Skocz do zawartości

holender1

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e70 3.0si

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia holender1

Debiutant

Debiutant (2/14)

  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. czy ktos wie gdzie w lubuskim lub w wielkopolskim można ograniczyc egr komputerowo!!
  2. witaj!nie wiem ja sie poddałem z tym błędem nie mam spadku mocy nie kopci więc jeżdżę tak,a wymieniłem wszystko co piszą na forum,że może to lub tam to,tylko się wykosztowałem troszku kasy zero zmian raz gaśnie potem sie zapala ta kontrolka i tak do zajebania
  3. witam panowie w servisie stwierdzili że problemem może być brak klapek,dlatego jest ten błąd,a ja podmieniłem przepływomierz na jakiś stary i nie wywala mi teraz kontrolki na desce ale gdy podepnę pod inpe to mam w dalszym ciągu błąd 4501 masakra o co chodzi
  4. hm :D umówiłem się w Gorzowie do Boscha serwis bo wykasowali mnie tam trochę sianka więc niech kombinują teraz za darmo zobaczę co wymyślą w środę :idea:
  5. witam!wymieniłem ten czujnik doładowania ciśnienia na nowy i nic nie pomogło!!!dalej mam błąd 4501 Exhaust Gas Recirculation,wyskoczył po 4 dniach
  6. hej!jestem w górach właśnie ale jak wrócę to kupię nowy czujnik doładowania ciśnienia może akurat to jest to! :cool2:
  7. hej! papik nie wymieniłem widzę też tego czujnika cisnienia doladowania,ja już po rachunkach dochodzę co wymieniłem czego nie hee :wink:
  8. wiesz Papik wydaje mi się że mam podobny problem jak zielonyrobaczek mam silnik 3.0d 218km błąd się pojawia znika itd...
  9. Siemka Papik!po zmianie silnika gołego słupka mam błąd 4501 Exhaust Gas Recirculation ?? :!: osprzęt jest z poprzedniego silnika,nie ma spadku mocy nie puszcza dymu jest super ale mam ten właśnie niemożebny błąd,wymieniłem wszystko oprócz przepływomierza włożyłem już około 2tyś zł i mocno jestem nie zadowolony bo mam ten błąd,a pisałeś coś o etc zmianie na inny i pytanie jest moje takie czy to rozwiąże problem!! :cool2:
  10. etc-czyli zmieniłeś na używkę inną i jest gut bez adaptacji czy jak to wyglądało jeśli możesz opisać mi dokładniej temat!
  11. siema papik nie no bez jaj!za daleko troszku mam do wawy...może wiesz co muszę zrobić z tym błendem bo ręce mi opadają
  12. witam!mam podobny problem z moją bmw e60 3.0d a mianowicie po wymianie silnika samego słupka osprzęt został ze starego od roku czasu zmagam sie z błędem 4501,robiłem już wszystko na własną rękę wymieniałem wężyki,zawór egr,elektrozawory egr i ni,byłem w Gorzowie wlkp. w serwisie Bosch wykasowali mnie 1300zł i bez zmian,wymienili jeden elektro zaworek zrobili adaptacje zaworka,uszczelki pod kolektorem ssącym i dalej mam tą samą czapę,pomocy gdzie tkwi problem... : :mad2:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.