Skocz do zawartości

Popek80

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 2010 rok 318d

Osiągnięcia Popek80

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Kolego dziękuje za pomoc. Wyciągnąłem przekaźnik a potem go włożyłem, i jest ok. Pewnie go wymienię bo może zdarzyć się coś takiego jeszcze raz. Jeszcze raz dziękuję, przydało się to co przesłałeś. :cool2: :cool2: :cool2:
  2. Cały czas. Jak odpalę auto, wydaję mi się że działają troszkę szybciej. Nie moge nic zrobić.
  3. Witam Jak wyżej w temacie. Po zamknięciu auta wycieraczki cały czas pracują. Nie mam czujnika deszczu, odłączyłem akumulator na około 20 min i nie pomogło. Proszę o pomoc!!!!!
  4. Witam Koledzy proszę o doradztwo w sprawie chipa. Chce podnieść moc i wywalić filtr DPF. Chciałbym dowiedzieć się troszkę więcej o tym zabiegu. Jakie są wady, zalety, czy po podniesieniu mocy będę musiał zmodyfikować coś mechanicznie w aucie. Jak nie wywale DPFa to jest sens robienia chipa? Jestem zielony w te sprawy, więc proszę o wyrozumiałość. Moje auto e91 2010 rok 318D 2.0 143 KM 300Nm, manual. Po podniesieniu mocy myślałem o 187 KM i 400Nm, chciałbym więcej ale czy to bezpieczne?. Autem będę jeździł jeszcze minimum 5 lat. pozdrawiam i dziękuję za podpowiedzi.
  5. Kolega możesz mi wytłumaczyć dlaczego dpfa niee usuwać?
  6. Witam Koledzy proszę o doradztwo w sprawie chipa. Chce podnieść moc i wywalić filtr DPF. Chciałbym dowiedzieć się troszkę więcej o tym zabiegu. Jakie są wady, zalety, czy po podniesieniu mocy będę musiał zmodyfikować coś mechanicznie w aucie. Jestem zielony w te sprawy, więc proszę o wyrozumiałość. Moje auto e91 2010 rok 318D 2.0 143 KM 300Nm. Po podniesieniu mocy: 187 KM i 400Nm. Autem będę jeździł jeszcze minimum 5 lat. Jestem z Piaseczna koło Warszawy, znacie jakiś dobry warsztat? pozdrawiam i dziękuję za podpowiedzi.
  7. Witam Mam pytanie dotyczące klimy. Mianowicie, jak włączam auto przez chwilę śmierdzi z klimy oraz parują mi szyby. Po około 20 s, problem ten znika. Klima była nabijana, ultradźwięki oraz filtr jest nowy. Proszę o pomoc. Z góry dziękuję.
  8. Świszczało w okolicy podszybia, jak podniosłem maskę. W środku nie.
  9. Witam Udało mi się rozwiązać ten problem. Pod podszybiem jest uszczelka która jest osadzona na szybie, z rowkiem. A plastik (podszybie) ma rancik, rancik powinien wejść w rowek w uszczelce. Rozwiązałem ten problem silikonem ( wiem, mało profesjonalnie ale skutecznie :8) ). Silikon dałem w rowek, i przestało świstać. Pozdrawiam
  10. Witam ponownie Wracając do mojego problemu. Zauważyłem że jak włączę na maxa nawiew, samochodu nie odpalam, to w kabinie jest cisza, świstu nie słychać. Ale jak otworzę maskę, to bardzo głośny świst dochodzi z podszybia. Tzn. między wycieraczkami jest "korek wkręcany" i stamtąd dochodzi świst. Gdy naciskam w tym miejscu plastik świst ustaje. Jest tam jakaś uszczelka? Słyszałem też że to mogą być to klapki "wyrównujące ciśnienie". Tylko nie mam pojęcia gdzie one są. Proszę o POMOC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  11. Witam Mam ten sam problem co kolega. Mianowicie podczas jazdy słyszę świst gdzieś z wentylacji, powyżej 80 Km/h. Jeżeli wyłączę nawiew lub przełączę na obieg wewnętrzny powietrza to świst ustaje. Wymieniłem filtr, nie pomogło. Im szybciej jadę to świst narasta. Proszę o pomoc. Z góry dziękuję.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.