Skocz do zawartości

gmp

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Wroclaw

Osiągnięcia gmp

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Po sporowadzeniu wyminilem automat na manual- calosc wyciagnieta z jakiegos rozbitego auta. Po pewnym czasie zaczalem wyczuwac dragania przy przyspieszaniu (oklice 25km/h) Gdy stalo sie to ucizaliwe- okzalo sie ze podpora jest peknita. Po zespawaniu zmniejszylo sie ale nadal wystepowal, Niedawno zaczelo mi walic dosc mocno(popora peknela z dwoch stron) i wyminilem podpore na ta z automatu ( wygladala solidniej) Mocne drgania ustapily , ale nadal czuje ze przy mocniejszym pprzyspiesznaiucos drzy. Nie wiem juz co to moze byc. Wal na "oko i reke" nie ma luzow na krzyzakach. Dragania sa wyczuwalne przy mocniejszym przyspieszaniu (ok 25km/h i wydaje mi sie ze tez w okolicach 45km/h). Co to moze byc? Dodam ze podpora wyglada calkiem rzesko, zadnych pekniec, guma solidna.
  2. Mialem takie cos po strzale, okazalao sie ze byla to wina przeplywomierza, cos nie kontaktowal slizg z plytka, - podgialem troche i jest OK, Zdejmij przykrywke od potencjometru przeplywomierza i sprawdz woltomierzem napiecie ze slizgu- powinno plynnie narastac, w miare przekrecania. Oczywiscie zaplon musi byc wlaczony. Jesli skacze to znak ze brak styku slisgu z plytka.
  3. Mozna sie podlaczyc pod czujnik temperatury,na termstorze i regulator PWM dla silnika wentylatora. - bedzie lepeij niz wisko, bo mozesz zrobic zeby nie krecil sie gdy jest zimny silnik. Jak znajde schemat to podrzuce. Koszt elemetow elektonicznych to ok 15zl. A co do zamiany, moj kumpel w ford_sierra wyminil wisko na silniki elktryczne i jest zadowolony.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.