Skocz do zawartości

daaanielt

Zarejestrowani
  • Postów

    201
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana daaanielt w dniu 16 Stycznia

Użytkownicy przyznają daaanielt punkty reputacji!

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F15
  • Lokalizacja
    kłodzko

Osiągnięcia daaanielt

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

1

Reputacja

  1. Kupiłem 21" model 612M opony Michelin Pilot Super Sport przód 285/35 tył 325/30 (zwykłe, nie runflat) i jestem bardzo zadowolony. W porównaniu do 20" +runflat nie ma spadku komfortu, a i opony są super, ciche, z dużym rantem, bardzo dobrze trzymają na zakrętach i kozacko wyglądają.
  2. Jeśli chodzi o koła 21" biorę pod uwagę tylko nie runflaty
  3. Witam. Z racji tego, że obecnie mam felgi 20 cali y-spoke 469M, które wymagają lekkiej renowacji, a 2 opony letnie mam zjedzone noszę się z zamiarem zostawienia tych kół na oponach zimowych i zakupem na lato 21". Czy ktoś ma założone u siebie 21 cali? Jakie są wrażenia z jazdy? Chodzą mi po głowie felgi OEM 612M (używki), bądź nowe z firm typu Vossen, OZ. Na rynku jest sporo podróbek OEM czy Hamann ale ryzyko jest trochę chyba takie zakładać?
  4. daaanielt

    Dobór opon

    podejdą jak nie zależy Ci na wyglądzie bo pewnie masz m-pakiet i trochę będą szczuplutkie..
  5. daaanielt

    Dobór opon

    Miałem wcześniej E70. założyłem na lato jakieś chińczyki. Niby normalnie się jeździło. Po jakimś czasie padła skrzynka rozdzielcza z xdrive. Później gdzieś doczytałem, że częsta przyczyna awarii to opony bez homologacji BMW. Od tamtej pory kupuję tylko renomowanych firm.
  6. Przy drążku jest sprężynka z magnesem, która informuje czy jest w pozycji P w dźwigni zmiany biegów. I to jest prawdopodobną przyczyną. Miałem usterkę, wymieniłem drążek na używkę. minęły z 2 lata i znowu się pojawił. Jakby ktoś ogarnął to będę wdzięczny za podpowiedź.
  7. Zmieniałem mapę w e70 z 235 na 280KM w renomowanej firmie tuningowej. Przez 100tk regeneracja ASB z regeneracją konwertera, regeneracja skrzynki rozdzielczej, wtryski padały po kolei co jakiś czas, wymiana konwertera ASB. Sprzedałem przy 220tk Już się wyleczyłem z wszelkich chipów... Masz 381KM i chcesz więcej to zmień na F85. M50D jest już i tak na maksa wyżyłowany, a części do tego modelu to nie ta sama półka co 30d czy 40d.
  8. daaanielt

    Felgi 21"

    Witam Chciałbym czy ktoś jeździ latem na kołach 21"? Jakie odczucia co do komfortu? Jeżdżę obecnie na 20" i zastanawiam się czy na lato nie zmienić na 21"
  9. Witam wszystkich. Chciałbym zapytać czy ktoś miał do czynienia w ostatnim czasie z gwarancją Euro Plus? Na jakich zasadach jest honorowana na terenie PL? Auto zakupione z programu BMW Premium Selection w niemieckim salonie BMW.
  10. Ja zmieniłem na LCI, w serwisie dołożyli mi ten kabelek z tego co pamiętam pod wykładziną w okolicy pedałów ale stwierdziłem, że bez sensu moim zdaniem jest to aby ringi się ściemniały i go przecięli. Jeżdżę tak kilka lat i jakoś nie ma problemów żeby kogoś coś oślepiało.
  11. Nie jestem w temacie do końca może ktoś się udzieli ale wydaje mi się, że trzeba opuścić tylko sanki silnika
  12. Skrzyni się nie demontuje. Niestety bez rozcięcia konwertera nie da się tego stwierdzić. Możesz podjechać do serwisu ASB żeby się przejechali i ocenili czy szarpanie pochodzi od skrzyni. Jeśli skrzynka rozdzielcza jest ok to w/g mnie konwerter. To szarpanie jest przy delikatnym przyśpieszaniu na wyższych biegach przy zakresie 1500-1800obr? Ja ten temat już przerobiłem, że w sumie dwukrotnie dałem się nabić na jakieś 7k (w E53 i E70) za remont ASB, gdzie duże prawdopodobieństwo było, że po wymianie tylko konwertera wszystko by było ok. Jeśli skrzynia biegi zmienia płynnie bez nagłych szarpnięć czy "kopnięcia" na jakimś biegu powinna sama wymiana konwertera pomóc, a nawet jeśli nie konwerter to nie uszkodzi ci się w chwilę tym bardziej, że masz rok gwarancji na nowy. U mnie średnio w woj. koszt wymiany konwertera kosztuje 500zł, gdzie montaż i demontaż skrzyni to już 1500zł, a po rozebraniu nie obędzie się bez kpl nowych uszczelek, gdzie najtaniej wychodzi to jakoś z regeneracją konwertera min. 4k
  13. Skrzyni się nie demontuje. Niestety bez rozcięcia konwertera nie da się tego stwierdzić. Możesz podjechać do serwisu ASB żeby się przejechali i ocenili czy szarpanie pochodzi od skrzyni. Jeśli skrzynka rozdzielcza jest ok to w/g mnie konwerter. To szarpanie jest przy delikatnym przyśpieszaniu na wyższych biegach przy zakresie 1500-1800obr?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.