Skocz do zawartości

kec

Zarejestrowani
  • Postów

    70
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 528i 1998
  • Lokalizacja
    Poznań

Osiągnięcia kec

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. W jakich najdziwniejszych miejscach macie wlew gazu?? :P Ja mam w bagażniku za boczną otwieraną klapą. Tak już go kupiłem. Często jak gdzieś jade zatankować to jest niezłe :shock: więc myślę czy to aż tak rzadkie miejsce? :twisted:
  2. To ccfl, najprościej - allegro, kiedyś były bardzo drogie teraz potaniały i można je wyjąć za 140 PLN, ale za nim się zdecydujecie na taką przeróbkę to się zastanówcie - co niektórzy "STYLIŚCI" z tego forum mogą was besztać bo nie będą to ORYGINALNE, poliftowe z żółtymi ringami lampy.
  3. Można i szkła znaleźć z poliftowym kierunkiem. http://img76.imageshack.us/img76/5364/zdjcie43iy4.jpg http://img137.imageshack.us/img137/2448/zdjcie44dm2.jpg
  4. Szkła można wyjąć, świecić będą jeszcze lepiej, wyglądać raczej też tylko jedno ale: szkła te maskują szczeline między soczewka (mijania) i odbłyśnikiem (drogowe) a czarnym plastikiem więc patrząc z boku kiepsko to wygląda. Ja u siebie wypełniłem te odległości czarnym, matowym, giętkim plastikiem więc tego nie widać poza tym u mnie maskują też troche ccfl. Żeby było dobrze to dłubanka po 2-3 godz. na stronę.
  5. No i było się chwalić..!?? Zaraz PANOWIE STYLIŚCI zjadą Cię od Wieśniaka :norty: Kolega Melonik chociaż zasłonił twarz :twisted: :twisted2:
  6. Zwiększone dawki paliwa przez tlen w spalinach - to może byc odpowiedź chociaż na zimno go nie katowałem, zapłony mogły wypadac też przez rozpuszczony syf z baku to jak ktoś wcześniej napisał. I pewnie dlatego było go słychac troche jak V8 :?
  7. No ok, powiedzmy że toluen nie szkodzi. Ale wciąż to samo pytanie: dlaczego komputer pokazuje tak zawyżone spalanie które z pewnością nie jest rzeczywistym? Oprucz dolewki do baku nic więcej się nie zmieniło. No chyba że u mnie jest coś nie tak z autem ale na benzynie jest ok na lpg to samo, po zalaniu potem beną jest to samo co było czyli ok. Zanim je skasowałem na nowy pomiar, średnie spalanie które było liczone od jakichś 8 miesięcy (11,2) w PARE MINUT wzrosło do 15 :!: O wartościach które się pojawiały po resecie już pisałem. To chyba nie jest normalne nawet przy pedale gazu non stop w podłodze. Jeżeli to nie zmieniony skład spalin to jaki czynnik brany pod uwagę przez komputer coś takiego powoduje? W takim razie też nawet jak w baku nie zostało grama benzyny i pojechał bym na samym toluenie to nic w liczeniu spalania nie powinno się zmienić ale tak nie jest. Jeszcze raz: skąd takie (wyświetlane przez komputer) spalanie po dolewce toluenu :?:
  8. Tą instalkę robi sie bardzo prosto, żeby było starannie to jakaś godzinka roboty. Prowadzisz z plusa na kolektorze przewód na bezpieczniku (3A do cclf, jak będzie mniejszy to nie zawsze będą swieciły wszystkie pełnym światłem) do przekaźnika, drugi z masy samochodu też do przekaźnika który będzie umieszczony np. przy reflektorze a do nóżek zasilających przekaźnik podpinasz przewody od postojówki, do pozostałych 2 nóżek przekaźnika podpinasz ccfl i wszystko w temacie. Załączasz postojówki - przekaźnik działa i puszcza napięcie na ringi. Druga strona tak samo. Przewody tylko trzeba puścić zwłaszcza ten od plusa w grubszej izolacji no i taką drogą do reflektora że jak sie silnik rozgrzeje to żeby go gdzieś nie przepaliło. Wrazie czego to jeszcze jest bezpiecznik. Sygnał sprawdzający żarówki jest tak słaby że nie jest w stanie odpalić przekaźnika więc nie miga nic nawet podczas włączania postojówek, co występuje prawie u wszystkich zakładających ccfl'ki :norty:
  9. Też mam z 98 i zupełnie to samo, sprawdzałem na różnych diodach i ciągle migało a diody się przepalały po tygodniu, potem ringi ccfl i to samo, tragedia więc w końcu zrobiłem instalkę na przekaźniku 12V i teraz jest ok, nie migają nawet jak na początku komp sprawdza żarówki :cool2: (przy ccfl śmiesznie to wyglądało bo one mocno świecą - jak bym na pare sekund załączył jakiegoś strobola :norty: )
  10. całkiem możliwe napisałem że to może efekt placebo więc mogło to być tylko moje odczucie Zrób sobie takie samo doświadczenie, nic trudnego i przed wciśnięciem gazu w podłoge skasuj średnią wartość spalania potem obserwuj wartości które się pojawiają na wyświetlaczu. Poza tym jeżeli komp nie czyta m. in. ze spalin to dlaczego pokazuje taki kosmiczny wzrost spalania??
  11. A więc Panowie sprawdzone organoleptycznie :P W baku zostały mi jakieś 3 litry wachy - do tego dałem litr Toluenu czyli wyszło jakies 25 % Objawy: -dzwięk silnika zaczął trochę podlatywać V8-ka, -nieznaczny wzrost mocy ale może to efekt placebo :D -i teraz uwaga!!: odczyt spalania z komputera 48l/100 km :shock: Czyli komputer liczy też spalanie z lambdy. Zrobiłem na tym pare kilometrów i żeby mi się od tego nie rozpusciła pompa paliwa zalałem na full wachą i spalanie wróciło na 14l (miejskie). Podobno niewielkie ilości toluenu co jakiś czas dobrze czyszczą wtryski i uzdatniają wodę odkładającą się w baku ale przy takiej ilość jak zapodałem na dłuższą mete zwykła pompa i reszta układu paliwowego raczej nie wydoi bo toluen świetnie sobie radzi z gumą i cząścią tworzyw sztucznych :norty: Korzyści: -praktycznie żadne (no może poza tym uzdatnieniem wody z baku)
  12. Coś w rodzaju Shell V-Power to się może z tego zrobi przy 10% ale po co leją tego pół baku..? :? Może starczy trochę zmienić soft i COŚ się zaczyna dziać.. :twisted: tylko co? :P Jeżeli jest bardziej energetyczny to.. może np. wywala tłoki w kosmos razem z głowicą :norty: Nikt tego jeszcze nie próbował? Chociaz na jakimś starym rzęchu? :P
  13. Witam! Przypadkowo trafiłem na jakąś stronę zachodnią (teraz nie mogę już jej odnaleźć mimo starań bo historia była kasowana) o dodawaniu do benzyny TOLUENU od 10 do nawet 50% :shock: I daje to podobno konkretnego powera nie masakrując przy tym silnika :? Spotkaliście się może z takimi praktykami? Może ktoś ma jakieś doświadczenia.. I jak takie dolewki znoszą rzędówki BM-ek?
  14. Tutaj jest link: http://tech.bentleypublishers.com/servlet/JiveServlet/download/71-26581-258917-3865/REPAIR%20OF%20LCM%20ON%20A%20E39.pdf Na jednym ze zdjęć jest zaznaczony strzałką z napisem "R.Highbeam" tranzystor odpowiedzialny za prawe drogowe światło (a raczej są wzkazane dziurki w płytce po wylutowanym już tranzystorze). Ten trzeba wymienić. Tranzystor który musisz zakupić to BTS425L1. Ja go wymieniłem i wszystko ok. Uważaj tylko jak będziesz odchylał inne tranzystory przy wyjmowaniu dużego radiatora żeby nie ułamać nóżek :)
  15. Jeśli o mnie chodzi to przez 2 lata jeżdziłem 100% ori przed liftem i nie zmieniłem nic w aucie nawet kierunki były pomarańczowe bo mnie te zmiany nie brały. Fakt że podobały mi się tylnie ori neony poliftowe, ale przód żaden szał, ringi ledwo co widać. Dopiero jak zobaczyłem efekt jaki daję ccfl zacząłem myśleć o zmianach. Tylko jak miałem wypluć ponad 2k za ori xenon poliftowy i potem piec lampy w piekarniku aby je rozkleic (bo się naczytałem że ciężko je rozkleić) i zmieniać na ringi które widać, podjąłem decyzje o przeróbce swoich starych lamp które są na zwykłych zatrzaskach, a te 2k przeznaczyć na zbożniejszy cel. I tak ponad 99,9% nie rozróżnia modeli BMW nie wspominając już o rozróżnieniu ori lamp w e39 co z pewnością potrafi większa część tego forum. Więc wydawać kasę na nowe a stary xenon wywalic na gimele albo sprzedać na allegro za jakieś grosze skojarzyło mi się tylko z szastaniem kasą dla zachcianki. Jak na przód ringi to i tył trzeba było zmienić ale tu już nie było alternatywy bo jedyne jakie mi się podobały i jakoś świeciły to ori neony i takie też wrzuciłem. Nie wiem jak te ccfl'ki będą się dalej spisywać i czy nie zaczną się sypać albo topić przetwornice bo mam je od miesiąca. Jak będą problemy to wywale je i trza będzie wstawić ori xenon bo tych neonów już z tyłu nie wywale :cool2: ale narazie jest ok i mi się podoba, innym nie musi. A Ty _Kris_ wyluzuj trochę z tym swoim wieś tuningiem, więcej tolerancji, puszysz się z tymi swoimi ori lampami jak byś tyrał na nie przez 2 lata :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.