Skocz do zawartości

zbyszek olsztyn

Zarejestrowani
  • Postów

    60
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E60 530i 2003r

Osiągnięcia zbyszek olsztyn

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Ja założyłem dobrej firmy przykręcane dystanse do piasty tył 30mm autem nosiło wrzykiem ,dodałem 22mm przód i jest ok ustawiłem dodatkowo zbieżność ,z przodu dałem celowo 22 bo 20tki na styk wykręcały się szpilki i bałem się że odepcha od piasty ,lepiej się prowadzi gorzej do manewrowania i brudny samochód bo syf wyrzuca na boki, wygląd optyczny super opony mam 225/50/17 i felgi z dedykowanym et
  2. oooooookkkkk włożyli regenerowany alternator i lata jak dawniej ,przy okazji rolki paski ,kasowanie błędów itp wszystko ok :cool2:
  3. masz rację tak mi się nasunęła spontanicznie ta wypowiedz bo czasami można pół dnia czytać a i tak nic się nie dowiesz a tu ,starałem się opisać krótko i oby użytkownicy sobie pamiętali że jedne auta mają tak inne inaczej
  4. tylko też dziwna sprawa że moja blondynka nic nie stwierdziła w ostatnich dniach żywota jedynie ,że słabo się rozpędzał i muza słabo łupie :evil: a info o braku ładowania nie było .. dodam jeszcze że wsadziłem aku 100 a do tego modelu to 80 90 lub 110 .dzwoniłem do aso mówili że nie ma problemu ale należy go przypisać do wartości 90 i nie powinno mieć to wpływu że niby nie będzie 10 procent doładowany ale też powiedzieli co producent to odchyły są aby bardziej zachęcić do kupna i może się okazać że 90 moze mieć nawet 80 a natomiast 100 nawet 110 ,na tej samej zasadzie co proszki do prania i napoje na zdjęciu piękne jabłuszko a na odwrocie zawartość jabłka 2procent a cała reszta to tablica mendelejewa
  5. szczotki zjechały się do zera i aku żonie padł kazałem odręcić klemy i po 10 dniach wstawiłem do warsztatu . wcześniej 3 lata zero problemów z elektryką
  6. miałem podobnie dziś odbieram auto przebieg 243tyś km u mnie padł regulator napięcia klemę ibs miałem w 2013 roku wymienianą w aso. przy okazji bo akumulator miał 7 lat oryginalny też został wymieniony na solidny ale w promocji bez vatu 400zł a ponadto jak już mieli to rozkręcone to przy okazji dwie rolki dwa paski filtr powietrza części 600zł robocizna z adaptacją akumulatora 290zł .530i benzyna 231km dla informacji diagnoza w aso 460zł regulator 600 wymiana 400 adaptacja plus wymiana akumulatora 150 o rolki paski filtr powietrza już nie pytałem :evil: POMOŻECIE za wcześnie się ucieszyłem raz ładowanie jest raz zanika do 11,4v na pół godziny jazdy ładowanie 14,4 mierzone miernikiem i w ukrytym menu miałem z dziesięć minut ale zastanawia mnie jedna kwestia dlaczego jak nie mam ładowania to nie zaświeca się komunikat że nie ma ładowania POWODEM JEST NOWY AKUMULATOR? czy też warsztat miał za słaby system diagnostyczny do bmw i po wymianie tego regulatora i akumulatora nie usunęli błędów itp trzeba solidnie wykasować błędy //////// :cry2: dajcie znać proszę bo auto jak nigdy potrzebne
  7. kolego bez obrazy czytaj tekst ze zrozumieniem nie pisałem o jednym kole do danego modelu ale ogólnie cytuję:Wiele kół pasowych mocowane są za pomocą specjalnych, jednorazowych odkształcalnych śrub.WIELE A NIE JEDNO
  8. miałem podobnie dziś odbieram auto przebieg 243tyś km u mnie padł regulator napięcia klemę ibs miałem w 2013 roku wymienianą w aso przy okazji bo akumulator miał 7 lat oryginalny też został wymieniony na solidny ale w promocji bez vatu 400zł a ponadto jak już mieli to rozkręcone to przy okazji dwie rolki dwa paski filtr powietrza części 600zł robocizna z adaptacją akumulatora 290zł .530i benzyna 231km dla informacji djagnoza w aso 460zł regulator 600 wymiana 400 adaptacja plus wymiana akumulatora 150 o rolki paski filtr powietrza już nie pytałem :evil:
  9. :duh: Częstym błędem jest montowanie nowego koła pasowego przy użyciu starych śrub montażowych. Wiele kół pasowych mocowane są za pomocą specjalnych, jednorazowych odkształcalnych śrub. Bardzo ważnym czynnikiem, który też ma wpływ na szybsze zużycie się koła jest błąd montażu to zastosowanie zbyt dużego, lub niskiego momentu obrotowego dokręcania koła. Koła pasowe są nieustannie narażone na stopniową eksploatację i jako jeden z podzespołów samochodowych po prostu się zużywa.
  10. :duh: Częstym błędem jest montowanie nowego koła pasowego przy użyciu starych śrub montażowych. Wiele kół pasowych mocowane są za pomocą specjalnych, jednorazowych odkształcalnych śrub. Bardzo ważnym czynnikiem, który też ma wpływ na szybsze zużycie się koła jest błąd montażu to zastosowanie zbyt dużego, lub niskiego momentu obrotowego dokręcania koła. Koła pasowe są nieustannie narażone na stopniową eksploatację i jako jeden z podzespołów samochodowych po prostu się zużywa. :duh:
  11. w sedanie bez szyberdachu są dwie opcje pierwsza to kratka od wentylacji często odstaje od karoseri i tam zacieka wystarczy polewać wodą z butelki na wysokości lampy w rynnę bagażnika ,druga opcja to przegnita guma wlewu paliwa pod korkiem jest odpływ pewnie zabity kurzem i tym podobne i tam również lubi zaciekać ale obstawiam kratkę , myjką ciśnieniową też można troszkę wtłoczyć ale minimalnie . a więc kratka nie przylega do karoserii i tam bym szukał awari zanim rozwali moduły :cry2: i udrożnić odpływ pod wlewem paliwa :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: NOWA KRATKA W ASO 53ZŁ
  12. zbyszek olsztyn

    Mycie silnika

    Jednorazowo niby nic sie niecstanie ale powoli woda w kostkach alternetorze itp zacznie dzialac a wowczas to mozna dostac po kieszeni to jest zaawansowana technika sami widzicie ile z tym autem problemu moze byc to nie vv golf 2 w dieslu niezniszczalne auto tylko zgnilo 680tys km
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.