Niestety ciag dalszy walki z e90 2.0i, wymieniona odma (separator oleju), ustawiony LPG i dalej to samo... Rano...wsiadam do auta, odpalam, auto odpala, 5 sekund pochodzi i gaśnie, i tak sie dzieje do czasu nagrzania auta. Zauwazyłem ze: - jak chce zwiekszyc obroty (przygazowac) to auto gasnie, - jak auto przełączy się na LPG to chodzi normalnie, - dzieje sie tak na zimnym silniku. Ostatnio: - wymieniony olej Motul 8100 x-clean (wcczesniej nie wiem na czym jezdzil) - zlalożona sekwencyjna instalacja - wymienine świece (może tutaj jest problem bo nie takie jak poleca producent, zmienilem na NGK - BKR6EK) - wcześniej miałem błedy :2A61 oraz 2A67, ale po wykasowaniu nie powrócły - zrobiona adaptacja wszystkiego co się da w inpa oraz restart ECU I OD TEGO MOMENT POJAWIŁ SIĘ PROBLEM, lecz wszystkie wymiany byly wykonane w ciagu 3-4 dni. - wymieniona odma (separator oleju) Odczytane błedy: E R R O R M E M O R Y --------------------------------------- Date: 13.10.2016 12:03:05 ECU: MEV9N46L JobStatus: OKAY Variant: MEV9N46L 2D12 CDKMSLAM2 - Plausibility, mass flow Lambda probe Bank2 P111D Luftmassen- oder Luftmengendurchsatz über Lambdasonde (Bank 2) - zu gering 2D11 CDKMSLAM - Plausibility, mass flow Lambda sensor P111B Luftmassen- oder Luftmengendurchsatz über Lambdasonde (Bank 1) - zu gering 29F5 CDKKAT2 - Catalytic-converter conversion (bank2) P0430 Katalysator (Bank 2) - Wirkungsgrad unter Schwellwert 29F4 CDKKAT - Catalytic-converter conversion 2C24 CDKLSVV - interchanged O2-sensors 2B5C CDKN - Crankshaft sensor P0339 Kurbelwellengeber Schaltkreis (Bank 1) - sporadisch ============================================================= Ktoś podpowie cos?