Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 16.01.2025 uwzględniając wszystkie działy

  1. Zlokalizowałem: ładowarka indukcyjna. Zobaczymy co jutro specjaliści powiedza
    1 punkt
  2. A może pokazuje poprawnie tylko Tesla jechała wężykiem, bo na FSD i kierowca musiał co chwile interweniować? 🙂
    1 punkt
  3. Nieprecyzyjnie napisalem może. Odcinek 6km był, ale po godzinnej zabawie autem i często jego butowaniem. Także auto nagrzane. Jedyne co mi przychodzi do głowy, to włączone podgrzewanie baterii, bo bawiłem się trochę opcjami związanymi z ładowaniem bo po zabawie prognozowaną moc ładowania wzrosła z 50kW na 280kW. Musze zrobić ponowny test, ale widać spora wrażliwość elektryków na różne czynniki zewnętrzne. Finalnie średnia zużycia z 300km zabawy autem po mieście i obwodnicach dało 30kWh/100km. W zależności od ceny ładowania 1-2zl), to koszt 100km wraz ze stratami ładowania to ok 33-66zl. Osiągi i styl jazdy w przypadku v8 dałby mi koszt 100km zabawy na poziomie 130-150zl. A muszę przyznać że radość z jazdy była nie gorsza niż w x5m/m5 którymi jeździałem. @Kriss33 myślę że taki używany Taycan rwd dałby Ci większą radość z jazdy niż TMY RWD 🙂 Musisz się kiedyś przejechać 🙂
    1 punkt
  4. Jak dla HK w nowym x1 gra średnio porównując do mojego poprzedniego bmw f30 tam HK grało lepiej zdecydowanie lepiej takie moje odczucia. Odnośnie parowania szyb też tak miewałem na początku i szczerze też już się nad tym zastanawiałem ale minęło wszystko się ułożyło i teraz działa prawidłowo napewno ponad pół roku się z tym zmagałem. Moim zdaniem musi się wszystko poodpowietrzac jeśli chodzi o układ chłodzenia.pozdrawiam.
    1 punkt
  5. Pełna zgoda. W elektryku ogromny spadek wartości pogłębia to ze baterie tracą z czasem pojemność i sam producent przewiduje że po 8 latach z 700 wltp zrobi się 550 a do tego takie x3/x5 naprawisz w każdym mieście a warsztatów naprawiających ev że świecą szukać. No i tak. Kupując nową i stojąc przed wyborem tmy performance za 220k po dopłacie która jest i pojemniejsza i tak samo szybka i taki sam zasięg a do tego 4 lata gwarancji wybór staje się prosty. Chętni na używane elektryki to nisza a chętni na drogie używane elektryki to nisza niszy niezależnie od marki.
    1 punkt
  6. Xhp włączasz z internetem a potem po załadowaniu aplikacji łączysz się z adapterem już bez neta.
    1 punkt
  7. Co do koloru, tak jak koledzy pisali bierz taki jaki pasuje Tobie. Ja osobiście nie wyobrażam sobie takiego koloru w swoim samochodzie, ale wolę samochody, ktore nie rzucają się w oczy. Moim zdaniem takie kolory pasują idealnie do samochodu zadziornego czyli X5M no może do M60i , do „zwyklej” X5 tak średnio.
    1 punkt
  8. Dzisiaj zamówione nowe M5 G90 Frozen Deep Grey, do produkcji, opcja "wszystko" (bez karbonowego dachu) - 17% rabatu na moje zamówienie Dzięki temu, że jest taka nagonka na masę tego auta można je kupić z bardzo dobrym rabatem.
    1 punkt
  9. ja w m440i gc 33 tys w rok ze średnim 9,3 l. większość trasa, rzadko grzecznie 😉
    1 punkt
  10. Zawsze było to domyślnie. Key button assignment - nie moge na szybko innej grafiki z MGU znaleźć. Jak nie masz tej opcji to raczej do zakodowania w BDC/HU
    1 punkt
  11. W poprzedniej generacji tak było i komu to przeszkadzało? Piątka nawet była określana mianem "baby seven". Bo mogłeś mieć w zasadzie wszystko z serii 7 tylko w mniejszym nadwoziu. Przy czym piątka od zawsze była samochodem dla kierowcy, a siódemka - zależnie od konfiguracji. Jeśli miałeś swojego kierowcę i większość czasu planowałeś jeździć z tyłu to pozostało konfigurować serię 7 "dla pasażera tylnej kanapy" - tutaj można było zrobić z tyłu niezły gabinet, a przód zostawić jako taki, bo kogo interesują warunki pracy kierowcy 😉 W serii 5 np. nie mogłeś zamówić z tyłu oddzielnych, rozkładanych foteli z wentylacją i masażem. Co najwyżej kanapę 40:20:40 z podgrzewaniem skrajnych miejsc. Tak samo rolety - w serii 7 wszystkie są elektrycznie sterowane, a w serii 5 tylko tylna, a te boczne trzeba zasłaniać/odsłaniać ręcznie nad czym ubolewam. Dlatego mimo podobieństw, seria 5 od 7 mogła się różnić dość znacznie. I nie do końca przyjmuję argument, że klienci woleliby wypasioną 5 niż 7. To auta kierowane do innych segmentów odbiorcy. Ostatnio nawet jak testowałem nową serię 7 to powiedziałem zaprzyjaźnionemu handlowcowi, że auto całkiem fajne, ale póki co wolę mniejszą i zwinniejszą piątkę, a po siódemkę przyjdę jak będę siwy, na karku będę miał 60+ lat i nie będę już tak dynamiczny jak obecnie. Bo tak odbieram siódemkę - auto dla starego dziada do wygodnego, nie za szybkiego przemieszczania się pontonem.
    1 punkt
  12. Ale te wymiary zewnętrzne zupełnie nie przekładają się na ilość miejsca w środku. Jak na auto o długości znacznie ponad 5 metrów można nawet powiedzieć, że z tyłu jest mało miejsca.
    1 punkt
  13. To nie jest "wymyślanie". Wyobraź sobie, że w poprzednich samochodach miałeś i dociąganie drzwi i masaż i reflektory laserowe i naturalne skóry premium i nawet Night Vision. I nawet Bower&Wilkins był lepszy, bo ten Bowrs z G60 to farsa i odpowiednik dotychczasowego Harmana Kartona. A teraz producent wypuszcza na rynek model ogołocony z tego wszystkiego. No to co ja mam sobie myśleć? Myślę, że to jest jakieś łajno i kpina z klienta. I guzik mnie obchodzi, że dotychczasowy kierowca Skody czy innego VW może będzie zachwycony nawet tą bieda wersją G60. Oczekuję, że jak płacę za auto ponad pół bańki to będzie ono rzeczywiście premium, a nie taką trochę lepszą wersją Skody. Nie wiem jak inni, ale ja wybieram 98% opcji z konfiguratora (tak jak pisałem: poza szyberdachem, hakiem i ekranami w zagłówkach, bo tego nie używam) i wydaje mi się, że mam prawo oczekiwać, że każdy kolejny model będzie przynajmniej tak samo dobry jak poprzedni, a nawet lepszy. G60 w niczym nie jest lepsze od G30LCI i tu jest problem. Jeśli dla ciebie to jest śmieszne to spoko. Wg mnie to jest raczej tragiczne i pokazuje, że BMW znacznie obniża loty. A ty jeszcze klaszczesz. To jest dopiero przezabawne.
    1 punkt
  14. Cześć. Po długiej przerwie wrzucam kilka zdjęć mojej starej, już 19 letniej E90. Zdjęcia robione na zakończenie lata. Auto ma się dobrze i obecnie zimuje w ciepłym garażu. Jeździ tylko jak jest sucho i ładna pogoda. Samochód jest już stary, ale dbam o niego należycie, żeby cały czas był w dobrej kondycji. Kilka modyfikacji w planach mam, ale kiedy je zrealizuję nie wiem. Coraz ciężej znaleźć unikatowe oryginalne części. Ale przeglądam portale aukcyjne i jak się coś sensownego trafi to pewnie staruszka to dostanie.
    1 punkt
  15. U mnie wprawdzie produkcja 2023, ale samochód wyprodukował się 6 stycznia, a 24 lutego odbierałem w salonie.
    0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.