Skocz do zawartości

Hyro

Zarejestrowani
  • Postów

    174
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Hyro

  • Urodziny 12.08.1981

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E38 750iL
  • Lokalizacja
    DUBLIN

Osiągnięcia Hyro

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. Witam! Dzięki za ten opis, interfejs w INPIE i DIS'ie działa poprawnie z kartą I-Tec. Pytanie jeszcze odnośnie Ediabas.ini, w tym pliku, interfejs ustawiony jest na ADS, jeżeli zmienię na STD:OBD (co potrzebne jest do SSS Progman) to niestety SSS nie łączy się, czy jest jakiś sposób aby na ustawieniach STD:OBD interfejs połączył się przez kartę I-Tec? Dodam jeszcze, że przy fizycznym porcie wszystko działało prawidłowo, z ustawieniami ADS oraz STD:OBD. Z góry dzięki za pomoc!
  2. chyba nie wiesz o czym tu piszemy, M52TU to jest nowszy silnik niż M52, przypomina M54, kolektory od M54 są inne, wydech od 328i nie podejdzie... chłodnica z E39 jest za szeroka, węże spinane na szybko złączki, widzę że tego nie robiłeś a piszesz o tym jak o czymś co robisz na co dzień... EWS jest całkiem inny, nie ma transmitera w E39, chip w kluczu jest na płytce... To co ty robisz jest jak bułeczka z masłem, wkładasz praktycznie ten sam silnik, wtyczką X20 podłanczasz się do budy, zamieniasz albo usuwasz z DME EWS'a, podmieniasz pestkę w kluczu, kilka pierdół do podłączenia i wyjazd z resztą odkopałeś temat który już dawno jest ogarnięty, powiem więcej, silnik M52TUB28 już dawno z tego auta wyleciał i zastąpił go mocniejszy...
  3. to nie takie proste, trzeba było pogrzebać w kabelkach i odpowiednie wtyczki podłączyć, nic nie jest plug and play, trzeba mieć schematy jednego i drugiego auta i po kolei łączyć kable silnika z budą, inne są kolektory wydechowe, przewody od wspomagania, inaczej leży dolot, cały układ chłodzenia jest inny węże są całkowicie inne i na pewno jeszcze czegoś nie wymieniłem... ale auto chodzi
  4. nerwus mam to samo, możesz napisać tutaj co z tym problemem zrobić? na Launch'u nie ma problemu a na tym fejsie od Ciebie jakoś nie hula BMW M3 95 z lipca, inpa nie wykrywa sterownika silnika a gdy wybieram skanowanie ogólne to wszystko się wiesza po chwili W Disie w ogóle nie wykrywa mi auta a jak chce coś zrobić manualnie to jest to samo...
  5. Każdy silnik jest inny, ale jak decydujesz się na zmianę silnika na większy to chyba logiczne że zwiększy się spalanie???? Co innego jak zmieniałbyś r6 2.0 na 2.5 czy 2.8 albo v8 na v12, tam spalanie w zależności od jazdy może być nawet mniejsze w większych pojemnościach z racji tego, że są mocniejsze i łatwiej im się zebrać. Do swapa potrzebny będzie wał napędowy (o ile wymienisz skrzynię), sprżęgło z z dwumasem, stabilizator, łapy silnika, wydajniejsza chłodnica, kolektory wydechowe i wydech, dyfer może ma inne przełożenie, ale jeździć będzie, jeżeli masz bębnowe hamulce to wypadało je zmienić na jakieś tarczowe. W zależności od rocznika, trzeba przerzucić EWS.
  6. Witam wszystkich zainteresowanych tematem, posiadam E36 323i z 95 roku oraz kompletny silnik M52TUB28 z BMW E39 z 2000 roku, chciałbym się dowiedzieć co potrzebuję do swapa żeby silnik odpalił? Największy problem wydaje mi się będzie z EWS, kluczyk jest już nowy , gdzie pestka wbudowana jest w płytkę pilota, jak to wygląda z odczytem pestki, czy wystarczy zwój przy stacyjce od E36 czy musi być od tej E39? Ogólnie co jest potrzebne aby ten silnik zadziałał w mojej E36?
  7. W DISie wchodzisz na coding i jak znajdziesz opcje zwiazana z recodingiem gazu, postepujesz zgodnie z opisem po czym zostawiasz auto wylaczone na 10s i po odpaleniu powinno wszystko dzialac.
  8. OK dzięki bardzo, udało mi się zaadaptować to już w DISie
  9. Mam ten sam problem, nie mogę się podłączyć do strony lewej ani prawej silnika, jedynie mogę wejść do EML ale tam adaptacja pedału gazu nic nie zmienia, cały czas wyświetla błąd sensora pedału gazu, a na desce rozdzielczej pokazuje się komunikat : ENGINE FILESAFE PROG... Używam interfejsu od Nerwusa oraz INPA wersja 10.0.0.5 (2006), ale nie mam możliwości wejścia do modelu silnika M73 left i right, tylko EML... Czy można jakoś przywrócić watrości domyślne aby pedał gazu spowrotem zaczął działać?
  10. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=GJ01&mospid=48542&btnr=24_0696&hg=24&fg=10 czyli nr 11 na rysunku? Dziękuję za odpowiedź.
  11. to jest czujnik wałka rozrządu a nie wału korbowego... wystarczy ściągnąć obudowę silnika i wtyczka jest widoczna... to szukamy dalej...
  12. Gdzie w BMW E38 750iL znajduje się czujnik położenia wału korbowego?
  13. Świetnie, dzięki za pomoc!
  14. czyli jak jest czerwona lampka na czytniku to co sie dzieje? mam wlasnie taki problem ze MK4 nic mi nie czyta, czy to software czy to mapy... na DVD czasmi sie swieci lampka czerwona a czasmi miga... co mozna z tym zrobic?
  15. Hyro

    Znika olej po remoncie silnika

    ok dzięki bardzo
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.