myślę że większej krzywdy zrobisz silnikowi jak ustawisz na SPORT Individual na stałe, bo nawet jak wszystko ustawisz na normal, to i tak będzie więcej paliwa brał i na wyższych obrotach jeździł , a to dla zimnego silnika i jeszcze w Dieslu to nie najlepszy pomysł , pozostaje Ci pomysł taksówkarzy na włączenie światła, kartka za kierownicą z napisem - WYŁĄCZ S/S - :wink: Na ustawieniach SPORT INDIVIDUAL, silnik na sport, skrzynia na comfort, samochód nie trzyma wysokich obrotów. Tak było w FXX, ale w GXX to się zmieniło. Tak naprawdę to tylko reakcja na dodanie gazu jest szybsza. Osobiście zrobiłem tak jak kolega, ustawiłem na SPORT INDIVIDUAL jako domyślny tryb (silnik sport, skrzynia comfort) ze względu na lepszą reakcję na pedał gazu. Poprzednicy mają rację, w BIMMERCODE można poprostu tylko zmienić zapamiętanie ostatniego statusu start/stop i sprawa załatwiona, jeżeli to jest to na czym nam zależy.