Skocz do zawartości

BOGO_30

Zarejestrowani
  • Postów

    34
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E87 118d 2010

Osiągnięcia BOGO_30

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Koledzy, przejdę do rzeczy mam problem z układem kierowniczym a mianowicie przycinaniem, które pojawia się przy delikatnym ruchu kierownicą w lewą stronę np przy zmianie pasa. Podczas jazdy po mieście takich problemów nie ma, pojawiają się przy prędkościach > 90 i tylko w jednym zakresie. Takie charakterystyczne przycięcie jakby ktoś drugi złapał za kierownicę gdy chcecie wrócić do jazdy na wprost (sam nie wiem jak to bardziej obrazowo opisać). Auto ma ori przebieg 95000.Miał może ktoś taką przypadłość?
  2. Podbijam, też jestem zainteresowany. Ma ktoś może projekt na listwę w jednym kawału/drzwi?
  3. Gdyby ktoś szukał sprzedaję auto żony: https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-1-bmw-118d-143km-automat-pl-serwis-ID6C5CLW.html#08ef0c5483 Więcej info na PW.
  4. Wybrałem ten powyżej, zresztą też polecany przez sprzedawcę. Oczywiście interwałów wymiany pilnuje jak w zegarku.
  5. Dziękuję.
  6. Panowie tak na szybko ile wchodzi oleju do 2.0D 184 km Twin Power Turbo F31? Muszę zrobić zamówienie.
  7. Rozumiem że proces jest następujący: 1. Wchodzę na http://www.bmw.com/update, 2. Wpisuje Vin, 3. Ściągam plik BIN, 4. Kopiuje plik na PenDrive, 5. Podłączam Pendrive do USB (na włączonym zapłonie) czy tylko włączam IDrive?, 6. Wybieram z menu aktualizacja oprogramowania, 7. Czekam aż Idrive się zrestartuje ? Czy mogę tym procesem coś zepsuć? Jak długo trwa cały proces? (tak mniej więcej)
  8. CandyCane nie powiem pocieszyłeś mnie :wink: Będę obserwował płyn. Zobaczymy, narazie nic nie mogę powiedzieć bo znam się z moim "kocurem" dość krótko :)
  9. hmm no nic, zostaje przypomnienie w telefonie :)
  10. W jaki sposób mogę edytować interwały wymian oleju? W tygodniu będę miał wymianę i chciałbym ustawić na 15000?
  11. Wczoraj wracając do domu, widzę z daleka czarną chmurę dymu unoszącą się w powietrzu - myślę "oho! pewnie F30 się wygrzewa!". Jednak dojeżdżając bliżej dostrzegłem, że jara się wielki dostawczak DPD. Ciekawe ile paczek spłonęło. :roll: W żołnierskich słowach BOGO_30. Akcja dotyczy wadliwych chłodnic spalin EGR. Z chłodnic wyciekał płyn i dochodziło do pożarów. Kilka samochodów spłonęło. Może nawet więcej niż kilka. Obserwuj poziom płynu chłodniczego, a konkretnie jego spadek. Dzięki Panowie wiecie jak to jest, tym bardziej, że dbam o swoje auta a niedawno kupiłem F31. Także chyba pozostaje dzwonić od czasu do czasu do ASO i sprawdzać jak Pisze Kozenko płyn chłodniczy. Czytałem też, że w kolektorze są te nieszczęsne klapki, pytanie czy przy 80 000 coś się może wydarzyć (chyba mam wrażenie, że to loteria i każe sprawdzić mechanikowi przy najbliższej wymianie oleju). Dzięki
  12. A czy można ten EGR jakoś wyczyścić samemu tak profilaktycznie? Gdzie on dokładnie się znajduje?
  13. U mnie to wygląda tak: Auto z 2014 roku. Dzwoniłem do jednego ASO powiedzieli (Tłokiński Łódź), że nie mają informacji o tym, że auto jest objęte reklamacją to samo potwierdzili mi w drugim ASO (Janki Wwa). Dodatkowo otrzymałem informację że mam się dowiadywać co jakiś czas bo to się zmienia. To jak to w końcu jest wszystkie czy tylko pojedyncze sztuki mają zgłosić się na serwis?
  14. Czytam ostatnie 5 stron i powiem szczerze, zgłupiałem. Co polecicie do F31 N47T 184km, 2.0D 2014r jazda 80% miasto 20% trasa. Noga średnia :) zależy od nastroju :). W swojej "starej" poczciwej 118d lałem Valvoline ale tu czytam, że nie jest zbyt dobry hmmm :mad2: Będę wdzięczny za sugestie, muszę w tym tyg wymienić olej. p.s przebiegi roczne max 15 000
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.