_progress
Zarejestrowani-
Postów
240 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Informacje osobiste
-
Moje BMW
Obecnie Szukam...
Osiągnięcia _progress
Współpracownik (7/14)
0
Reputacja
-
Brak wejścia do OBD2 E90 LIFT 320d
_progress odpowiedział(a) na _progress temat w E90, E91, E92, E93
Na pewno nie Anglik bo po vinie sprawdzałem przed kupnem... Jakieś inne pomysły? -
Witam wszystkim forumowiczów, Mam dość nietypowy problem. W mojej e90 lci 320d 177km nie mogę znaleźć wejścia do OBD2, żeby podłączyć komputer. Po lewej stronie przy drzwiach jest co prawda zaślepka z napisałem OBD2, lecz po jej ściągnięciu jest pusto. Jutro za dnia zrobię zdjęcie, żeby pokazać na forum jak to wygląda po ściągnięciu osłony aczkolwiek prosiłbym wszystkich o opinie, gdzie mogę znaleźć inne podłączenie do kompa. Dodam, że nie mam takiego czegoś jak obrazek poniżej: http://www.pelicanparts.com/BMW/techarticles/BMW-3-Series-E90/ELEC-Reading_Fault_Codes/images_med/pic02.jpg Jakby tego w tym miejscu nie było. Wydaje mi się, że kiedyś podłączałem w tym miejscu komputer. Z góry dziękuję za opinie.
-
e90 325i WBAPH31090A168749
_progress odpowiedział(a) na hat0 temat w Co sądzicie o tym BMW z ogłoszenia? Opinie na temat samochodów na sprzedaż
ładna sztuka ale cena nie za niska? -
Data for vehicle identification number: WBAVS91010KZ86143 Model description: 335d Market: Europa Type: VS91 E-Code: E91 Chassis: touring Steering: links Doors: 5 Engine: M57D30T2 - 3,00l (210kW) Drive: Heckantrieb Transmission: automatisch Body Color: Titansilber Metallic (354) Upholstery: Sonderpolsterung (Z1XX) Production date: 10.04.2007 Assembled in: München Code Serienausstattung Standard Equipment S321A Exterieurumfänge in Wagenfarbe Exterior parts in vehicle color S520A Nebelscheinwerfer Fog lights S548A Kilometertacho Kilometer-calibrated speedometer S851A Sprachversion deutsch Language version German Code Sonderausstattung Optional Equipment S205A Automatikgetriebe Automatic transmission S217A Aktivlenkung Active steering S249A Multifunktion für Lenkrad Multifunction f steering wheel S2MEA BMW LM Rad M Doppelspeiche 194 BMW alloy wheel, M double spoke 194 S302A Alarmanlage Alarm system S322A Komfortzugang Comfort access P337A M Sportpaket M Sports package S417A Sonnenschutzrollo Tür hinten Roller sun vizor, rear door S418A Gepäckraumpaket Luggage compartment package S423A Fussmatten Velours Floor mats, velours S428A Warndreieck und Verbandstasche Warning triangle and first aid kit S430A Innen-/Aussensp. mit Abblendautomatik Interior/outside mirror with auto dip S431A Innenspiegel automatisch abblendend Interior mirror with automatic-dip S470A Isofix-System Isofix-System S481A Sportsitz Sports seat S488A Lordosenstütze Fahrer u. Beifahrer Lumbar support, driver and passenger S494A Sitzheizung Fahrer/Beifahrer Seat heating driver/passenger S4ADA Interieurleisten Alu Längsschliff fein Interior trim strips, alu, brushed, fine S4AEA Armauflage vorn verschiebbar Armrest front, retractable S502A Scheinwerferreinigungsanlage Headlight cleaning system S507A Park Distance Control hinten (PDC) Park Distance Control (PDC), rear S521A Regensensor Rain sensor S522A Xenon-Licht Xenon Light S524A Adaptives Kurvenlicht Adaptive Headlights S534A Klimaautomatik Automatic air conditioning S544A Geschwindigkeitsregelung mit Bremsfunkt. Cruise control with brake function S563A Lichtpaket Light package S5ACA Fernlichtassistent High-beam assistant S609A Navigationssystem Professional Navigation system Professional S612A BMW Assist BMW Assist S620A Spracheingabe Voice control S633A Vorbereitung Handy Business Preparation, mobile phone, Business S676A HiFi Lautsprechersystem HiFi speaker system S6AAA BMW TeleServices BMW TeleServices S704A M Sportfahrwerk M Sports suspension S710A M Lederlenkrad M leather steering wheel S715A M Aerodynamikpaket M Aerodynamics package S760A Hochglanz Shadow-Line High gloss shadow line S775A Dachhimmel anthrazit Headlining anthracite P7R7A Innovationspaket Innovation package P7RSA Paket Comfort Package Comfort L801A Länderausführung Deutschland National Version Germany S863A Händlerverzeichnis Europa Retailer Directory Europe S879A Bordliteratur deutsch On-board vehicle literature German S8SPA Steuerung COP Control unit COP S940A Sonderwunsch Ausstattung special equipment BMW Individual Individualausstattung ---- Steuerung Individual Hinweisschild BMW Individual Z1XX Sonderpolsterung Erweiterte Lederausstattung Merino amarone (Nr. 8 025 168): - Modul Sitze mit Ablagenetz - Modul Tuerverkleidung Naehfaden in morello (Nr. 7 016 622), Farb Nr. 1574 D. Steppzwirn in morello (Nr. 7 016 610), Farb Nr. 1574 D. -------------------------------------------------------------------- Steppzwirn fuer "Sakkokappnaht": Steppzwirn in tan RR (Nr. 7 072 183), Farb Nr. 1142 A. -------------------------------------------------------------------- Nahtbild der Sitze vorne und hinten wie Sportsitz Individual. Restliche Innenausstattung wie bei Leder Dakota schwarz, Schl.Nr. LCSW. 0940 Sonderausstattung gemaess Sonderwunsch Dekorleisten in Edelholz "Birke anthrazit".
-
Wydaje mi się, że mógł tak powiedzieć z dwóch przyczyn: 1) Sprzedający jest tzw. burakiem. 2) Sprzedający jest lekko zmęczony sprzedawaniem auta - wiem po sobie jak czasem można zniesmaczyć się do ludzi po kilku telefonach z głupimi sugestiami etc. Sprawdź dokładnie auto - to jest najlepsze rozwiązanie.. Myślenie o cenie etc. nic Ci nie da, dopóki nie przekonasz się co to za auto.. Taka moja opinia :)
-
Z tego co mi się wydaje regulacja jest głownie na śrubach i w sumie regulacja to żaden problem. Sprawdź dokładnie wszystkie śrubki jak wkręciłeś może któraś jest za mocno/za lekko dociągnięta.
-
w Pierwszej kolejności sprawdź dokładnie skąd jest wyciek. Umyj dokładnie skrzynie, przejdź się kawałek i szukaj, a na pewno znajdziesz.. Tylko po umyciu nie jedź daleko i szybko bo wiatr rozwieje olej i będziesz miał utrudnione zadanie.. Kiedyś miałem podobny problem, aczkolwiek nie w x3 i wyciek był z krótca od strony kabiny z silnika. Dokładnie ciekł płyn chłodniczy, lecz ściekał centralnie na skrzynie i wyglądało jak ze skrzyni
-
Takie problemy są najgorsze.. ile razy to nie mogłem otworzyć maski.. Nigdy nie miałem takiego problemu, aczkolwiek radziłbym abyś poszukał w necie rysunek techniczny budowy schowka. Nie bardzo wiem jak wygląda sprawa w e60 ale może trzeba rozkręcić od boku plastik i dostaniesz się w taki sposób do wnętrza
-
W pierwszej kolejności może sprawdź kompresje na każdym cylinderze ale najważniejsze jeżeli się nie znasz to pojedź do dobrego mechanika.. Silnika nie trzeba będzie wymieniać w całości prawdopodobnie tylko do lekkiego remontu...