Skocz do zawartości

bartiee39

Zarejestrowani
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia bartiee39

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Wiadoma sprawa , nie oczekuje temp 90 stopni, uważam że temp prawidłowa jest w granicy 95 stopni a w mieście koło 100, dlatego nie wiem czy szukam sobie problemu czy słusznie sie obawiam, to co jest odpowiedzialne za układ chłodzenia wymieniłem na nowe oprócz wiska i zastanawiam sie czy jego też nie wymienić bo może się za późno spina
  2. Może i te temperatury są prawidłowe ale w mieście, a u mnie jest te 102 stopnie w trasie. Wisko zasprzęgla sie przy 104 stopniach, a rlektryczny wiatrak chyba nie działa, klima mi nie działa jak włączam klime to wiatrak ani drgnie. Nawet jak przeciągne klika biegów to i tak ta temperatura stoi na tych 100 w góre ehhh :(
  3. Hmmm Panowie jednak coś jest nie tak z moim układem chłodzenia. Teraz temperatura z climatronikiem nastawionym na zimne powietrze to i w trasie i w mieście 102 -104 stopnie :( . Podczas jazdy wisko sie nie zapina ale gdy tylko zatrzymam się odrazu się włacza. Ehh nie wiem co jest grane juz mi pomysłów brakuje. Węze gorące dolny i górny chłodnica cała gorąca. Wymieniłem raz jeszcze termostat na behra 92 ale nic to nie dało. Gdy włącze climatronika na gorące powietrze temperatura maleje do 94 stopni. Pod korkiem żadnych mazi płyn czysty olej też. Silnik chodzi normalnie nic sie nie dzieje niepokojącego. i Ogólnie zauwazyłem ze jest taka zależnośc im szybciej jadę tym większa temp. Gdyby nie test nr. 7 to nie wiedziałbym nawet, że coś takiego sie dzieje. Problemy zaczeły się dziać po zmianie oryginalnej chłodnicy na nissensa i oryginalnej pompy wody na ruvilla. Ma ktos jeszcze jakies pomysły?
  4. Wracając do mojego problemu , wymieniłem obudowę termostatu na metalową i nowy termostat raz jeszcze. Obudowa pasuje idealnie i juz zadnych wycieków nie ma. Temperatura jest bez zmian, według testu nr.7 wisko zasprzęgla się przy 102 stopniach, podczas normalnej jazdy mam cały czas 97 czasem 98 stopni węże gorące chłodnica cała gorąca.
  5. Pompa jest nowa a wyciek ewidentnie z obudowy termostatu widać go dokładnie, kupie alumioniowa obudowę i to powinno załatwic problem
  6. Pompa jest nowa a wyciek ewidentnie z obudowy termostatu widać go dokładnie, kupie alumioniowa obudowę i to powinno załatwic problem
  7. Pompa jest nowa a wyciek ewidentnie z obudowy termostatu widać go dokładnie, kupie alumioniowa obudowę i to powinno załatwic problem
  8. No własnie cena niższa od plastikowej, tylko ciekawe jak z jakoscią wykonania ale wydaje mi się że będzie lepiej spasowana do bloku.
  9. A może kupić taką: http://allegro.pl/obudowa-termostatu-bmw-5-e39-520-523-528-7-e38-i4949029008.html
  10. Wydaje mi się, że obudowa jest cała, cieknie na łączeniu między blokiem a obudową widać to dokładnie. Wcześniej miałem obudowy febiego i one były krzywe juz na pierwszy żut oka. Kupię uszczelkę na obudowę i oring na termostat i poskręcam to równo i mam nadzieje, że będzie dobrze. Już mam dosyć tego, stara obudowa pyła poskręcana tylko na silikon i nie ciekło nic a wymieniłem ją tylko profilaktycznie przy wymianie termostatu ehh
  11. Raczej każdą strone starałem się równo dokręcać. Hmm co teraz radzicie kupic nową uszczelkę i jeszcze raz to poskręcać czy nowa obudowa znowu?
  12. Jasne uszczelka też z aso, wżerów nie ma żadnych, dziwna sprawa
  13. Mam winowajce ubywającego płynu jest nim obudowa termostatu. Płyn ucieka od dołu, ale co dziwne wymieniałem już 2 obudowy a teraz mam oryginalną z aso i dalej cieknie. Nie wiem co jest grane, oczywiście obudowa wymieniana wraz z nową uszczelką. Teraz chyba skręce to na silikon wysokotemperaturowy, jak myslicie?
  14. Poradzi coś ktoś? :(
  15. Powiem szczerze, że tak nie robiłem. Jutro będę próbował odpowietrzać do skutku. Dzięki za pomoc :) No i układ odpowietrzony jest cały, chłodnica się już nagrzewa w całości ale w sumie nic to nie dało. Temperatura nadal jak była tak jest 98 stopni. Nie wiem sprawdzałem termostat to według testu nr 7 otwiera sie przy 93-94 stopni.. Będę chyba tak jeździł, aa i byłem na komputerze i pokazało mi własnie jakiś czujnik temperatury. I na teście mając 101 stopni na kompie wychodziło 97. Teraz doszedł problem z ubywającym płynem chłodniczym. Po takim porządnym rozgrzaniu auta czuć swąd płynu pod maską, lecz wycieków nie widać nigdzie. Podkładałem karton pod auto na noc lecz karton suchy. Ubywa mi tak 2 kreseczki w zbiorniczku na tydzien. Musi skąds uciekać bo czuć swąd pod maską.Chłodnica jest nowiutka obudowa termostatu tez węze podokręcane.Acha i dodam, że nie mam gazu w aucie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.