Już odpowiadam na pytanie jak to się dzieje że blacharka kosztuje 10-15tys. -Piaskowanie/sodowanie - 1-2K PLN -Rozbieranie auta 10-20 roboczogodzin -Wymiana koniecznych elementów (np nowy pas przedni, tylni, progi, podłoga, podłużnice) -Dorabianie elementów nie do kupienia (np miejsca fabrycznego lewarowania, podszybia, ranty drzwi itd) Te dwa procesy mogą zabrać od 100 do 2000 roboczogodzin -Przygotowanie miejsc spawanych do cynowania - Cynowanie spawów, punktów gdzie była korozja powierzchowna oraz punktów szczególnie narażonych na korozję (progi, ranty drzwi, ranty masek itd) - Pasowanie elementów nadwozia, czyli wielokrotne zakładanie błotników, masek, drzwi i dopieszczanie blachy aby lakiernik musiał użyć jedynie kosmetycznej warstwy szpachli ( w tym procesie bardzo pomaga cynowanie, ponieważ cyną można wypełnić wszelkie dołki i inne nierówności. Te dwa procesy to też orientacyjnie od 100 do 2000 roboczogodzin. Wszystko może trwać od jednego miesiąca do nawet roku, średnio około trzech miesięcy. Także sam sobie odpowiedź ile chciałbyś zarobić za trzy miesiące pracy? 3000zł?