Skocz do zawartości

bmw_driver

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e91 320d 2007 M47TU2 161KM

Osiągnięcia bmw_driver

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Fajnie ze podzieliles sie swoim doswiadczeniem, u mnie tez wymiana swiec zarowych poszla gladko, kolektor wymyty wlasnie karcherem. Po wymyciu kolektora klapki zaczely normalnie chodzic, bo przed wymyciem, klapki chodzily bardzo ciezko (reczne proby ruszenia klapek po demontazu kolektora), mozliwe ze na skutek nagromadzenia tego calego syfu Po pozniejszej wymianie termostatu ( w tym celu trzeba bylo zdemontowac chlodnice EGR) zaczalem odczuwac zapach spalin w srodku, mozliwe ze nie skrecilem dobrze chlodnicy z zaworem, takze dzieki za wzmianke
  2. termostat EGRu, nie wplywa specjalnie na temperature silnika, za temperature silnika w glownej mierze odpowiedzialny jest termostat glowny przy pompie wody, problemow z termostatem moze byc kilka: jesli termostat glowny sie nie otwiera, silnik bedzie sie przegrzewal, poniewaz plyn chlodzacy bedzie krazyl w malym obiegu i nie trafial do chlodnicy, jesli jest stale otwarty, to plyn chlodzacy nie nagrzeje sie wystarczajaco, moze tez otwierac sie zbyt wczesnie ( w nizszej temperaturze, niz powinien), wtedy tez bedzie problem z osiagnieciem 90 stopni
  3. ogladales moze gumowa rure intercoolera, czy nie ma na niej zadnych pekniec ?
  4. 57 stopni w trakcie jazdy, to zdecydowanie za malo, zapchany DPF, moze dawac objawy typu 'zamulony' silnik, spadek mocy, ale nie mowie ze to jest u Ciebie przyczyna. Orientujesz sie czy kiedykolwiek byl wymieniany u Ciebie termostat ? zapalala Ci sie kiedykolwiek kontrolka zapchanego DPFa ? http://i59.tinypic.com/jkjfad.jpg
  5. Jednym z warunkow do wypalania DPFu w trakcie jazdy jest temperatura co najmniej 75 stopni. Jesli w trakcie jazdy auto takiej temperatury nie osiaga, to wypalanie DPFu nigdy nie nastapi. Co moze w najgorszym przypadku, po jakims czasie doprowadzic do zapchania sie DPF.
  6. gdy mialem problem z glownym termostatem, temperatura w trakcie jazdy nie przekraczala 70 C
  7. Witam U mnie padniety byl sterownik swiec zarowych, wyswietlane sa wtedy bledy na wszystkich swiecach ( chociaz tylko 1na byla spalona) 4212 DDE: Glow plug, cylinder 1, activation 4222 DDE: Glow plug, cylinder 2, activation 4232 DDE: Glow plug, cylinder 3, activation 4242 DDE: Glow plug, cylinder 4, activation po wymianie sterownika oraz wszystkich swiec na nowe, bledy juz sie ponownie nie pokazaly. Po szybkim wyszukaniu w necie kodow bledow ktore podeslales: 4A74 - DDE: Glow system, communication 4A74 - DDE: Message (Status_GSG_LIN,0x18, LIN) 4A79 - DDE: Glow system, communication 4A79 - DDE: Message (Fehler_Status_GSG_LIN,0x17, LIN) wyglada na problem z komunikacja ze sterownikiem.. obstawiałbym niestety jednak zly sterownik swiec..
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.