby podmienić koła i zobaczyć jak będzie auto sie zachowywać, niestety nie mogę przełożyć tylnych kół na przód ponieważ tył jest szerszy. Z tąd moja prośba jeśli ktoś z "okolicy" Birmingham lub Stoke-on-trent, Manchesteru posiada 18" koła i mógłby na chwilę je użyczyć byłbym bardzo wdzięczny!!! koledzy pomóżcie :)
  9. Chyba jednak muszą :( kumpel ma 320d e90 z felgami 16" i jego nie wchodzą ze wzgledu na wielkość tarcz hamulcowych w moim aucie. Co do kół zimowych to w UK raczej nie jest zbyt rozpowszechnione udogodnienie :)
  10. No więc zanim zdecydowałem się odnowić felgi odwiedziłem autoryzowany serwis bmw w celu sprawdzenia zawieszenia, oraz warsztat ktory zajmuje sie wyłacznie bmw w celu sprawdzenia zawieszenia samochodu, stwierdzili ze wszystko jest ok i nie ma żadnych luzów. Zgadzam się z tobą damiankck, najlepiej byłoby założyć sprawdzone koła i przekonać się jak będzie wyglądać wystuacja, jednak u mnie w okolicy cięzko znaleśc mi kogoś kto ma bmw z 18" felgami :(
  11. sorry, mój błąd powinienem dodać ze były wywazane przed odnowieniem, co nie zmieniło sytuacji, oraz po odnowieniu zostały wywazone przez tą firmę, jest jakby lepiej, jednak zdecydowanie nie idealnie.
  12. Witam szanownych forumowiczów! Na wstępie chciabym poinformować iż jestem "świerzutkim" posiadaczem mojej wspaniałej E92 325i 2010r, autko jak dla mnie niesamowite!:) niestety autko nie jest idealne, mój problem wygląda następująco, przy prędkości powyżej 110km/h zaczyna wpadac w drgania wyczuwalne na kierownicy. Oczywiscie oddalem felgi 18" do odnowienia ponieważ po porzednim włąścicielu płci pięknej wygladały tragicznie, firma odświerzyła je rewelacyjnie, stwierdzili ze jedną z felg podprostowali i teraz powinno być ok, a nie jest nadal drgania są wyczuwalne i auto nie prowadzi sie przez to pewnie. oczywiście może być to wina opon, jednak zanim je wymienię może jest szansa spotkać sie z urzytkownikiem autka o takim samym rozmiarze kół i podmienić przednie koła w celu jazdy próbnej?? byłbym niesamowicie wdzięczny za wszelkiego rodzaju pomoc lub podpowiedź jak pozbyć sie problemu. JEstem nowy na forum , proszę więc o wyrozumiałość :) moje przednie felgi to 225/40/18" Obecnie mieszkam w UK, dokładnie w Stoke-on-trent, co sprawia ze nie jest mi łatwo znaleść fachową pomoc Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.